Ja daar heb ik dan dus geen zin in haha. Denk dat we daar ook genoeg cocktails gedronken hebben en gelukkig draaien ze hele leuke urban muziek.
Ik zou het lekker doen, van uitstel komt afstel in mijn ervaring en het is toch leuker als je écht jarig bent. En dan op je 41e gewoon de hele nacht gaan stappen hopelijk 
Mijn partner zingt dit als: let me be your hoema, hoema, hoema, hoema (???)
Ja dat is ook zo! Ik probeer te reserveren om 16.00 uur dan hebben we ruim de tijd. M’n vriendinnen zijn ook enthousiast dus hartstikke leuk.
Ik maak vaak dingen heel groot en vermoeiend in mn hoofd. Niet expres maar dat denk ik gewoon. Dit kunnen dan dingen zijn van 5 minuten, vaak duurt t in mn hoofd ook langer. Als ik t uiteindeljk doe valt t wel mee vaak. Het gaat ook om simpele dingen als douchen na t werk of bv keukenkastje herorganiseren (wat met een half uurtje ook wel klaar was). Herkent iemand dit en zo ja hoe kom je er van af want soms is t echt heel kut.
- Ja herken dit
- Alleen met stomme dingen
- Nee geen last van
0 stemmers
Hahaha het is ook een heel ingewikkeld liedje 
Heel herkenbaar! Wat ik dan vaak doe is mezelf er een max. tijd voor geven. Koelkast schoonmaken? Klinkt als een enorme taak, maar dan zeg ik mezelf: ik ga het 15 minuten doen, ik kijk wel hoe ver ik kom. En meestal ben ik dan al klaar of bijna en maak ik het zonder moeite af. Door vooraf die tijdlimiet in te stellen, maak ik het al behapbaar. Zou dat helpen misschien?
Dit! indd een tijd eraan geven. En mij helpt het enorm als er iemand bij zit. Dus als ik biv mijn hobbykamer nodig moet opruimen dan vraag ik aan mijn vriend/een vriend(in) of ze er even bij willen zitten of ik bel met iemand. Dan is het ook nog eens gezellig en dan is het zo gedaan.
Ik heb ook een vriendin die opruimen etc geweldig vind, dus zij doet een x in de zoveel tijd mijn voorraad kast etc uitzoeken. 10/10 voor deze vriendin.
Ah man, al die mensen die zweren bij ‘gewoon dat blauwe blik van nivea, heerlak’. Tyft op, weet niet wat ze erin proppen, maar als dat maar in de buurt van mijn huid komt begint het al te jeuken zo allergisch ben ik voor die troep
Ik ben zelf verbeterd door een vriendin omdat ik altijd heel enthousiast Tia Maria zong bij een nummer (Dear Maria van All Time Low) in plaats van Dear Maria. 
Ik heb totaal geen goede huid die allergisch is voor ongeveer alles, onwijs veel problemen met eczeem en ik vind het flauw wat je impliceert. Wat ik bedoelde is dat de hydratie van je huid is op allerlei manieren te beïnvloeden en verbeteren is en elke dag standaard bodylotion smeren is daar geen goede manier voor. Dat is gewoon een resultaat van goede marketing voor het overmatige gebruik van verzorgingsproducten.
Oke ik snap dat je dat erin kan lezen, maar dat zeg ik beiden niet. Ik zou wel serieus kijken naar andere methoden dan elke dag een standaard nivea-tje smeren als je een erg droge huid hebt.
Favoriete hondenfilm?
- All dogs go to heaven
- Air Bud
- Marley & me
- Hachiko a dog story
- Beethoven
- 101 dalmatiër
- Lady and the tramp
- Anders
0 stemmers
Daarom maak ik ook specifiek dit onderscheid.
Heb jij ook behoefte aan koffie wanneer je hoofdpijn hebt?
- Ja
- Soms
- Nee
- Ik drink sowieso geen koffie
0 stemmers
Ik drink decaf. Maar ik weet dat hoofdpijn een ontwenningsverschijnsel kan zijn. Als je veel koffie drinkt dan kun je dat krijgen.
Hmm ja dat is inderdaad een ontwenningsverschijnsel. Ik denk ook wel eens dat het te maken heeft met het tegengaan van de dufheid die vaak met hoofdpijn gepaard gaat.
Wat voor bh draag jij?
- Voorgevormd
- Niet voorgevormd
- Push up
- Minimizer
- Bralette
- Een soort dat niet genoemd is
- Geen bh
0 stemmers
Met of zonder beugel?
- Zonder
- Met
- Verschilt
- Draag geen bh
0 stemmers
Ik draag standaard geen bh, soms een bralette voor de leuk/sporten/extra warmte als het erg koud is/onder iets doorschijnends. Ik heb kleine borsten die eigenlijk geen ondersteuning nodig hebben, dus beugels blijf ik heel ver vandaan
Verschilt per dag wat ik draag (en of ik wat draag)