Stel je persoonlijke vraag #33

En de afspraak met m’n ouders dat ik dan belde, een keer liet overgaan, zodat ze een gemiste oproep hadden en wisten dat ze me terug moesten bellen want dat kostte mij geen geld.

43 likes

Jaaa hahaha idd, 1x over laten gaan :joy: soms als ik nu gebeld word op mijn werk en ik vind dat diegene snel ophangt denk ik ook altijd ehh die tijd van 1x over laten gaan hebben we wel gehad toch?

5 likes

Ik heb een hond. Toen wij corona hadden in maart 2020 zijn we toch echt 2 keer per dag een rondje met dr wezen wandelen. Mn man deed het omdat hij minder klachten had en ik het fysiek niet kon, maar het kon echt niet anders.
En zelfs al wonen we niet afgelegen, hij ging gewoon op tijden dat ie niemand tegenkwam.

2 likes

Ik heb een fairphone! Duur maar wel duurzaam.

1 like

Patat/friet met maggi?

• Lekker
  • Nooit op
  • Vies

0 stemmers

1 like

Zo kun je nog steeds je beltegoed checken :joy: Mijn moeder heeft een smartphone met prepaid en die doet dat nog op dezelfde manier. Vind die combinatie van een touchscreen + *100# altijd een beetje een mindfuck, want in mijn hoofd hoort die code echt bij oldskool mobieltjes.

Vies lekker

1 like

Als er een lamp kapot gaat in huis…

• Vervang ik die direct, ik heb altijd een nieuwe op voorraad
  • Koop ik binnen een paar dagen een nieuwe lamp
  • Neem ik me voor om gauw een nieuwe te kopen maar in de praktijk duurt dit weken
  • Belangrijke lampen (keuken ofzo) vervang ik snel, met minder belangrijke lampen (hal bijvoorbeeld) ben ik lakser
  • Wacht ik tot mijn huisgenoot/partner de lamp vervangt
  • Ik ben sowieso niet de persoon in mijn huishouden die met kapotte lampen dealt

0 stemmers

En de oude, kapotte lamp…

• Neem ik de eerstvolgende boodschappenronde mee naar de supermarkt om hem in zo’n lampenbak te gooien
  • Blijft eerst een tijdje slingeren en gooi ik uiteindelijk in zo’n lampenbak
  • Gooi ik direct in de glasbak
  • Blijft eerst een tijdje slingeren en gooi ik uiteindelijk in de glasbak
  • Gooi ik direct in de normale prullenbak
  • Blijft eerst een tijdje slingeren en gooi ik uiteindelijk in de normale prullenbak

0 stemmers

Fun fact: ik postte deze polls eerst per ongeluk in het kattentopic??

4 likes

Katten en lampen, een geweldige combinatie

3 likes

Lijkt het jullie leuk om een snackbar te hebben?
Dan heb ik het niet over zo’n franchisevestiging van de Maccie of Burger King oid, maar gewoon een zaak á la Kroket van Ed

• Ja lijkt me wel gezellig
  • Meh
  • Nee vreselijk! Ga weg met je berenklauwen en nasischijven

0 stemmers

1 like

Maar misschien komt dat meer omdat ik dit één zomer heb gedaan en toen helemaal doorgefrirtuurd was.

2 likes

Meh, zou leuk kunnen zijn maar in de praktijk ruik je altijd naar frituurvet en word je overvallen.

12 likes

Ben nog nooit voorbij de fase van ‘blijft een tijdje slingeren’ (lees: 5 jaar) gekomen.

12 likes

Als ik 1 minuut gratis mag winkelen in een supermarkt dan pak ik…

• Alles wat ik pakken kan
  • Vooral dure spullen
  • Wat ik normaal zou kopen

0 stemmers

Gekocht bij de Expo, dé winkel in die tijd.

Edit: oh, die winkel bestaat blijkbaar nog gewoon? Heb hem sinds 2004 niet meer gezien.

4 likes

Nee, maar ik zou wel een bruincafe leuk vinden. Met echt zo’n foute naam als de Beschonken Berggeit

13 likes

Te hebben als in in mn schuurtje zodat ik makkelijk snacks kan maken ja.
Maar als in verkopen en klanten en vervelende mensen neen.

4 likes

Wil je niet lekker op zaterdagavond met 15 jarigen hangen die te jong zijn om uit te gaan, maar zichzelf te oud en te stoer vinden om thuis te zitten?

3 likes

Precies dit haat ik aan de snackbar. Daarom ga ik ook altijd vroeg ik wil geen pubers tegen komen die mij dan gaan judgen.

Omg een snackbar in mn schuur klinkt echt heel ideaal nu.

4 likes

Ah is dit een ding? Dan heb ik echt wat gemist, lekker hangen in de snackbar

1 like