Ik zie dat niet alleen als lust. Maar ook zoeken naar een bepaalde aandacht of een bevestiging ofzo.
Ja eens, maar bevestiging vragen vind je dus erger dan fysiek vreemdgaan?
Ligt aan de situatie. Ik vind t beide even erg. Maar als mn panter bijv op een feestje waar t een en ander is gebruikt/gedronken meer met zn pik denk dan zn verstand en eenmalig sex heeft met iemand en dat meteen opbiecht en spijt heeft. Dan zou ik dat minder erg vinden dan wanneer hij bijv elke dag contact zoekt met iemand en diegene via een dating site heeft leren kennen en doet alsof ik niet besta. Vooraf opgemaakte tekst
Ik heb trouwens helemaal geen monogame relatie dus weet niet waar ik me druk over maak
Cateye is mn favoriete vorm, en die kunnen een groot montuur hebben maar dat is die van mij (en die ik tof vind in het algemeen) niet perse
Kan jij zo’n kleine zonnebril zoals hierboven rocken?
- Yessir
- Mwah eigenlijk niet
- Nee zie er dan echt idioot uit
0 stemmers
sorry maar niemand rockt toch zo’n zonnebril
Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb er een en ik vind 'm vet leuk en ik draag hem graag dus ik zeg nu maar gewoon van wel
Ik heb laatst bij Pearle nieuwe brillen gekocht (was hard nodig) en heb een normaal montuur gekozen als zonnebril. Daar zetten ze dan gewoon getinte glazen in. Soms hebben ze ook acties waarbij je dan de tweede gratis hebt of zo.
Het is even werk maar dan heb je in ieder geval wel een ‘kloppende’ bril. Met name in het verkeer en met de laaghangende zon momenteel, kan ik niet zonder.
Zeker! Ik heb zwarte / donkergrijze glazen en zie alles uitstekend. De sterkte is exact hetzelfde als bij mijn gewone bril en de extra’s (ontspiegelen, kraswerend etc) ook. Het kijkt net zo prettig als mijn gewone bril.
Omdat ik hem juist vooral in het verkeer gebruik kies ik altijd voor grote glazen, dan komt er geen of nauwelijks licht langs.
Clips vind ik inderdaad verschrikkelijk, ik heb liever een extra brillendoosje met bril in mijn tas.
In de lente en zomer draag ik echt bijna dagelijks mijn zonnebril. Minder pollen in mijn ogen en minder koppijn door het knijpen met mijn ogen
Ik heb een bril met bruine glazen op sterkte en soms vergeet ik dat die nog op heb. Hou hem overal aan omdat ik te lui ben om van zonne- naar gewone bril te switchen.
Heb ik mijn gewone bril niet mee dan doe ik zonnebril op tijdens het rijden.
Ik ben echt super blij met mijn zonnebril van Privé Revaux! Was hiervoor alleen zonnebrillen van 10 euro bij Kruidvat gewend, maar deze voelt echt als (middelmatige?) luxe Kan mn ogen helemaal ontspannen in fel licht, en kan alles ook goed zien met meer contrast ofzo. Is vast hoe een goede zonnebril hoort te werken, maar was nieuw voor mij en was rond de 40 euro dus valt ook nog wel mee qua prijs.
Zo blij dat de quarantaine plicht in Oostenrijk niet gaat gelden voor mensen die een booster gehad hebben. Was er al helemaal chagrijnig door
Hoe spreek jij de merknaam Diptyque uit.
- Dip-tiek
- Dip-tie-kuu
0 stemmers
Diptiek
Dat bedoelde ik ik sprak in mijn hoofd die que altijd uit hahaha
Tot ik Mo in dr vlog het zo uit hoorde spreken
Wat ik met mijn gepolariseerde glazen irritant vind, is dat schermen er helemaal door vervormen. Hetzelfde effect als wanneer je met je vinger op een televisiescherm van zo’n beeldbuis drukte (ik weet niet of je oud genoeg bent om je dit te herinneren 🥲).
En ik heb glazen met sterkte in mijn normale zonnebril laten zetten (eerder had ik contactlenzen en dus geen zonnebril op sterkte), maar daar heb ik ook een beetje spijt van, want die glazen zijn eigenlijk te zwaar voor het montuur, waardoor die bril nu extreem afzakt.
M’n allerfavo merk is Ray Ban en daarnaast heb ik een superchille bril van carrera. Koop ze overigens nooit online want ik moet het echt op m’n gezicht zien! Heb inmiddels elk model van Ray Ban dat me leuk staat al in bezit 🥲. Maar ik zou wachten met kopen tot je weer naar een winkel kan.
Diptie Quee???