Stel je persoonlijke vraag #33

Sinds wanneer bestaat er te veel saus

9 likes

Jij ubertatta.

Ik wil gewoon een klein beetje mayo naast m’n patat zodat ik zelf de controle behoud over mijn patat/saus ratio. Zo irritant als ze het erover doen, ook zo lastig eten. Dus of er naast of zonder :triumph:

7 likes

De enige manier :drooling_face:
afbeelding
Wel beetje weinig saus

16 likes

Neee niet over m’n patatta’s :cry:

1 like

ER NAAST???

2 likes

Ja hoor, even een grilburgertje klappen op het loopje naar huis. Echt lekker vies.

Toen ik voorheen nog veel naar Ajax ging, “moest” ik altijd een pre-wedstrijdkroket uit de muur trekken, anders zouden we verliezen :grin:

8 likes

Patattasaus:

• Erover
  • Eronder
  • Ernaast

0 stemmers

2 likes

Ja dat is echt goor. Snap ook wel dat ze alleen op t station zitten. Daar hebben ze monopolypositie mbt patat en snacks. Die zouden met concurrentie sowieso geen maand volhoiden

4 likes

Nee, meestal kan ik het echt fysiek niet tegenhouden. Echt vreselijk irritant, situaties worden door de ander als ernstiger beoordeeld dan ze zijn, het belemmert een gesprek, dan moet je het er daarna weer over hebben of uitleggen.

Is het oké om te vragen welke dit is? Het zou kunnen dat dit binnenkort voor mij aan de orde is en hoewel ik snap dat het voor sommigen een vervelende bijwerking is, zou dit voor mij een dubbele win zijn :sweat_smile:

3 likes

En @Spaarlamp

Oprechte vraag, wat is hier dan het voordeel van tov ernaast? Behalve tradiesie

2 likes

hmmm, lastig ik werk in de horeca daarom heb ik op horeca gestemd. Maar we hebben ook een cadeauwinkel erbij, dus blij dat de winkels weer open mogen. Verder gun ik het de mensen ook weer op te gaan sporten en de jeugd om weer naar school te gaan.

1 like

Dat je friet er lekker zompig van wordt en je mayo warm

5 likes

Ehh lekkerder?

2 likes

Jaa het is echt kut als je dan savonds van werk/school komt en zin hebt in friet. En het enige wat je kan krijgen is slappe friet met kapot veel saus wat je slappe friet nog slapper maakt. Ik vind dat bijna nog erger dan een lockdown!

6 likes

Lieverd gaat het wel. Waarom zou je jezelf.zon pijn doen. Jotewawee jotewawee jotewawee emkadesh in 10 voud naar jou terug

28 likes

Ik had het bij Efexor (venlafaxine) en nu ook bij sipralexa (Escitalopram).

2 likes

Heb geen zin in dat mijn hand onder de mayo zit.

1 like

Maar wat dan? Zompige patat en vieze handen :sob:

1 like

Beste saus voor op/bij de patat/friet

• Mayonaise
  • Curry
  • Ketchup
  • Pindasaus
  • Frietsaus
  • Joppiesaus
  • Anders
  • Allemaal