Ik kan prima zonder de effecten van alcohol. Maar ik vind wijn en speciaalbier wel lekker en alcoholvrije alternatieven zijn gewoon… not it. Als ze dat nou eens drastisch zouden verbeteren zou ik makkelijk zonder kunnen.
Nah dan heb je therapie ipv alcohol nodig
Ongeveer in dezelfde trant: mensen die stories herposten van mensen die ze een fijne verjaardag wensen. Waarom??? Wat boeit het iemand anders hoeveel mensen jou hebben gefeliciteerd. Word hier altijd echt onredelijk agressief van
Hahaha dat doet me ook denken aan het geboortekaartje van Mila, van Mascha en Gregor, dat iedereen die dat kaartje ontvangen had dat in zijn stories ging zetten. Lekker interessant, alsof je dat met ieder ander willekeurig geboortekaartje ook zou doen
Haha en waarom zou je überhaupt iemand feliciteren via Instagramstory? Bye
Stel je zou een huis kopen (even hypothetisch, want we all know dat dat op het moment onmogelijk is), waar in huis wil je dan je keuken?
- Aan de voorkant van t huis
- Aan de achterkant van t huis
- Boeit mij nul
- Geen keuken
- Buitenkeuken
0 stemmers
Ligt aan zoveel dingen, heb echt geen voorkeur zonder andere info.
Risotto koken vind ik
- Leuk maar alleen met een groot glas wijn, keiharde muziek en snackjes
- Stom
- Doe ik nooit
- neutraal
- gewoon leuk?
0 stemmers
Ik zou het vooral leuk vinden als mensen binnenkomen via de keuken van mijn hypothetische huis. Of dat nu via de voor- of achterdeur is. En dat er dan iemand staat te koken of bakken (die iemand is niet ik) en het lekker en gezellig ruikt en iedereen (incl ikzelf) dan meteen kan aanschuiven aan de keukentafel en dan een kom soep ofzoiets voorgeschoteld krijgt.
Edit: Eigenlijk wil ik gewoon een keuken waar ik niet in hoef te koken. Of de afwas doen
Als het huis aan een drukke straat is en het raam meteen aan de straat zonder nog een klein voortuintje, dan idealiter de keuken voor en de zithoek aan de achterkant.
Als het rustig is of fijn uitzicht of er een fijne voortuin zit tussen de langslopende misschien naar binnen glurende voorbijgangers en het raam, dan zithoek voor en keuken bij de achtertuin
Maar kan met alle configuraties wel leven denk ik. Nee hoewel wat ik heel irritant zou vinden is je woonkamer en keuken op helemaal verschillende verdiepingen.
Ik heb serieus net risotto gemaakt en het ging echt zoveel sneller nu met andere rijst
Wat voor rijst? Hoort toch juist lang te duren haha da’s de charme!!
Zou jij je schamen als je POLLS maakte en je bijv, je vader of moeder, in een rolstoel moest vervoeren?
- Een beetje
- Ik weet het niet
- Nee idgaf
- Anders
0 stemmers
wat
Ik las in de krant een stukje van een winkel bij mij in de buurt (woon in een gebied wat veel Duitsers trekt)
Dit vond ik gek om te lezen want ik ben ook gewend om op vakantie vakantiegeld mee te krijgen. Wat van mijn ouders en van mijn opa en oma.
Ook mijn dochter krijgt dat.
Kreeg jij ook “eigen” geld op vakantie?
- Ja, en dan zelf weten waar ik het aan uitgaf
- Nee, ik moest zeuren
0 stemmers
Dit is wel echt de onduidelijkheid pol ooit hahaha
Ik kreeg sowieso niet zomaar speelgoed ofzo, ook niet op vakantie. Ook niet gemist