Mijn favo bestelling is raspatat joppie. Is gewoon vieslekker
Dat is helemaal zo erg bij die patatzakken, als je dan moet graaien naar die laatste patatten onderin. Heel je klauw onder de mayness
Wat een kwelling dit topic, ik heb een uur geleden bij de bram patat besteld en ik heb echt HONGER
Vieze vingers kun je toch gewoon aflikken
En ik gebruik vaak een vork
Ik krijg hier echt rillingen van
Bij Bram krijg je altijd de saus in een los bakje 
Patat/friet eet je
- met een vork
- met je handen
0 stemmers
Truffelmayonaise! 

Geen.
Patat zonder saus? HOE DAN?
A) het is friet en B) ik geef er niks om.
Heb geen Febo meer in de buurt (ja woonboulevard maar das zo random) sinds de Pearl is ingestort
Haha dat klopt, het is ook allemaal niet onoverkomelijk, maar als er een makkelijke manier is om niet met vieze vingers te zitten (cq, door de saus ernaast te doen) dan snap ik niet waarom je daarvoor niet zou kiezen!
Succes met het laatste patatje onderin de zak
Krijg ineens een ingeving van Franse les: Sut mon Sac! Stanislas was zn tas vergeten ofzo of z’n sleutels? Ken jij dit
- Non, nog nooit van gehoord
- Oui, ken ik
- Staat me wel iets van bij
0 stemmers
Ze noemen het in de snackbar mayonaise maar het is dus eigenlijk frietsaus (als de snackbar Oliehoorn heeft, de mayonaise van oliehoorn smaakt heeel anders). Dus vandaar frietsaus. Maar in de snackbar bestel ik gewoon een patat mayo.
Sorry, ben een cultuurbarbaar
Speciaal!
Wat een kwelling dit onderwerp, zou echt een vliegticket kunnen boeken alleen om een patatje speciaal te kunnen eten 
We zouden curry eten maar ik zit door dit topic nu te wachten bij de snackbar op mijn patatje speciaal!