Stel je persoonlijke vraag #33

Even wat frisse lucht

3 likes

Maar dan minstens kipnuggets bestellen

3 likes

Die appelpie dingen zijn wel meeeeega lekker

6 likes

Zijn dat die 3 bladerdeeg hapjes met appel?
Lekker blijven liggen schat.

1 like

Lol als ik in Duitsland ben ga ik het liefst elke dag naar de Mc voor een Apfeltasche :pleading_face::pleading_face:, zo lekker!

5 likes

Met deze aantallen ben ik wel benieuwd. Ken jij iemand die nu corona heeft?

• Nee, helemaal niemand.
  • Ja, één iemand.
  • Ja, meerdere personen uit hetzelfde gezin.
  • Ja, meerdere personen uit verschillende huishoudens.
  • Ja, meer dan op welk moment in de pandemie dan ook.
  • Ja, ik heb zelf corona.

0 stemmers

2 likes

Ik ben gewoon omsingeld nu (alle directe buren hebben het) en op werk is het al helemaal los aan het gaan. Voelt wel echt als het ‘pandemisch eindspel’ waar we volgens de WHO in zitten.

Iedereen op werk heeft een mok met z’n naam gekregen.

• Ik zou alleen de mok met m’n eigen naam gebruike
  • Ik zou proberen de mok met m’n eigen naam te gebruiken maar als ik die niet kan vinden dan pak ik wel een met andermans naam
  • Ik pak gewoon een mok, maakt niet uit wiens naam erop staat

0 stemmers

1 like

Voel jij de zondagavond, morgen is het maandag dip?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ugh nu wel

6 likes

Sorryyyyy

Edit: nog best veel mensen die hem niet voelen

2 likes

Ik heb gisteren gewerkt en ben morgen vrij dus het is voor mij nog weekend :smirk: Enige voordeel van onregelmatig werken

5 likes

Nope. Ik heb morgen weekend :grin:

( Of ja, nu eigenlijk. Net klaar met m’n werkweek)

2 likes

Ik ga vanaf volgende week kantooruren werken ipv onregelmatig en ik kijk hier zooo tegenop :sob: Ik vond het op momenten echt heerlijk om doordeweeks vrij te zijn terwijl iedereen werkt en naar bed te gaan als iedereen naar werk gaat. Die zondagavond ga ik nu echt haten denk ik.

4 likes

Wat veel mensen met maandag hebben, heb ik met donderdag. Ondanks dat door mijn onregelmatige werktijden de donderdag niets meer betekend.
Maar op de middelbare school had ik op donderdag een absoluut terrorrooster. Eerst een blokuur ( dus 2 lesuren) wiskunde, daarna een blokuur gym, daarna een blokuur natuurkunde en als klap op de vuurpijl een uur debatklas.
Echt, hoe krijg je al die ellende op 1 dag gepland??

Had op woensdagmiddag al een knoop in m’n maag voor de donderdag.
Ben nu halverwege de 30, en donderdag is gevoelsmatig nog steeds m’n minst favoriete dag :sweat_smile:

26 likes

Weet jij nog iets van je rooster op de middelbare school?

• Nou nee
  • Ja
  • Een aantal vakken/uren

0 stemmers

Maar was dit alle leerjaren zo? Of een, bijzonder traumatisch, jaar?

@Jumpsuit pff ik weet alleen die ellendige werklessen nog, waar je dan een aantal uur van had op het einde van de dag. Echt super, tot na vieren op school blijven om je huiswerk te maken.

1 like

Enkel nog dat ik één schooljaar op vrijdag de eerste twee uur en daarna het achtste uur les had, hoe fucking belachelijk (en sneu voor de docent van het achtste uur want er zaten daar altijd maar 3 man in de les ofzo)

4 likes

Dit had ik vroeger ook met de donderdag. Ik had toen de eerste 2 uur gym, maar dat was op een andere locatie dan op school. Daardoor moest ik nog verder fietsen. En aan het einde van de dag had ik ook nog een blokuur wiskunde. Ik vond het wel heel chill om donderdagmiddag naar huis te fietsen met het gevoel dat ik deze dag weer gehad had

3 likes

Nederlands in lokaal 119 was altijd janken

8 likes