Stel je persoonlijke vraag #33

Te vroeg wakker is zonde van m’n (nacht)rust

7 likes

In deze deprimerende tijden kan de dag niet kort genoeg zijn

8 likes

Ik heb al een maand ofzo een tabblad met een recept voor spicy cashew dressing open staan. Denk niet dat ik het ooit ga maken maar ik kan het nog niet loslaten

15 likes

Hoezo zonde inderdaad! Als ik zo lang uitslaap heeft de vorige dag tot 4 uur s ochtends geduurd. Niks zonde, gewoon een andere indeling van wakkere uren :upside_down_face:

6 likes

Ik vind dat zo’n onzin en het zijn ook altijd mensen die om 22:00 naar bed gaan die dat zeggen (aka mijn moeder). Dat is dan net zo goed zonde van je avond haha.

16 likes

Ja maar dit echt. De meeste mensen zeggen dan indd van dan heb je niks meer aan je dag, terwijl dat de mensen zijn die om half tien naar bed gaat en dan heb ik nog een avond en een deel van de nacht om iets te doen. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen is de maatschappij zo enorm ingericht op ochtendmensen :frowning_face:

10 likes

Haha ja, maar ik wil meestal een gebied selecteren, en dat kan daarmee niet!

2 likes

“Heb al 3 wasjes gedraaid”

Oke klinkt kut zzzzzz

24 likes

Dan ben je nr 4 of 9 dus

6 likes

Uitslapen kan ik niet (ik ben om 07:00 standaard klaarwakker, kut voor mij) maar ik ben wel heel goed in nog uren in bed liggen en door m’n telefoon scrollen of reality tv kijken. :heart_eyes:

3 likes

Ik denk dat ik sinds mn 17e ofzo al niet meer fatsoenlijk kan uitslapen. Dit weekend ook echt kapot gegaan en voor het eerst sinds dik 5 jaar? Weer geblowd. Werd echt gaar wakker maar ik kon gewoon onmogelijk nog verder slapen. Was nog voor 7 uur, kill me.

1 like

Niet iedereen die vroeg opstaat, gaat al om 21.00 uur naar bed? :joy: Ik heb een prima nachtrust gehad als ik van 00.00-07.30 ofzo slaap.

3 likes

Heb kind, geen uitslapen meer aan. Maar ga ook om half 9 al naar bed. (Nadat alles van avond eten is opgeruimd) en toch kreeg ik vanmorgen deze melding:

Lol. Not. Kind slaapt slecht. Gelukkig (?) heeft fitbit niet de juiste slaap gegevens opgeteld haha want zo erg was het niet afgelopen week. Wel gemiddeld maar 5 uur geslapen ondanks half 9 richting boven en 7.15 uur opstaan.

3 likes

Ik vind 00:00 vrij vroeg en ik denk dat dat voor de meeste uitslapers vroeg is… dan ben ik nog niet eens thuis van werk

2 likes

Oh ja, dat kan ook haha. Ik vind 00.00 uur wel een normale/late tijd om naar bed te gaan, maar ik dacht dat 23.00 meer als gemiddeld werd gezien

2 likes

Zijn er dingen die jij met je meedraagt die je nóóit aan iemand hebt verteld? Echt niemand.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Eerlijk gezegd, ik heb daadwerkelijk geen idee. Mijn onderbewustzijn houdt van alles opkroppen.

11 likes

Mijn zomervakantie (eind sept) is goedgekeurd. Zal ik nu meteen iets gaan boeken?! Wordt sowieso weer weekje all in chillaxen.

• Ja!
  • Nee :unamused:

0 stemmers

1 like

Ik zou dat niet durven met al die maatregelen enzovoorts zo ver van te voren boeken. Veiliger om alles last minute te doen, in mijn optiek.

3 likes

Niemand niemand, dus ook niet in t opbiecht-zonder-OMG

2 likes