Is wel vrijwel onmogelijk, er draait zoveel op Amazon servers (al draag je dan misschien niet direct bij) bijvoorbeeld Netflix, Reddit e.d. misschien dit forum ook wel om afbeeldingen op te slaan.
Maar goed flauwe sidenote als je niet direct een account bij Amazon wilt hebben heel begrijpelijk.
Ja dit idd
Of van die āhippe groepenā zoals Cimorelli of zo
Ik kan alles vinden tot nu toe! Heb je iets specifieks? Kijk ik even of het erin staat.
@Evenveel ja aws is niet te vermijden denk ik, maar dat is in ieder geval geen actieve bijdrage waar ik zelf een alternatief voor kan kiezen.
Hahaha, maar ze waren ooit volgens mij bestwel populair. Ik had ooit een scharrel en die gaf mij het wachtwoord van zn youtube account en hij had een lijst met zn favoriete nummers. Daar stond de Kelly family ook tussen en dat vond ik toch wel een ding. als ik aan hun denk denk ik alleen maar āIām in love with an alienā. Geen enkel ander nummer.
The Kelly family !
- Ik ben fan!
- Nmsvpe
- Nee echt om te janken
0 stemmers
Je sekspartner noemt jouw naam tijdens de seks, dus gewoon āOhh Kauaiā oid.
- Alsjeblieft niet
- Meh
- Neutraal
- Prima
- Jaaa
0 stemmers
Noem jij je sekspartner tijdens de seks bij diens naam?
- Nee vind ik niks
- Ja doe ik
- Oh Kauai geef me meeeer
0 stemmers
Ik noem überhaupt een partner bijna nooit bij zān naam, laat staan tijdens de seks
Same; en mān vriend heeft een moeilijk lange Italiaanse naam die niet op een okĆ© manier in te korten valt dus 3x kut
Geen idee wie dat zijn
Ik zeg wel baby tijdens seks en ik denk altijd dat veel hier dat ook vreselijk zou vinden haha.
Iemand noemt je baby tijdens seks:
[poll type=regular results=always chartType=bar]
- Nee bah
- Jaa
- Neutraal
0 stemmers
Het blijft gewoon grappig. Na al die honderden polls van jou
Ik heb zelf een lange naam en mensen spreken die alleen uit als ze boos zijn hahahaha. Dus als ik dat in de slaapkamer zou horen zou ik denk ik direct uit de mood zijn en vragen wat er isš
Nog nooit van gehoord
Ik ben ook net over naar Storygraph, vind het tot nu toe heel fijn! Prettiger dan Goodreads en ook fuck Amazon ja.
En voor films gebruik ik Letterboxd! Ik kwam er van de week pas achter dat je ook de datum dat je een film hebt gekeken kan loggen dus dat ga ik nu trouw proberen te doen, ben heel benieuwd hoeveel ik kijk op een jaar
Ja leuk! Ik ben weg
Hahaha ja ik zeg t vaak genoeg. Moet wel zeggen dat ik dat niet zou zeggen tegen iemand die gewoon nederlands praat. Mn ex zei wel eens schatje tijdens seks en daar ging ik niet goed op.
Zeg je wel eens neuk me/fuck me tijdens seks?
- Ja dat zeg ik wel eens
- Nee nooit
0 stemmers
Nu hebben mijn vriend en ik wel twee ongeile namen moet ik zeggen
Haha ik zat ook ff te denken, stel je partner heet Herman bijv. Nah ik denk niet dat ik dat er goed tijdens seks uit zou krijgen.