Stel je persoonlijke vraag #33

image

Shiiiit, wist niet dat mijn moeder hier ook zat :scream:

32 likes

Ik heb mijn scripties geschreven in Pages.

Had vroeger een studiegenoot die absoluut geen Word of Pages wilde gebruiken alleen opensource software en als je dan samen iets moest maken, moest je op het einde alles nog fatsoeneren. :cry: En dan gebruikte we voor het gemak geen google docs maar LibreOffice. :disappointed_relieved:

Ik heb echt precies hetzelfde lol incl. analoge dozen, op m’n telefoon net zo lang tot m’n telefoon aangeeft dat ik geen nieuw tabblad meer kan openen omdat het maximum is bereikt :angry: En dan doe ik een opschoonronde.

En een keer heb ik PER ONGELUK alle tabbladen gesloten en toen stokte m’n adem even maar ik leef nog dus na de eerste schrik voelde ik me ook wel lichter.

Maar ik leer er niet van hoor ik blijf gewoon een lange to-do/read/cook/etc lijst maken van m’n telefoonbrowser <3

4 likes

Crtl F en ctrl Z zijn mn leven, ben lui en onhandig

Als je een opdracht moet maken voor werk/studie die langer duurt, heb je dan ook tot de dag dat het af is tientallen tabbladen open op je computer?

• Jep
  • Nope

0 stemmers

Zo’n opluchting als je eindelijk klaar bent en al je tabbladen in één keer kan afsluiten

5 likes

Haha ja dat laatste. Als ik vroeger was uitgeweest kwam mn moeder iets van 11 uur stormend mn slaapkamer binnen, trok de gordijnen open. En dan HET IS AL 11 UUR, IK HEB AL DE WAS GEDAAN, HEB AL BOODSCHAPPEN GEHAALD bladibla. En dat het dan zonde van de dag was. Hoezo zonde, laat me slapen. :confused:

10 likes

Vind jij over het algemeen uitslapen zonde van je dag?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ik wou dat ik het kon :cry:

1 like

Slapen is het beste deel van mijn dag dus nee :rofl:

11 likes

Te vroeg wakker is zonde van m’n (nacht)rust

7 likes

In deze deprimerende tijden kan de dag niet kort genoeg zijn

8 likes

Ik heb al een maand ofzo een tabblad met een recept voor spicy cashew dressing open staan. Denk niet dat ik het ooit ga maken maar ik kan het nog niet loslaten

15 likes

Hoezo zonde inderdaad! Als ik zo lang uitslaap heeft de vorige dag tot 4 uur s ochtends geduurd. Niks zonde, gewoon een andere indeling van wakkere uren :upside_down_face:

6 likes

Ik vind dat zo’n onzin en het zijn ook altijd mensen die om 22:00 naar bed gaan die dat zeggen (aka mijn moeder). Dat is dan net zo goed zonde van je avond haha.

16 likes

Ja maar dit echt. De meeste mensen zeggen dan indd van dan heb je niks meer aan je dag, terwijl dat de mensen zijn die om half tien naar bed gaat en dan heb ik nog een avond en een deel van de nacht om iets te doen. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen is de maatschappij zo enorm ingericht op ochtendmensen :frowning_face:

10 likes

Haha ja, maar ik wil meestal een gebied selecteren, en dat kan daarmee niet!

2 likes

“Heb al 3 wasjes gedraaid”

Oke klinkt kut zzzzzz

24 likes

Dan ben je nr 4 of 9 dus

6 likes

Uitslapen kan ik niet (ik ben om 07:00 standaard klaarwakker, kut voor mij) maar ik ben wel heel goed in nog uren in bed liggen en door m’n telefoon scrollen of reality tv kijken. :heart_eyes:

3 likes

Ik denk dat ik sinds mn 17e ofzo al niet meer fatsoenlijk kan uitslapen. Dit weekend ook echt kapot gegaan en voor het eerst sinds dik 5 jaar? Weer geblowd. Werd echt gaar wakker maar ik kon gewoon onmogelijk nog verder slapen. Was nog voor 7 uur, kill me.

1 like

Niet iedereen die vroeg opstaat, gaat al om 21.00 uur naar bed? :joy: Ik heb een prima nachtrust gehad als ik van 00.00-07.30 ofzo slaap.

3 likes