Stel je persoonlijke vraag #33

Heb jij een Starbucks in jouw woonplaats?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een Lush?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een Bijenkorf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een Rituals?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een bubble tea shop?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een treinstation?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een albert heijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik woon in een klein Brabants dorpje, we hebben alleen the essentials: twee friettenten.

49 likes

We hebben alles in 010 :green_heart::white_heart::green_heart: :partying_face::clap:t4::clap:t4::clap:t4:

13 likes

Wat zou je erger vinden

Ergens wonen zonder treinstation of ergens wonen zonder Albert Heijn (insert favo supermarkt)

• Treinstation
  • Albert Heijn

0 stemmers

2 likes

Ergens wonen zonder treinstation heb ik 28 jaar gedaan. Had wel een treinstation op fietsafstand en we hadden ook gewoon een bus.
Maar ergens zonder supermarkt is toch wel zo onhandig

Of begrijp ik de vraag nou niet goed en zit er geen AH maar wel een andere supermarkt? Dan wijzig ik direct mijn stem :sweat_smile:

1 like

Ja gaat om je favo supermarkt in de buurt!

2 likes

Ik had niet gedacht dat de frituur 1 van de dingen was die ik zou missen toen ik verhuisde naar Frankrijk maar nu je het zegt denk ik :drooling_face::drooling_face: nu is er blijkbaar wel 1 Belgisch geĆÆnspireerd frietkot in heel Parijs haha dus daar moet ik binnenkort eens naartoe

4 likes

Vind de Albert heijn een fijne winkel hoor, maar doe echt prima mijn boodschappen in een andere winkel. Zonder station lijkt me echt onhandig, je bent zoveel langer onderweg en heb het niet zo op bussen.

2 likes

Ik zou hier echt kwaad om worden :joy: mn vriend en ik stelden elkaar eens voor de keuze OF hij mocht mij alleen nog maar oraal bevredigen OF ik hem. We waren er al snel over uit dat ik dan de gelukkige was. :partying_face: maar vind ik ook terecht, mannen komen zo goed als altijd van penetratie.

2 likes

Heb jij vandaag al fruit gegeten?

• Ja
  • Nee maar ga ik nog doen
  • Nee ga ik ook niet doen

0 stemmers

Ik neem me voor om nog fruit te gaan eten, maar kan zo zijn dat ik het vergeet. Zoals heel vaak gebeurt.

2 likes

Ik heb iets van 25 mandarijen liggen en ik denk alleen maar bleh. Vind genoeg fruit eten 100 keer lastiger dan groente.

Wat vind jij makkelijker, dagelijks genoeg fruit eten of dagelijks genoeg groente?

• Beide geen moeite mee
  • Groente
  • Fruit
  • Met beide evenveel moeite

0 stemmers

2 likes

Ik eet zelden fruit. Hou er gewoon echt niet van.

Als ik het voorgeschoteld krijg eet ik het heus wel op en ik vind het niet vies, maar de structuur van veel fruitsoorten vind ik niet zo lekker.

Daarentegen eet ik wel genoeg groenten dus hoop het daar maar mee te compenseren.

11 likes

Ik zou het niet gebruikt terug in de kast leggen maar niet omdat ik het ā€˜vies’ zou vinden om er zelf weer onder te slapen, meer omdat ik het een vreemd idee vind om gebruikt beddengoed terug in de kast te stoppen. Als iemand in mijn bed slaapt heb ik er bijvoorbeeld daarna ook geen moeite mee om er de volgende nachten ook in te slapen zonder te wassen.

4 likes

Ja ik heb echt precies hetzelfde. Ik kan echtniet genieten van een banaan bijvoorbeeld en ik gooi altijd de helft weg. Een peer is te hard, dit dat. En ik denk altijd als ik genoeg groente eet compenseert dat het wel. Ik ben alleen wel echt hooked op watermeloen.
Mn moeder ging vroeger iets van 1 keer in de week als we voor de TV zaten, allemaal fruit schillen en het ons aangeven. Tot op behoorlijke late leeftijd, haha klinkt kansloos maar dat hielp echt want dan at ik het gedachteloos op. En had ook vaak net geen ondergewicht. Ik heb veel liever lekker veel groente door warm eten dan een stuk appel. Die vind ik weer hard of stoffig.

4 likes

Ik ben allergisch voor veel soorten fruit. Mij maak je blijer met een broccoli dan een aardbei.

2 likes

Anoniem, maar wat lijkt je als (hypothetische) ouder lastiger? Een moeilijk eter, of ook zegmaar een kind die totaal geen interesse heeft in eten en je moet er dus telkens achteraan zodat het kind genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.

Of een kind wat juist heel erg graag en veel eet, alles lust maar telkens moet remmen. Dit laatste had ik bij een oppaskind van mij en ik vond het zo zielig, ik mocht hem dan alleen een droge boterham geven als hij weer kwam klagen dat hij honger had.
Had daar zoveel moeite mee. :cry:

• Een kind waarbij je continu erop moet letter dat het niet te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt
  • Een kind waarbij je continu moet in de gates houden of het niet te veel eet

0 stemmers

2 likes

In de zomer kost fruit echt geen moeite maar vanwege allergieƫn is het in de winter een stuk lastiger

2 likes

Hoe dat zo?

1 like

Heb jij wel een droge bloemkool gegeten? Ik mocht zelfs droge bloemkool als snack geven.

• Nee gatverdamme
  • Ja hoor

0 stemmers

1 like