Stel je persoonlijke vraag #33

Hee op mijn werk ook!

Wil niet de mok van een ander pakken, gewoon ook omdat het een cadeau was?

1 like

Die combinatie heb ik niet eerder gezien

2 likes

Boterham met hagelslag en plakjes leverworst, heerlijk.

2 likes

Als kind vond ik het lekker om overal jam of ketchup op te smeren. Omelet of roerei met ketchup, broodje kaas met ketchup of jam, broodje boterhamworst met jam. Was een fase.

2 likes

Klinkt heel raar, maar ben al meerdere malen gebeld met de mededeling dat mijn oma niet ademde, haar hart stilstond etc. Ben dus al vaak in paniek naar het ziekenhuis of verzorgingshuis gefietst en naast haar bed gaan zitten met het idee dat ik haar kwijt zou raken.
Het is wel raar en stiekem weet ik in mijn achterhoofd dat ik geen afscheid hoef te nemen, maar toch elke keer zit je er weer bij met het idee dat het de laatste keer kan zijn.

Conclusie: Ze leeft nog steeds en elke keer wordt ze weer wakker en zegt ze: ‘Wat doen jullie hier nog. Ik ga vandaag niet dood.’
Misschien zou ze dat voortaan van tevoren kunnen melden of zo.

9 likes

Oh nee klinkt niet raar. Ik heb wel eens een aantal keer moeten checken of diegene nog ademende , want die persoon deed er blijkbaar heel lang over om dood te gaan WTF. Het is heel schrijnend maar ja pas op het moment daar ECHT. Wordt vaak de familie ingelicht etc. Het is ook niet zo makkelijk uit te leggen en iedereen heeft weer zn eigen regels en voorkeuren.

3 likes

Spaghetti met ketchup?

2 likes

Maar wel op letterboxd ipv imdb, imdb is bullshit

10 likes

Ik vind wel kaas met appelstroop de meest rare combinatie ever. Maar blijkbaar is dat wel een ding.

Heb jij wel eens een (Nederlandse) boterham gegeten met kaas en appelstroop?

• Ja
  • Nee
  • Ik wil het proberen

0 stemmers

2 likes

Iedereen op mijn werk vindt het heel raar dat ik graag appel met pindakaas eet, maar volgens mij is daar niks raars aan.

9 likes

Net discussie met vriend over mosterd op gebakken ei.

Mosterd op gebakken ei

• Vind ik een normale optie
  • Vind ik een vreemde optie

0 stemmers

2 likes

Hahaha I love eigenlijk deze random shit wat mensen op eten gooien. Als het werkt voor je, why not. Niemand bepaald wat jij in je strot douwt. Ik vind banaan en pindakaas lekker. Deal with it. Met ook nog ROZIJNEN. @Foefjeisthuis

1 like

:nauseated_face:

3 likes

Dat is gewoon de tattaversie van een kaasplankje met chutney. Al ga ik dan wel voor een geroosterde boterham.

2 likes

Oeffff geroosterde boterham met appelstroop en oude kaas yess baby

7 likes

Een broodje pindakaas met banaan, komt nog altijd van elvis presley. Niet alles is tatta.

2 likes

Ja dat doe ik ook, zo lekker!

2 likes

Ow OMG dit is mijn lievelings!!! Met name met oude kaas of een plak harde geitenkaas :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Doet me hier aan denken, ik vroeg in een restaurant eens wat voor soort geitenkaas er op t broodje geitenkaas van t menu zat: harde of zachte geitenkaas. En de ober begreep me totaaaaal niet? Dus
 weet jij wat het verschil is tussen harde en zachte geitenkaas?

• Ja duh
  • Huh nee wat?

0 stemmers

3 likes

Voor degene die 1 of meerdere tattoos hebben: vergeet jij ook weleens dat je er 1 (of meerdere) hebt?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee
  • Ik heb geen tattoos maar wil toch stemmen

0 stemmers

Ik rol net m’n mouw op, zie m’n tattoo en denk: “oh ja die heb ik ook nog” terwijl dat ding er al 2 jaar zit.

Ik ken dan ook weinig Nederlanders die dat eten. Heb het idee dat dat ook alleen ‘werkt’ met van die mierzoete Amerikaanse pindakaas. Net als peanutbutter and jelly.