Stel je persoonlijke vraag #33

Hmm lekker! Masc and cheese đŸ„Č

2 likes

Gewoon nee

2 likes

Ik ben zo een sadist dat ik het op z’n minst geproefd wil hebben. Wat een gedrocht.

14 likes

Bunny ‘masochist’ slippers

Bij sadisme wil je iemand anders pijn doen. Dus de tiramisu macaroni in iemands muil douwen.
Bij masochisme wil jezelf die pijn beleven.

4 likes

Is er een wet waarmee we de bedenker hiervan kunnen aanklagen.

8 likes

Psychisch lijden

1 like

Hahah jaa. Never forget dat ik enthousiast was in de jumbo omdat ze in dat warm houd broodjes ding empanadas hadden. Dus ik kijken welke vulling daar dan in zat. Nou wat denk je? Kebab!! Echt kwaad was ik

6 likes

Wat lijkt jullie lekkerder?
  • Cake met pistachenoten, citroen en rozemarijn
  • Courgette-sinaasappel-amandelcake met zoet yoghurtglazuur

0 stemmers

2 likes

Die courgettecake met yoghurtglazuur klinkt alsof je een gezonde cake wilt bakken ofzo, dat lijkt me maar mwah.

10 likes

Ik vind het zoiets typisch mommyblogger-achtigs hebben om een courgettetaart te maken, zodat je kinderen toch groenten eten

5 likes

@Kauai @Vaiana Ik snap jullie punt haha, ik “moet” komend weekend bakken en deze twee recepten komen uit mijn kookboeken, mijn moeder leek de courgette cake wel lekker. Mja, we maken ze uiteindelijk alsnog allebei. :laughing:

4 likes

Iemand die ik op twitter volg deelde van de week dat Jumbo sushi heeft

met ham :face_with_symbols_over_mouth: het was gewoon een hompje rijst omwikkelt met een plakje ham. Echt aanklagen dit soort mensen.

2 likes

Het was een lange dag.

3 likes

Geef jij dit ijs een

• 3,5/10
  • 10/10
  • Verkeerde topic man

0 stemmers

3 likes

Vaak valt caramel dingen tegen

1 like

Dit is een actualiteiten onderzoek haha.

Weet jij wat de Metaverse is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Uitleg van de Metaverse

[details=“Samenvatting”] ​Wat is een metaverse nou eigenlijk?
[/details]

Zou je dit gaan gebruiken in de toekomst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waarom wel of niet? Ik heb er zelf wel meningen over, maar misschien ben ik te oud en cynisch haha. Ben benieuwd hoe jullie over dit concept nadenken.

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:
Hahaha shit, ik was er van overtuigd dat ik in een ander topic zat. Ik ga hem even op de juiste plek zetten!

2 likes

Ik begrijp niet waarom ik dat zou doen als ik gewoon, je weet wel, in het echt dingen kan ervaren. Of begrijp ik het concept nou niet goed? Wat is de toegevoegde waarde zegmaar.

7 likes

Nee dat is ook zo. Ik zie ook geen toegevoegde waarde? Juist alleen maar domme dingen.

Misschien is de wereld zo onprettig om in te leven dat alles in de virtuele wereld moet gebeuren? Idk.

2 likes

Snap iemand hier wat NFT’s zijn?

• Ja en ik kan precies uitleggen wat het is
  • Ja, maar het uitleggen lukt mij niet
  • Nee, ik snap er de ballen van

0 stemmers

4 likes