Ik blijf zo ver mogelijk uit de buurt van geitenkaas, maar ik neem aan dat harde geitenkaas… hard is (zoals een plakje kaas, of zelfs brokkelig) en zachte geitenkaas… zacht (en romig)? 
Dit vind ik zo irritant. Er zijn toch ook verschillende ‘koeienkazen’? Hoe zou je dan het soort geitenkaas niet kunnen omschrijven?
is omelet of roerei met ketchup raar? dat is heel normaal in mijn hoofd haha
kaas met ketchup of jam ook trouwens, lekker
Ik vergeet m’n nek en m’n enkel altijd
nog even een kleine biecht over kaas met ketchup: ik was laatst in parijs met een vriendin en we bestelden een kaasplankje op een terras, maar het grootste deel van die kaas was echt smaakloos, was echt een teleurstelling. toen hebben we zakjes ketchup en mosterd gepakt (van die zakjes die standaard op tafel staan) en die bij het kaasplankje gedaan om die kaas lekkerder te maken hahaha echt erg
(we hebben die week gelukkig ook goede kaasplankjes gegeten waarbij dit niet nodig was haha)
ik heb er maar 1 maar schrik regelmatig van dat zwarte ding op m’n voet
Ik lees vaker hier de laatste tijd over gekke belletjes of sms’jes die binnenkomen. @FrootLoops jouw bericht net ook. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt.
Toen vroeg ik me random af: voor de mensen die hier indd last van hebben, Phishing en dergelijke.
Vul jij je telefoonnummer in bij webshops? Bij een bestelling vragen ze 9/10 ook om een tel. bijvoorbeeld. Ik vul daar nooit mijn nummer in.
- Ik vul online mijn nummer in en heb hier last van (gehad)
- Ik vul online mijn nummer in en heb hier geen last van (gehad)
- Ik vul online mijn nummer nooit in en heb hier last van (gehad)
- Ik vul online mijn nummer nooit in en heb hier geen last van (gehad)
0 stemmers
Dan mis je wat! Werkt het best bij patat of gebakken aardappeltjes 
Ja precies dit toch. Ik snap echt niks van t feit dat er zoveel mensen in deze poll het verschil niet kennen. Kennen jullie dan alleen die geitenkaas die de structuur van feta heeft zegmaar? Met zo’n brieschilletje eromheen? Want er liggen toch ook blokken en plakken geitenkaas in de supermarkt, of op een kaasplank? Is toch echt totaal ander soort kaas(structuur)? 
Achteraf gezien niet nee!
Maar weet nog wel dat vriendjes/vriendinnetjes mij dan heel raar aankeken en het gek vonden als ze bij mij lunchten. Dus deed het toen alleen maar als ik alleen thuis was / met ouders omdat ik dacht dat ik weird was🥲
Beste tip ooit is die wasa dunne crackers met rozemarijn zeezout, appelstroop en oude kaas. Echt de hemel
Ik heb er best een aantal dus helemaal vergeten dat ik ze heb gebeurt niet zo vaak, maar van sommige specifieke vergeet ik wel eens dat ik ze heb, vooral die op m’n ribben
Ik heb nu echt heel erg trek in kaas met appelstroop:heart_eyes:
Om te eten?
Ik heb m’n wenkbrauwen laten tatoeëren maar ik vergeet dat altijd. Dus als iemand met ‘echte’ tattoos dan vraagt of ik ze ook heb, zeg ik eigenlijk altijd nee. Maar ik heb er dus gewoon 2, in m’n gezicht ook nog #badass
Maar ik vind het dus ook niet voelen als een los plaatje ergens op je lijf.
Hahaha, zo vertelde ik het ook aan m’n moeder. “Mam, ik heb twee nieuwe tattoo’s” … “in m’n gezicht”
Kon ze niet waarderen.
Ik heb er veel ( twee volle sleeves+handen, borst, nek, beide bovenbenen en zelfs een kleintje in m’n gezicht) maar ik vergeet heel vaak dat m’n beide zij-en (?)(zijkanten??) van m’n romp ook zijn getatoeëerd.
Soms schrik ik er van als ik onder de douche sta 
Kipnuggets en dan mcflurry als saus.
Ben je monogaam?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker
- Ik denk niet dat dit een eigenschap is wat je bent of niet bent
0 stemmers
Mijn huidige relatie is monogaam, en ik weet ook niet of ik het zelf ooit anders zou willen, maar ik denk niet dat het een karaktereigenschap is.