Stel je persoonlijke vraag #33

Ik huil veel maar dat staat voor mij niet echt gelijk aan mijn emoties huilen. Mijn emoties zijn gewoon blij of huilen. Ik zou wel willen ontdekken wat er dan schuilgaat onder dat huilen.

Als je het makkelijk in zou kunnen houden zou toch bijna nooit iemand in het openbaar gaan huilen? Ik zou heel graag willen dat ik het beter zou kunnen controleren maar dat kan ik dus écht niet, al verschilt dat wel een beetje per levensfase moet ik zeggen.

17 likes

Ja haha dat is waar, maar ik kan me dat zo moeilijk voorstellen. En interessant waarom de een dat wel kan en de ander niet

1 like

Ja ik snap dus weer niet hoe mensen dat wel kunnen doen haha, want ik kan dat gewoon echt niet tegen houden. Ongeacht eigenlijk in wat voor situatie het is.

3 likes

Ik slik de pil en heb een spiraal. Mijn emoties zijn niet bestaand

1 like

Ik huil alleen om andermans leed (op tv enzo) maar eigenlijk vooral sinds ik moeder ben. Ik voel ook zelden sterke emoties, ik kan ook slecht met de emoties van anderen omgaan. Wel op basisniveau hoor maar ik ken mensen die op aaaalllles reflecteren en overal gevoelens bij hebben en dat heb ik totaal niet.

1 like

Cyclus week 1 en 2: nooit;
Cyclus week 3 en 4: veel.

Ik mis hormonale anticonceptie soms heel erg, ondanks ik het om medische redenen niet mag gebruiken en het mijn migraine verschrikkelijk triggerde. :frowning_face:

1 like

Sinds ik ben gestopt met de pil (in eerste instantie op doktersadvies en later niet meer begonnen ivm kinderwens) ben ik echt 50-75 procent van de maand emotioneel instabiel. Dat uit zich vooral in heel snel tranen moeten wegslikken maar ook snel boos worden. Zodra de kinderwens is vervuld ga ik weer aan de hormonale anticonceptie want dit is echt voor niemand leuk.

Oh ik zou dat zo graag willen kunnen, ik snap echt niks van m’n eigen tranen. Ze komen op momenten waarop er helemaal niks aan de hand is en kan ze dan ook niet tegenhouden. Meestal zeg ik ook hardop iets in de trant van ‘uh, ik weet niet waarom er tranen komen, maar laten we gewoon verder praten’, maar ik kan me voorstellen dat de ander daar wel ongemakkelijk van wordt. Moet wel zeggen dat het sinds een paar jaar iets is afgenomen. Maar als het eenmaal komt, dan komt het en is er niks meer aan te doen. En heb je daarna ook nog eens knallende hoofdpijn, top geregeld.

2 likes

Oei ik zou een hysterisch huilebalkje zijn op deze mix

1 like

Bij mij is het juist het tegenovergestelde. Voor het overlijden van mijn vader kon ik om alles wel een traan laten; bepaalde scenes in films/series inderdaad e.d. Of als degene met wie ik in gesprek was moest huilen, dan raakte me dat altijd zo dat ik er zelf een paar tranen van moest laten.
Maar sinds mijn vader is overleden raakt niks me meer. Enige dingen die me raken zijn woorden/situaties die me heel erg aan mijn vader doen denken.

2 likes

Ik slik de pil door wegens endometriose. Toen het ontdekt werd had ik al een spiraal, mocht zelf weten van gynaecoloog of ik m eruit zou halen (kon geen kwaad volgens hem) en had toen zo geen zin meer in gedoe in dat gebied dat ik dacht, laat maar zitten.

1 like

Als jij een half uur moet wachten op het station, haal je dan wat te eten/drinken om die tijd te overbruggen?

• (Bijna) altijd
  • Regelmatig/vaak
  • Soms/zo af en toe
  • Zelden
  • (Vrijwel) nooit

0 stemmers

3 likes

Een croissantje van de AH To Go en het liefst zo zacht en klef mogelijk exemplaar. Maar als ze dat niet zijn dan :cry:

4 likes

Haha ja zo vaak. Het thuiswerken heeft me echt veel geld bespaard al

1 like

Sinds mijn burnout huil ik echt ZO snel terwijl ik eerst eigenlijk vrijwel nooit moest huilen. Maar goed, dat hele gevoelens wegduwen is wellicht ook waardoor ik nu thuis zit :thumbsup:

5 likes

Ja en dan sta ik vervolgens 25 minuten te wachten, want ik ben maximaal 5 minuten in zo’n winkel en als ik wat te eten haal dan heb ik meestal geen zin om dat staand op te eten, dus eet ik het pas in de trein. Echt onzinnig om daar iets te kopen

4 likes

Welke fastfoodketen zit het dichtste bij jouw huis?

• Geen keten, lokale snackbar/frituur/shoarma/etc
  • Subway
  • Macdonalds
  • Burger King
  • KFC
  • Quick
  • Domino’s Pizza
  • NY Pizza
  • FEBO
  • Pizza Hut
  • Een andere namelijk…
  • weet ik niet

0 stemmers

Als je op vakantie was in Zweden, zou je het dan leuk vinden om de Ikea te bezoeken

• Ja
  • Nou nee

0 stemmers

3 likes

Drake (enkel in deze situatie):

• Briljant
  • Dat doe je toch niet wat een lul
  • Heeft geleerd van een eerdere fout, slim

0 stemmers

Het ‘model’

• Arme meid, slachtoffer
  • Eigen schuld, brandende kut
  • Sowieso wtf is er mis met je dat je ongewenst jezelf insemineert met iemand’s sperma voor geld

0 stemmers

Nu klaagt ze hem aan voor ‘bodily harm’

• Hoop dat ‘model’ wint
  • Hoop dat Drake wint

0 stemmers

Hahahaha ik wil niet geloven dat dit echt is

Edit: of ja eigenlijk wel juist

12 likes