Cats is gewoon zo slecht dat hij daarom favoriet wordt, denk dat het over een jaar of 20 echt een soort cultclassic is.
Cats was echt een nachtmerrie!
Had echt een beetje medelijden met sommige echt goede acteurs die in deze film spelen. De film had goede potentie maar is echt kut en eng uitgevoerd

Ik zing Ćımarık altijd in volle borst mee maar wss doe ik alleen die kusgeluidjes goed
De aaahaaahaaa vast ook.
Gebruik je bodylotion/creme?
- Altijd
- Af en toe
- Vrijwel nooit
- Nooit
0 stemmers
Ik vraag me af of sommige van hen halverwege besefte aan wat voor shit show ze meededen.
Dat moet toch haast wel? Niet dat ze terug konden ofzo, maar toch 
Dat moet bijna wel inderdaad 
Elke dag, soms zelf 's ochtends en 's avonds
Nooit en krijg altijd complimenten hoe zacht mân huid is
Ik denk dat het niet goed is dat heel vaak te doen, je huid gaat zich anders gedragen.
een vriendinnetje van mij zong laatst woman van doja cat mee als âoeman, lemmelemme oemanâ en ik vond het gewoon te awkward om het te verbeteren
Haha ja! Numa numa yei past ook wel in dit rijtje. En bij la Bamba weet ik nog niet zo lang dat het Yo no soy Marinero is, en niet yo no soy ma dinero, maar /care
Zo werkt het niet. Sommige mensen hebben gewoon een droge huid
Ja als ik even niet smeer heb ik een heeerlijk slangenvelletje op mijn benen. En eeuwige jeuk op mijn rug, nog erger.
Nee inderdaad, ik smeer ook nooit, maar ben altijd kurkdroog en soms jeukt het zelfs omdat het zo droog is.
Ik ben gewoon te lui om te smeren maar mân huid wordt daar niet beter van hoor.
Ik ook. Lijkt me heerlijk om niet te hoeven smeren, maar zeker in de winter verga ik anders van de jeuk.
Bodylotion kan ik over het algemeen overslaan, maar owee dat ik dag/nachtcrĂšme niet gebruik. Mijn gezicht wordt dan echt een uitgedroogde steppe vallei
Haha ja echt hetzelfde als je acné hebt en mensen met een hele goede huid dan altijd zeggen: Ja maar je moet er gewoon niet zoveel aan doen, alleen met water wassen en af en toe een beetje Nivea erop en ik heb nooit wat!
Ja dat omdat je gewoon veel geluk hebt, niet door jouw wonder regime van water en af en toe een lik Nivea.
Niet boos, foutje met scrollen! Heb ik trouwens heel vaak en krijg het niet altijd meteen gefikst đ„Č
Over 2 weken ben ik jarig en word ik 40 
Ik heb een paar maanden geleden bij de Rumclub in Utrecht (een asian streetfoodrestaurant met toffe muziek en cocktails)
een tafel gereserveerd voor mân vriendinnen en ik om dit te vieren en ze mee uit eten te nemen.
Daarna ging alles dicht maar nu is de kans groot dat ze tot 20.00 uur open mogen blijven. Ik twijfel nu om toch te gaan en er een early diner van te maken om 16.30 uur of om nog even te wachten tot april ofzo en dan gewoon om een uur of 20.00 uit eten te gaan. Dan is de kans voor wie het nog leuk vindt erna nog ergens uit te gaan maar nu ik âhardop denkâ zijn de clubs steeds de lul geweest en mochten zij zelden open tot na 0.00 uur.
Aan de andere kant vind ik het idee dat mijn feestje om 20.00 uur al afgelopen is ook niet zoân leuk idee.
Wat zou jij doen?
- Verjaardag vieren tot 20.00 uur
- Uitstellen tot april
- Iets anders namelijk:
0 stemmers
Als het allemaal mag en kan zou ik gewoon gaan. If not now, when? Wie zegt dat alles in april wel kan? Wie zegt dat we dan niet weer met de volgende killermutatie leven?
En als het allemaal wel kan, dan ga je toch opnieuw gewoon zomaar met je vriendinnen wat eten en op stap? Waarom niet allebei?