Stel je persoonlijke vraag #33

Mijn favo bestelling is raspatat joppie. Is gewoon vieslekker

6 likes

Dat is helemaal zo erg bij die patatzakken, als je dan moet graaien naar die laatste patatten onderin. Heel je klauw onder de mayness

15 likes

Wat een kwelling dit topic, ik heb een uur geleden bij de bram patat besteld en ik heb echt HONGER

19 likes

Vieze vingers kun je toch gewoon aflikken

En ik gebruik vaak een vork

1 like

Ik krijg hier echt rillingen van

2 likes

Bij Bram krijg je altijd de saus in een los bakje :broken_heart:

3 likes

Patat/friet eet je

• met een vork
  • met je handen

0 stemmers

Truffelmayonaise! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Geen.

2 likes

Patat zonder saus? HOE DAN?

2 likes

A) het is friet en B) ik geef er niks om.

10 likes

Heb geen Febo meer in de buurt (ja woonboulevard maar das zo random) sinds de Pearl is ingestort

1 like

Haha dat klopt, het is ook allemaal niet onoverkomelijk, maar als er een makkelijke manier is om niet met vieze vingers te zitten (cq, door de saus ernaast te doen) dan snap ik niet waarom je daarvoor niet zou kiezen!

@Lula krijgt steeds vaker gelijk. Jullie hebben geen smaak

3 likes

Vind ik geen grote uitdaging

Zo opgelost

12 likes

Succes met het laatste patatje onderin de zak

Krijg ineens een ingeving van Franse les: Sut mon Sac! Stanislas was zn tas vergeten ofzo of z’n sleutels? Ken jij dit

• Non, nog nooit van gehoord
  • Oui, ken ik
  • Staat me wel iets van bij

0 stemmers

1 like

Ze noemen het in de snackbar mayonaise maar het is dus eigenlijk frietsaus (als de snackbar Oliehoorn heeft, de mayonaise van oliehoorn smaakt heeel anders). Dus vandaar frietsaus. Maar in de snackbar bestel ik gewoon een patat mayo.

1 like

Sorry, ben een cultuurbarbaar

1 like

Speciaal!

Wat een kwelling dit onderwerp, zou echt een vliegticket kunnen boeken alleen om een patatje speciaal te kunnen eten :sob:

17 likes

We zouden curry eten maar ik zit door dit topic nu te wachten bij de snackbar op mijn patatje speciaal! :ok_hand:

4 likes