Een kind van 4 kan dat ook al zelf ‘veroorzaken’, als het bijvoorbeeld prader-willis syndroom heeft. Die kinderen zijn gewoon nooit verzadigd en hebben áltijd verschrikkelijke honger. Daar kun je als ouder niet zo veel tegen doen met een gebalanceerd voedingspatroon. Uiteraard is dit zeldzaam maar er bestaan omstandigheden waarbij hele kleine kinderen uit zichzelf al ernstig overeten. Maar het bestaat wel.
De zoon van Katie Price heeft dit bijvoorbeeld ook.
Als je lang genoeg wacht krijg je zelfs de hele vragenlijst op papier
@Blush ik heb ook dit keer weer niks gewonnen helaas, maar geluksvogel jij!
Ik heb de moeder van een klasgenootje gevraagd of ze m’n haar wil invlechten voor mijn verjaardag volgende week. Ze weet niet of ze het kan met mijn haar en straks gaat ze het proberen. Ik ga naar haar huis toe.
Zou ik dan een mondkapje dragen en dus ophouden? Voelt aan de ene kant gek maar aan de andere kan niet omdat ze natuurlijk dichtbij komt.
- Ja, mondkapje
- Nee, geen mondkapje
0 stemmers
Ik heb zelf al meerdere keren een uitnodiging gehad (en helaas nooit gewonnen), maar mn vriend kreeg een paar weken terug ook een CBS uitnodiging waar alvast een vvv bon van 5€ In zat
Ja zelf vind ik het wel fijn geloof ik, alleen ben ik ‘bang’ dat het raar of overdreven over komt in zo’n toch wel privésetting.
Volhouden, haha! Pas bij de 4 of 5 keer gewonnen. Vragenlijst kost gelukkig toch niet veel tijd
Als je gewoon zegt ik doe even een mondkapje op zal waarschijnlijk helemaal niemand daar raar van opkijken in deze tijden hoor
Geen Bijenkorf of Appie, maar wel KaDeWe en Edeka, lijkt erop
Als ik een pizza eet dan…
- eet ik de binnenkant en dan de korst, en zo de hele pizza
- eet ik de korst en dan de binnenkant, en zo de hele pizza
- eet ik de binnenkant en laat ik de korsten liggen
- eet ik de binnenkant en laat ik de korsten liggen, maar eet ik de korst op met een dipsaus zoals mayo of aioli
0 stemmers
De korsten eet ik met tegenzin op tot ik vol zit. Daarna alleen de binnenkant
Welke barbaren eten eerst de binnenkant
Ik vind dat de meest logische manier van pizza eten eigenlijk, als je hem in punten snijdt doe je dat toch standaard eigenlijk
Shit poll anoniem gemaakt perongeluk
Ik snij hem in punten en hap dan vanaf de dunne punt naar de korst.
Als ik bijna vol zit, laat ik de binnenkant staan en eet ik de korsten op
Oh ja, als het even kan eet ik met mes en vork.
Pizza eet je met…
- Mes en vork
- Lepel
- Je handen
0 stemmers
Zijn er forummers waar je niet naast wil wonen?
- Ja een
- Meerdere
- Nee
0 stemmers
Zowel mes en vork startend bij de punt en halverwege pak ik de korst vast met mijn hand en eet ik de rest met mijn handen
Dat klinkt onnodig ingewikkeld, maar you do you
@MadameMignon heb je zin om een relletje te veroorzaken?