- Boven
0 stemmers
Antwoorden onder of boven de vraag?
- Onder
0 stemmers
0 stemmers
Antwoorden onder of boven de vraag?
0 stemmers
Mooi en bijzonder maar zou wel schrikken als ik dit in het echt zou tegen komen op een begraafplaats
Ik koop soms glazen bij de kringloop, maar dan wil ik altijd een even aantal (bijvoorbeeld 2 of 4). Als het een heel leuk glas is en er is er maar ƩƩn dan koop ik misschien wel een los glas trouwens.
Gisteren zag ik mooie glazen, maar er waren er drie. Ik heb er dus twee meegenomen en een laten staan.
0 stemmers
Ik laat dermate vaak glazen vallen dat het vanzelf weer een even aantal wordt helaas! En ik eet best vaak met zān drieĆ«n, dus dan kun je die glazen mooi gebruiken
Het gaat inderdaad wel sneller met 3, zoals @Dombo zegt, maar in mijn ervaring is er 1 iemand nodig die dingen vasthoudt/ aangeeft/ zakjes alvast openscheurt en 1 iemand met inzicht. Dus wat dat betreft komt het zeker goed met jullie twee!
Ik vind antwoorden boven de vraag zo irritant. Ineens zijn daar 2 optie, dan denk ik ja wat wil je?? Wat is je vraag? En dan komt daarna pas de vraag als je verder scrollt, hoe is dat handig.
Maar het was voor mij een potje waardeloos. Ik werd namelijk gediagnosticeerd met een generieke angststoornis, dus ik kreeg alleen cognitieve gedragstherapie en mindfulness.
Werkte voor mij voor geen ene meter, want ik had de verkeerde diagnose. Paar jaar later verassing je hebt autisme 
Geen wonder dat die antidepressiva niet werkte
Bedoel je in totaal in je leven? Of onafgebroken?
Haha ja same, zie het de laatste tijd wel vaker en dacht ben ik nu de enige die me hieraan stoort maar blijkbaar niet 
Moet dan ook altijd de antwoorden daarboven nog een keer lezen want die ben ik dan natuurlijk allang weer vergeten
Oh ging per ongeluk, had het niet eens gezien (tot nu)
In totaal denk ik iets van 4 jaar en heb nu nog begeleiding, maar dat is niet zo intensief
Pas na twaalf jaar therapie juiste diagnose autisme.
Waarom de derde niet meenemen als reserve?
Stel je staat in de rij bij de kassa en iemand voor je laat ineens een dikke scheet en zegt āzo die moest er ff uitā, reageer je daar dan op?
0 stemmers
The Office UK of US?
0 stemmers
Is die scheet-situatie gebaseerd op een waargebeurd verhaal?
Nee haha 
Allebei niet, maar als ik moet kiezen dan US, want Ricky Gervais kan ik buiten After Life echt niet lijden of zien
Alleen zo lang de persoon achterop niet veel groter en/of zwaarder is dan ik
Oh fietsen met een kind voorop vond ik zo doodeng, en dan ook nog langs de gracht en nog kind achterop. Maar die moeder had zoiets van oh komop joh dat kan je wel! Ik was volgens mij nog maar 17. Ik denk dat ik dat nu echt zou weigeren. Ja @littlenumbers de laatste keer dat een volwassen persoon bij mij achterop wilde en echt hard erop sprong nou die band was in 1 klap lek.