Ik heb er last van, omdat mijn vader naar jongere meiden toe zo is. Toen hij hoge posities in het bedrijfsleven had vooral.
Denk er veel aan sinds gister en mn maag trekt veel samen.
Ik heb er last van, omdat mijn vader naar jongere meiden toe zo is. Toen hij hoge posities in het bedrijfsleven had vooral.
Denk er veel aan sinds gister en mn maag trekt veel samen.
Geen âlastâ, maar ben er wel erg mee bezig. Dat zal nog wel even zo blijven.
Last is een groot woord. Heb alleen door de jaren heen wel wat incidentjes omtrent seksueel overschrijdend gedrag gehad en die spelen zich wel continu in mân hoofd af nu.
Voor de brildragers, heb je
0 stemmers
Ik zie soms mensen met zoân zachte maar ik ben zo bang dat mijn bril dan zou beschadigen? Of dat weet ik eigenlijk wel zeker, maar dat heeft misschien ook met mijn onhandigheid te maken 
Ik heb een bril maar geen brillendoos
Ligt gewoon in of naast mân bed
Dit ga ik zeker onthouden! Ik word gelukkig bijna nooit lastig gevallen als ik uit ga, maar moest gisteren en vandaag wel weer regelmatig denken aan een paar jaar geleden waarbij een gast langs me liep, me vastpakte en mijn hand op zijn kruis legde?! Wtf. Ik heb hem toen meteen keihard een duw gegeven en ben weggelopen, maar ik ben die nacht sowieso niet de enige geweest. Die viezerik had gewoon meteen op moeten rotten daar.
Ik heb dat toen in mijn hoofd een beetje afgedaan met âhij was flink van de kaartâ en er nooit meer echt aan gedacht, en volgens mij heb ik het toen niet eens gezegd tegen de twee jongens waar ik toen mee was. Gewoon maar doen alsof het niks is ga ik echt nooit meer doen, allemaal optyfenđđœ
Dans (of danste) jij âmet iemandâ (als een soort rollenspel) op Paradise by the dashboardlight? Ik hoorde vanmiddag op de radio de dj zeggen als ie dat nummer inzet op een feestje dat ie dan allemaal stellen op de dansvloer ziet verschijnen die dat doen.
0 stemmers
Bij ons was dit dus echt een ding. In ons groepje waarmee we altijd uit gingen was 1 meisje die altijd met 1 specifieke jongen hierop ging dansen. We zijn nu 20 jaar verder en met de vriendinnen waarmee we nu nog omgaan halen we dat nog echt vaak aan 
Steeds meer moeite mee, moet ik zeggen. En niet per se dat ik vrouw ben, maar hoe vrouwen behandeld worden en gezien worden door een groot deel van de samenleving. Daar word ik me steeds meer bewust van, en word ik dus ook steeds kwader en verdrietiger van.
Ik sta bij dit nummer heel hard mijn tranen weg te slikken of probeer naar buiten te gaan haha. Nummer is op de crematie van mam gedraaid, was haar lievelingsnummer.
het ging bij mij in een (semi)zachte vijf jaar lang goed tot ik een keer met 70 km/u van een berg af skiede en over de kop ging terwijl die brillenkoker in mân rugzak zat hahaha. Maar ze kunnen best tegen een stootje!
Ik heb moeite met hoe mannen doen, niet met het feit dat ik een vrouw ben.
Precies. Ben juist blij dat ik geen man ben.
Ik heb dit vooral voor mijn eigen dochter, dat ik soms wel eens bang ben voor haar, hoe de wereld er over 30 jaar uitziet.
Dit kunstwerk op een grafsteen (achtergrondverhaal)
0 stemmers
Haha bij Pop-o-Matic in Tivoli op de donderdagavond kwam deze altijd wel een keer voorbij. Was wel echt een goede sfeermaker
Ben jij blij met het statiegeld op kleine plastic flesjes?
0 stemmers
Bewaren = in je tas stoppen en inleveren in de supermarkt in plaats van ter plekke weggooien in de prullenbak.
Ik koop ze alleen bijna nooit
Nee, ik snap wel dat het er is en vind het algemeen gezien ook goed dat het er is. Alleen voor mezelf irritant, want ik denk er niet altijd over na als ik zoân flesje koop. Ik heb gister bijv weer 1 gekocht van Spar huismerk. En het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of ik die nou overal in kan leveren of alleen bij de Spar (waar ik dus bijna nooit kom). En ik bewaar ze wel, dus nu ligt er wrs de komende 100 jaar een Spar flesje in onze lege flessen krat 
0 stemmers
Mijn vader komt volgende week helpen verhuizen en we moeten een bed en een kledingkast in elkaar zetten. Ik ben echt zo onhandig als een doos crackers, is het slim om nog iemand te vragen of kan mijn vader dat wel? Hij is erg handig
Het kan prima met zijn tweeën, maar met drie gaat het wel een stuk sneller! Dan kunnen bijvoorbeeld twee mensen het grote deel van de kast in elkaar zetten, en iemand anders vast de laden. Soms is het bij grote meubels ook handig om drie paar ogen en handen te hebben.