Stel je persoonlijke vraag #33

• Boven

0 stemmers

Antwoorden onder of boven de vraag?

• Onder

0 stemmers

6 likes

Mooi en bijzonder maar zou wel schrikken als ik dit in het echt zou tegen komen op een begraafplaats

9 likes

Ik koop soms glazen bij de kringloop, maar dan wil ik altijd een even aantal (bijvoorbeeld 2 of 4). Als het een heel leuk glas is en er is er maar ƩƩn dan koop ik misschien wel een los glas trouwens.
Gisteren zag ik mooie glazen, maar er waren er drie. Ik heb er dus twee meegenomen en een laten staan.

• herkenbaar, ik wil ook even aantallen
  • even of oneven aantallen maakt mij niet uit, ik zou de drie glazen allemaal hebben meegenomen
  • ik heb andere eigenaardigheden bij het doen van kringloopaankopen, namelijk…
  • ik koop nooit bij de kringloop en kan me geen voorstelling maken bij dit verhaal
  • twee glazen meenemen is zielig voor het glas dat achterblijft
  • goed verhaal dit, lekker kort :thumbsup:

0 stemmers

3 likes

Ik laat dermate vaak glazen vallen dat het vanzelf weer een even aantal wordt helaas! En ik eet best vaak met z’n drieĆ«n, dus dan kun je die glazen mooi gebruiken

13 likes

Met mijn motoriek worden het vanzelf weer 2 glazen. :sweat_smile:

Edit: wat @max zegt.

6 likes

Het gaat inderdaad wel sneller met 3, zoals @Dombo zegt, maar in mijn ervaring is er 1 iemand nodig die dingen vasthoudt/ aangeeft/ zakjes alvast openscheurt en 1 iemand met inzicht. Dus wat dat betreft komt het zeker goed met jullie twee!

1 like

Ik vind antwoorden boven de vraag zo irritant. Ineens zijn daar 2 optie, dan denk ik ja wat wil je?? Wat is je vraag? En dan komt daarna pas de vraag als je verder scrollt, hoe is dat handig.

26 likes

Maar het was voor mij een potje waardeloos. Ik werd namelijk gediagnosticeerd met een generieke angststoornis, dus ik kreeg alleen cognitieve gedragstherapie en mindfulness.

Werkte voor mij voor geen ene meter, want ik had de verkeerde diagnose. Paar jaar later verassing je hebt autisme :tada:

Geen wonder dat die antidepressiva niet werkte

3 likes

Bedoel je in totaal in je leven? Of onafgebroken?

2 likes

Haha ja same, zie het de laatste tijd wel vaker en dacht ben ik nu de enige die me hieraan stoort maar blijkbaar niet :joy:

Moet dan ook altijd de antwoorden daarboven nog een keer lezen want die ben ik dan natuurlijk allang weer vergeten

2 likes

Oh ging per ongeluk, had het niet eens gezien (tot nu)

4 likes

In totaal denk ik iets van 4 jaar en heb nu nog begeleiding, maar dat is niet zo intensief

3 likes

Pas na twaalf jaar therapie juiste diagnose autisme.

5 likes

Waarom de derde niet meenemen als reserve?

2 likes

Stel je staat in de rij bij de kassa en iemand voor je laat ineens een dikke scheet en zegt ā€œzo die moest er ff uitā€, reageer je daar dan op?

• Nee ik negeer het maar
  • Ja ik reageer er op (positief)
  • Ja ik reageer er op (negatief)

0 stemmers

The Office UK of US?

• UK
  • US
  • Allebei even leuk

0 stemmers

Is die scheet-situatie gebaseerd op een waargebeurd verhaal?

6 likes

Nee haha :laughing:

1 like

Allebei niet, maar als ik moet kiezen dan US, want Ricky Gervais kan ik buiten After Life echt niet lijden of zien

5 likes

Alleen zo lang de persoon achterop niet veel groter en/of zwaarder is dan ik

3 likes

Oh fietsen met een kind voorop vond ik zo doodeng, en dan ook nog langs de gracht en nog kind achterop. Maar die moeder had zoiets van oh komop joh dat kan je wel! Ik was volgens mij nog maar 17. Ik denk dat ik dat nu echt zou weigeren. Ja @littlenumbers de laatste keer dat een volwassen persoon bij mij achterop wilde en echt hard erop sprong nou die band was in 1 klap lek.