Stel je persoonlijke vraag #33

Sinds de panini draag ik geen bh’s meer. Alleen af en toe een bralette als ik strakke bovenkleding draag ( maar dat doe ik echt nagenoeg nooit)
Het is met mijn relatief zuinige voorgevel gewoon niet nodig, en ik ga mezelf niet onnodig kwellen.

10 likes

Sinds ik bralettes voor wat grotere maten heb ontdekt is alles beugelloos. Het enige nadeel is dat je zo goed kan zien als je het koud hebt.

6 likes

Zullen we voortaan dit woord gebruiken :joy: :joy:

38 likes

Omg ik had eerst helemaal niet door wat er bedoeld werd tot jouw bericht hahaha

7 likes

Ik draag van die korte topjes die je eigenlijk draagt als je 10 bent en nog niet echt borsten hebt, ookal heb ik cup G ofzo

7 likes

Ik draag sinds de panini’s (@Frenky ik steel het ff) alleen nog maar zachte sport-bh’s, ook op werk. Levenskwaliteit is er sindsdien alleen maar op vooruitgegaan.

2 likes

Kan het woord pandemie niet meer horen. Vandaar.

4 likes

Valt jouw partner 's avonds op de bank in slaap?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit
  • Nvt

0 stemmers

Val jij 's avonds op de bank in slaap?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit
  • Nvt

0 stemmers

2 likes

Geef mij een superzacht dekentje en ik val in vijf minuten in slaap op de bank. Met mijn bril nog op

4 likes

Ik heb vroeger de videoband van Scruffy echt mega vaak gekeken.

8 likes

Dutjes doen we in bed, onze bank ligt (en zit :cry:) eigenlijk best wel kut.

1 like

Ik heb sinds de panini heel lang geen bh gedragen. Eigenlijk heb ik met mijn a/aa cup geen ondersteuning nodig. Maar met mijn lichaamsbouw toch wel weer bh gaan dragen, beugelloos, en sindsdien is mijn leven enorm beter geworden.

Beugels prikken in mijn borst, goede cupmaat nog nooit gevonden ook. Beugelloze bh is dan welliswaar heel iets te groot, hij knelt niet en ik heb toch iets van borst (voor mijn gevoel dan).

3 likes

Grote cup, 65F maar meestal draag ik geen beha, heeel soms een bralette of iets niet voorgevormd. Ik schaamde me vroeger altijd voor mijn borsten omdat ik ze vond “hangen” en sinds ik minder een beha ben gaan dragen ben ik mijn borsten veel meer gaan accepteren en ze zelfs mooi gaan vinden. Beetje hangen is prima. Nu nog even zorgen dat irritante mensen hun opmerkingen thuis houden en ik ben echt gelukkig.

26 likes

Toen hij nog op de covid afdeling werkte viel hij elke avond op de bank in slaap

4 likes

Ik val vooral 's middags weleens in slaap op de bank, 's avonds nooit. Dan ga ik liever gewoon meteen naar bed.

1 like

Deze zo vaak gezien op video vroeger :blush:

18 likes

Wist je dat het gebaseerd is op een waar verhaal

2 likes

Ja, wist ik! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Welke britney ben jij vandaag

Ik ben

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Zus wil naar de mac voor die appel gebak dingen.

• Ga mee
  • Ja doei, lekker onder de deken blijven

0 stemmers

1 like