Stel je persoonlijke vraag #33

Dit doet me ineens denken, want jaren geleden speelde dit in de glazenwasserwereld:

https://www.ad.nl/amersfoort/bedreiger-nep-glazenwassers-rambam-aangehouden~af5ac790/

1 like

Het zou zomaar kunnen. We krijgen soms wel zo’n briefje in de bus van een glazenwasser maar schijnt inderdaad een oplichter te zijn volgens google en de buurtapp.

3 likes

Geef jij vaak advies aan mensen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het fijn om advies te krijgen? En dan heb ik het niet over mansplaining of andere nutteloze opmerkingen.

• Ja
  • Alleen als ik er expliciet om gevraagd heb
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hahah deze reactie wil ik ook geven.

7 likes

Gebruik jij Flits Meister?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen auto / rij geen auto

0 stemmers

Zo ja, heb jij ondanks dat je de app aan had staan een snelheidsboete gehad?

• Ja, heb ik gehad
  • Nee, heb ik nog nooit gehad
  • Anders… (ben vast een optie vergeten)

0 stemmers

3 likes

Heb jij je naam op LinkedIn in Peter veranderd?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

3 likes

Wat heb ik gemist?

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/14370848/honderden-nieuwe-profielen-met-de-naam-peter-op-linkedin-en-dit-is-waarom

1 like

Om de pakweg 6 maanden heb ik het helemaal gehad met mijn werk. Vaak niet mijn job zelf maar het bedrijf. Hebben jullie dit oooook?

• Ja, om de x-periode ben ik - mijn baan zelf - echt beu
  • Ja, om de x-periode ben ik - het bedrijf waar ik werk - echt zat
  • Nee, ik heb hier nooit last van
  • Nee, want ik vind mijn baan altijd kut

0 stemmers

1 like

Totaal niet en nog nooit gehad, lijkt me heel onrustig…

2 likes

Stel, je bedpartner zegt na een paar jaar samen te zijn dat diegene je niet meer oraal wilt bevredigen. Nooit meer. Wat doe je?

• Je accepteert dat, en bevredigt diegene nog wel gewoon oraal de komende jaren
  • Je accepteert dat, maar stopt (meteen of na een tijdje) ook met diegene oraal bevredigen
  • Je accepteert het niet en blijft erom vragen
  • Je accepteert het niet en beĆ«indigt de relatie er waarschijnlijk uiteindelijk om omdat je geen relatie wilt waarin dat niet gebeurt/omdat het niet goed voelt

0 stemmers

2 likes

Haha oei ik voel me nu wel een beetje gemeen, ik hoop op nog een aantal medestanders.

Moet bekennen dat ik ooit deze persoon in de relatie ben geweest (die uiteindelijk ook is verbroken), en ik daar ook heel veel spijt van heb gehad.

2 likes

de persoon die de relatie had verbroken of diegene die niet meer wilde bevredigen?

Ik was degene die nooit meer bevredigde!

Edit: op dat moment waren we te jong en ongemakkelijk (denk ik) om er goed over te kunnen praten, maar soms denk ik wel eens wat als…

1 like

Ik ben wel benieuwd naar je beweegredenen en waarom je spijt hebt, als je daarover wilt vertellen.

Ja we waren allebei best onervaren in de handeling zelf (waardoor ik onzeker was) maar ook vooral in de communicatie over seks. Waardoor het voor mij een heel groot ding werd? De relatie is uiteraard niet alleen daardoor verbroken, maar zoals hierboven gezegd vraag ik me wel eens af hoe het anders was gelopen.

En natuurlijk zou het hier niet van moeten afhangen, maar zoals mijn stem misschien ook wel doet vermoeden zou ik het zelf ook moeilijk vinden om zonder orale seks een relatie te hebben? Terwijl er ook heel veel andere leuke dingen zijn.

3 likes

Ohja ik snap t wel dat als je zo onzeker bent dat je dan liever denkt ehh ik doe het maar niet meer!

6 likes

Speelde jij dit vroeger? (Loco)

• Ja
  • Er gaat een belletje rinkelen maar weet ā€˜t niet precies
  • Nee ik ken dit niet
  • Nee maar ken het wel

0 stemmers

1 like

Stel er komt iemand bij jou logeren (ƩƩn nachtje) en diegene slaapt op een logeermatras onder jouw beddengoed, zou je het dan na die ene nacht in de was doen? Diegene is bijv. je broer/zus, ƩƩn van je ouders of een vriend(in).

• Nee, ik zou het gewoon terug in de kast leggen en zelf weer gebruiken
  • Ik zou het buiten uithangen en dan weer terug in de kast leggen
  • Ik zou alles in de was doen na die ene nacht
  • Gedeeltelijk, bijv kussensloop wel in de was en de rest niet
  • Het zou verschillen per persoon die komt logeren
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Wel een kort programma en op 40 graden ipv 60.

1 like