Effe Slacken.
Allemaal maar is geen meerkeuze #vreetzak
Ik wilde dit net stiekem toch gaan doen, maar die bestaat blijkbaar niet en ik ben oud
Same.
Er is een foto geselecteerd voor elke dag dus dat kan niet het gaat alleen om de dag+maand
Mwuh, ik ben te oud
Ah zie 't al, op de website die gelinkt werd kan je echt je geboortedag foto zien, mits je in of na juni 1995 bent geboren en dat ben ik net niet
Oh echt? Ik kan alleen dag en maand invullen
Maar ben ook te oud dan haha
Ja idd allemaal, klinkt prima dit
Alles wat een collega mee neemt naar kantoor om uit te delen en wat geen vlees bevat proef ik met plezier hoor
En courgettemuffins zijn trouwens echt meeeeegalekker je verwacht het niet maar het smaakt niks naar courgette (wel een van mijn favo groentes overigens) en alles naar gewoon lekker gebak
Waar zou jij gaan zitten in de trein?
- Kindvrije coupƩ
- Eet-en drinkvrije coupƩ
- StiltecoupƩ
- De coupƩ waar alles mag
0 stemmers
Uiteraard n.a.v. alle yoghurtcapriolen in de trein.
Wat is de laatste keer dat jij hoofdpijn hebt gehad door te snel iets kouds te eten/drinken? (brainfreeze)
- afgelopen week
- afgelopen maand
- afgelopen jaar
- afgelopen 5 jaar
- langer geleden
- geen idee
0 stemmers
Ik krijg al brain freeze als ik te snel een ijskoud blikje cola drink. Dus ja, vrij recent. š„²
Vandaag
Die heb je dus in India! Echt top! Altijd de eerste coupe van de metro geloof ik.
In Japan ook. Aan de ene kant top, aan de andere kant helemaal niet. Zou niet nodig moeten zijn natuurlijk
Ik zou er 's avonds echt niet op vertrouwen dat zoān man niet de vrouwencoupĆ© binnenkomt. Helaas te veel vervelende ervaringen gehad laat in de trein
Edit: snap uiteraard wat je bedoelt hoor
Als je een boek uitzoekt om te lezen, kies je dan liever voor:
- Een verhaal dat ver van je eigen leven af staat
- Een verhaal dat ārelatableā is
0 stemmers
En als je een nieuwe film of serie zoekt om te gaan kijken?
- Liever iets dat erg verschilt van je eigen leven
- Liever iets waar je jezelf in kunt herkennen
0 stemmers
En ja natuurlijk zijn er boeken/series/films over dingen die een ver van je bed show zijn maar waarin je toch jezelf kunt herkennen in bepaalde personages, maar ben benieuwd wat er geantwoord wordt als ik de vraag zo stel.
Ik heb dit zelfs nog nooit gehad volgens mij, weet wel dat het bestaat (brainfreeze) maar is dat dan maar eventjes of is het een blijvende hoofdpijn? Kan me er niks bij voorstellen haha
Het is maar eventjes!
Ik had dit vroeger wel eens maar kan me de laatste keer niet herinneren: ik vroeg me af of veel mensen dat hadden en of het iets is dat je vooral als kind hebt, omdat je nog moet leren voorzichtig te zijn/niet te snel te eten.
Ik bedenk mij dankzij deze post dat ik nog Ben en Jerryās heb.