ja zoveel gesponsorde dingen he, maar ook tussen de stories door.
Die vind ik makkelijker te skippen. Gewoon doorklikken tot je vinger beurs wordt
Kom er ook achter, moment haha
- Appels
- Bananen
- Peren
- Citrusvruchten
- Kiwi’s
- Druiven
- Meloenen
- Mango’s
- Perziken
- Nectarines
- Bessen (even als ruim begrip)
- Ananas
- Kersen
- Dadels
- Lychees
- Frambozen
- Pruimen
- Aardbeien
- Anders, namelijk
- Ik heb (vrijwel) nooit fruit in huis
0 stemmers
Vergeten van anoniem af te halen, oh well
Niet mee lijkt me voor iedereen (inclusief honden) toch veel relaxter. Hoef je er ook geen rekening te houden met wat je gaat doen en misschien ook niet hoe de honden zich ten opzichte van elkaar gaan gedragen. Of de honden mensen in een huisje/locatie en de anderen in een ander huisje?
Niet mee, de bange moeten zich niet aanstellen
Ligt ook aan het seizoen!
Mango in de vriezert
Heb jij Emily in Paris gekeken?
- Ja beide seizoenen
- Nee
- Alleen seizoen 1
- Ik ben nog bezig
0 stemmers
Ik drink 's ochtends vaak smoothies dus daarvoor heb ik redelijk standaard bananen in huis en iets van rood fruit in de vriezer. Eigenlijk altijd wel een limoen of citroen om mee te koken, en verder is het erg seizoensgebonden. Ik ben o.a. allergisch voor appels en peren dus 's winters is het vrij beperkt helaas
Stel je krijgt deze maand een baby van douwe bob. Zou je dit op social media delen?
- Nee ik zou zoveel mogelijk uit de schijnwerpers proberen te blijven en niks delen
- Ik weet het niet
- Ja ik zou dit op social media delen
0 stemmers
Krijgt douwe Bob nog meer kinderen in zn leven?
- Ja geen twijfel over mogelijk
- Nee het blijft hierbij
0 stemmers
Zou mij niets verbazen als hij een heel voetbalelftal krijgt
Ik zag op youtube dat zo’n vent het serieus meende dat het ook wel weer goed was van hem om dan vrouwen met een kinderwens te vervullen. Wtf.
Dit is Douwe’s manier van vrijwilligerswerk
Liefdadigheid!
Natuurlijk kan ik me voorstellen dat je bepaalde rassen door hun speelse gedrag enger kan vinden. De hond van mijn nicht is heel springerig en kan plotseling springen en blaffen (niet kwaad bedoeld).
Maar als vrienden van me bang zouden zijn voor een golden retriever zou ik toch zoiets hebben van: kom maar eens langs om kennis te maken en dan zien we wel verder
Maar ik zou sowieso een apart huisje nemen
Hoeveel uur per week besteed jij ongeveer aan je hobby(‘s)?
- 1 - 3 uur
- 4 - 6 uur
- 7 - 9 uur
- 10 - 15 uur
- 16 - 20 uur
- 20 - 25 uur
- 25 - 30 uur
- meer dan 30 uur
0 stemmers
Ik heb geen hobby’s