ach we gaan allemaal dood
Gewoon brood of crackers oid?
Crackers met hagelslag of boterhammen kaas jammie
Deze auto
- Cute! Zou er wel in willen rijden
- Cute! Maar hoef er niet in te rijden
- Wtf is dat? Ew
- Voor een paar duizend euro zou ik er wel een uur in durven rijden
0 stemmers
Ugh ik haatte broccoli tot ik heb ontdekt dat het uit de oven superlekker is. Vroeger was het praktisch puree als het geserveerd werd. Nu zou ik het elke dag kunnen eten
Heh je vraagt a of b en vervolgens zijn de antwoorden ja en nee?
mijn lievelingseten als kind was aardappelpuree uit een pakje + spinazie a la crème uit een pakje + witte bonen in tomatensaus uit een potje + appelmoes uit een potje + vissticks
verpest door de kookkunsten van mijn ouders echt hoe heeft het ooit zo ver kunnen komen
op de 8e verjaardag van mijn beste vriendinnetje wilde ze heel graag mijn lievelingseten eten (hoe schattig), maar ik denk dat ze dacht dat dat dan friet of pannenkoeken ofzo zou zijn, toen kwam ik met dit “””gerecht””” en ging haar moeder dat dus maken op haar verjaardag, schaam me echt met terugwerkende kracht
hahahah
Ik ben vooral niet-allergisch voor zomerfruit haha, bessen en aardbeien en perziken enzo. Citrus gaat ook maar mandarijnen zijn maar zo’n korte periode lekker en sinaasappel is weer zo’n gedoe. Minneola’s zijn wel top maar daar heb ik ook niet elke dag zin in, en verder eet ik dus vooral diepvries-rood fruit in de winter :’)
Hahaha, ocharme, als mijn moeder geen tijd had om te koken, aten we vissticks met puree uit een pakje of droge couscous (en dan met sla of rauw witloof erbij) en ik vond dat verschrikkelijk. Ik ben een heel gemakkelijke eter, maar ik krijg puree, vissticks en couscous nog steeds heel moeilijk binnen .
Ik vind groente en fruit oprecht allebei lekker. Ik eet veel fruit en ik heb altijd veel verschillende soorten in huis maar ik vind winter fruit wel veel minder lekker dan zomer fruit.
Toen ik pas op vakantie was en er waren weinig gezonde/vega opties heb ik gewoon rauwe broccoli zitten eten omdat ik dan echt groente crave
Als kind at ik alleen kale spaghetti zonder saus
Ben jij weleens door het CBS benaderd om mee te doen aan een onderzoek?
- Ja, een keer
- Ja, meerdere keren
- Nee, nog nooit
0 stemmers
*Een echte uitnodiging van het CBS (met de post), geen spam mail.
Als je mee hebt gedaan, heb je toen ook een van de prijzen gewonnen?
- Ja
- Nee
- Ik ben kinderachtig en wil stemmen
0 stemmers
Dit is al de derde keer dat ik een uitnodiging ontvang, terwijl ik zogenaamd willekeurig gekozen ben en niemand ken die ooit zo’n brief heeft ontvangen volgens mij, laat staan 3x.
Ik kreeg laatst een mail van mijn psycholoog om een afspraak te maken voor de intake en er stonden alvast wat tips in om te doen voordat de intake zou zijn. Oa goed slapen, 10.000 stappen en gezond eten. Onder gezond eten verstonden ze 500 gram groente per dag en ten minste 30 verschillende soorten groente per week. Dat is het dubbele van het advies van het voedingscentrum. En ik kan amper 30 soorten groente opnoemen, laat staan dat in 7 dagen eten
Doeeeen, ik heb echt gewonnen! Heb 3/4 keer meegedaan. Kleine moeite en nu helemaal gelukkig met m’n iPad.
aan de scheurbuik
Heh maar dit zijn toch helemaal geen haalbare dingen voor iedereen en al helemaal niet als je psychisch niet zo lekker gaat? Apart
Ja ik! Vandaag kwam de derde herinnering binnen met gezeur de at ik mee moet doen naar een of ander onderzoek naar reis bewegingen of zoiets. Ga weg met je brief en nu doe ik al helemaal niet meer mee.
Wat is het nut ook van 30 verschillende groenten?
Ik dacht dat ik wel gezond at maar 30 verschillende groentes? Gaven ze op z’n minst een lijstje of willen ze dat je ook verward bij de intake verschijnt? :’)