Stel je persoonlijke vraag #33

Als je moet kiezen heb je dan liever een kindje voorop in het zitje of achterop?

• Achterop
  • Voorop

0 stemmers

Achterop heb ik wel zovaak gedaan, ook gewoon zonder zitje met een klein kind. Veel te gevaarlijk maar wist ik veel en die ouders vonden het prima. Dus echt een kind van 4 ofzo zonder zitje achterop, kan echtniet.

Ligt eraan hoe oud het kind is.

Ja ik dacht dat ik dat er niet bij hoefde te zeggen. Kind kan maar tot een bepaalde leeftijd voorop in het zitje natuurlijk.
Ik ging bij mijn vader altijd op de stang ertussen of op het stuur. WHY. Ja hij had nooit een bagagedrager maar dan nog.

2 likes

Ik heb dit laatst voor het eerst gedaan en ik snap niet hoe het sommige mensen zo makkelijk af gaat?? M’n fiets steigerde zowat bij het opstappen, we gingen maximaal 10 km/u (met wind mee) en heb een paar dagen spierpijn in mijn benen gehad.

5 likes

Ik heb op dit moment therapie en dat zal nog wel langer worden nu ik een tweede diagnose heb.

1 like

Ja ik vind het ook knap! Maar het zal vast ook weer aan de fiets zelf en het soort zitje liggen misschien?
M’n ouders gingen wel eens in de zomer naar m’n opa en oma fietsen. 20 km, ik viel standaard in slaap in dat zitje voorop en dan moest m’n vader de hele weg met 1 hand m’n hoofd/nek vasthouden. Waarom doen mensen zich dat aan lol.

3 likes

Ik vind het wel mooi, maar krijg het gevoel alsof ik een deken over haar/het beeld wil leggen.

6 likes

Ik denk dat mn brein verpest is, maar het eerste wat in me opkwam, wat natuurlijk niet is. Dat haar lichaam zo naakt was aangetroffen. Dat zou niemand zo uitbeelden op een grafsteen. Maar dat kwam helaas direct bij me op. Ik vind het raar maar niet zegmaar lubuger oid.
Vraag me trouwens ook af wat voor “regels” er allemaal zijn. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat zoiets mocht.

2 likes

Flashbacks naar mn studententijd waar je dan zo®n oude verrotte fiets had met halflege banden en dat er dan áltijd iemand in de groep was zonder fiets en dat je dan een tyfuseind moest trappen met iemand achterop. Alsof je de alpe d’huez op fietst ofzo :cry:

24 likes

Haha ja! En het starten vond ik altijd zo eng, ging ook altijd moeizaam met bijna omvallen en zo

4 likes

Haha ja dat! Als iemand dan eerst ging zitten kom je bijna niet weggefietst, maar als iemand er later opspringt dan begin ik altijd zo te slingeren :joy: en dan nog zorgen dat je niet vast komt te zitten in de trambaan. Wat een tijden waren dat

5 likes

Scroll je weleens een tijdje door Thuisbezorgd of iets anders om dan vervolgens toch maar zelf te koken?

• Nee nooit, als ik eenmaal kijk dan ga ik bestellen ook
  • Ik bestel sowieso nooit eten
  • Ja regelmatig
  • Ja af en toe

0 stemmers

Hoe eet je Mexicaans het liefst?

• Soft taco
  • Harde taco
  • Enchilada
  • Burrito
  • Fajita
  • Quesadilla

0 stemmers

1 like

Ik eet het liefst alles eigenlijk haha.

Maar als ik moet kiezen dan crunchy dus harde taco’s, tostada, taquitos.

Het enige wat ik niet lekker vind is tamales.

2 likes

Favoriete kattenfilm?

• Aristocats
  • Minoes
  • Cats (verklaar je nader)
  • Garfield
  • Olivier & Company
  • Anders

0 stemmers

1 like

En dan ben ik nog vergeten om Cats don’t dance in de poll te zetten :cry:

2 likes

Aristokatten is één van de weinig Disneyfilms die ik vaker dan eens heb gezien, samen met Robin Hood, The Sword in the Stone en Aladdin. :two_hearts: Everybody Wants to Be a Cat was een fucking fantastisch liedje (echt jammer voor het racistische stukje, waardoor ik het nu niet graag zou luisteren), die crÚme de la crÚme à la Edgar kwam HEERLIJK over (ik droom er soms nog van), die dronken gans Reginald was hilarisch en mijn zusje dacht dat één van de katten zoals zij heette, was leuk. Echt een leuke film. :pleading_face:

Echt een kinderdroom om dit te eten“

27 likes

Geen idee of iemand dit hier kent, maar Pietje Kortstaart! Ik denk dat ik die als kind meer dan 10 keer heb uitgeleend bij de videotheek haha

4 likes

Nog nooit van gehoord

3 likes

Die is zo ontzettend mooi ja :pleading_face:

1 like

Zing jij liedjes alleen mee als je de tekst goed kent?

• Ja alleen als ik de tekst ken zing ik mee
  • Nee hoor ik doe maar wat/ik gok wat erna komt vind t best zo

0 stemmers

Ik merk dat ik echt dingen vaak verkeerd meezing haha.

Zou je andere mensen erop corrigeren als ze de hele tijd een liedje zingen en steeds hetzelfde woord verkeerd zeggen?

• Nee nooit
  • Jawel
  • Bij bepaalde mensen wel

0 stemmers

3 likes