Een goeie rel zou ik wel kunnen waarderen ja
Maar denk dat deze poll daar te saai voor is tbh
Over relpolls gesproken, waar is Penny eigenlijk
Ja deze maakte ik met Penny in t achterhoofd
Heb haar al een tijdje niet gezienā¦
Weet wel dat er anderen zijn met totaal tegenovergestelde levens en ritmes dan de mijne. Daar zou ik dan uit praktische overwegingen niet naast willen wonen als ik de keuze had.
Ze werd behoorlijk persoonlijk aangevallen laatst, kan me goed voorstellen dat je er dan even geen zin meer in hebt.
Oh sheiz
LOL wtf hebben ze de steigende boodschappen prijzen wel gezien
Gewoon alles uit blik eten
Zijn er überhaupt wel 30 verschillende groenten in pot
Wij kregen ook een brief en een vrouw is hier daarna een paar keer langsgeweest, dan lag er weer een briefje in de bus. Uiteindelijk waren we een keer thuis toen ze kwam, zeiden we nee geen tijd maar dat was geen optie? Vond het allemaal heel vreemd. Het gesprek ging daarna ook zo: werk je meer dan X uur per week? Zei ik: ehm even denken want het wisselt weleens. Die vrouw: ik vraag om een ja of een nee!!!
Kortom, kan je hier onderuit? Wij konden dat kennelijk niet
Volgens mij vond ze het wel een beetje gek haha maar goed het is voor onze veilheid ja toch
Ik ga zien wat er gebeurt als ik de brieven blijf negeren!
Voor enige nuance⦠die 30 verschillende groentes daar vallen ook fruit, peulvruchten en granen en zaden onder. Het is voor je darmflora heel goed om te variëren en dat beïnvloedt ook je fysieke en mentale gezondheid.
Ik stel tegenwoordig voor om een zelftest te doen. " Joh, ik heb nog een testje over, de mijne was negatief. Wil jij ook even testen?
Heb nog geen enkele negatieve reactie gehad ( kan aan mijn bubbel liggen natuurlijk) , maar dan hoef je ook niet meer te kutte met afstand en mondkapjes.
Ik heb het gewoon genegeerd, later ben ik verhuisd en heeft de nieuwe bewoner nog wel een brief of twee gekregen, maar daarna hield het op.
Ik zou hier helemaal achterdochtig van worden, of het niet stiekem een geheime psychologische test is om te kijken hoe assertief je bent ofzo (of je terugmail met āehhh, is dit een typfout of bedoel je echt 30!?!ā of niets zegt en bij de intake braaf ja knikt als ze vraagt of je er 30 hebt gehaald)
Als je om bepaalde redenen financieel erg krap zit, zonder zicht op wanneer het weer anders zou zijn, zou je dan geld van iemand aannemen? Laten we zeggen, een bedrag van 200 euro. En van wie eventueel wel of niet? (Dit heeft in dit voorbeeld geen consequenties voor jou t.o.v. bijv. de gemeente omdat je bijv. een uitkering hebt.) Je hoeft het geld niet terug te betalen, dat wil die persoon niet.
Ik zou 200 euro aannemen van mijn ouders/ƩƩn van mijn ouders:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou 200 euro aannemen van mijn partner:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou 200 euro aannemen van een goede vriend(in):
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou 200 euro aannemen van een ander familielid dan ouders:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Whatsapp jij ooit onder de douche (@Karl_Lagerfeld ik ben gefascineerd ik ken dit niet)
- Yes, maar dan alleen als het echt nodig is en met mn arm uit de douche
- Ja gewoon rustig zitten en appen
- Nee nooit gedaan
0 stemmers
Oh dat vind ik persoonlijk een grotere stap dan zelf een mondkapje dragen. Zo goed ken ik haar niet en dan zit ik er zo bij terwijl ze die test doet
of ik vraag het van te voren niet wetende of ze die wel of niet in huis heeft. Dan vond ik zelf een mondkapje dragen (ffp2) de snelste oplossing.
Ik ben all for een goed dieet promoten maar dan zijn het toch geen 30 groentes. Dan zijn het toch 30 groentes/fruit/peulvruchten/zaden/etc