Maar dan telt iets als pindakaas of jam ook mee? Dan kan ik me voorstellen dat je daar wel aan komt inderdaad maar vind dat wel echt een ander verhaal dan dertig verschillende groentes alleen haha
van dit rijtje zoogdieren, maar ik mis kwallen! kwallen zijn echt fantastisch
Ja zou maar zo kunnen als ik aan het eind niet op 30 zit. A girlâs gotta do what a girlâs gotta do
Jam niet, pindakaas volgens mij wel want ik zag dat andere ânut buttersâ als voorbeeld genoemd werden ik zag ook thee als plant gerekend worden haha.
Nee je komt er niet onderuit. Ze kwamen hier langs toen ik op mijn slechtst was, zowel lichamelijk of geestelijk. Nam plaats in de woonkamer en ging mij vragen stellen. Het grappigste was de vraag of ik o.a. laptop had (zat daarachter en wees er naar) en wat betreft inkomen (niks toen).
ik heb even de dingen die ik van dag van plan om te eten op een rijtje gezet en ik zit al op 12. dus het valt mee. havermout, banaan, framboos, tomaat, oregano, ui, champignons, rode paprika, avocado, komkommer, appel en knoflook
en daar komt sowieso nog bij: gember, limoen, pruimtomaat, koriander, rode peper, krieltjes, tijm, puntpaprika, gele paprika, twee soorten slamix, mango. dus 24 in totaal alvast. dit gaan we reddennn
Fun fact mijn idool Dwight eet eerst de korst, 2:55:
Ken jij iemand persoonlijk die eerst de korst eet?
- Nee
- Ja
0 stemmers
En ken je iemand persoonlijk die een pizzastuk altijd dubbelvouwt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij dat laatste ken ik iemand die dat doet, maar die heeft jaren in NYC gewoond en daar is dat veel makkelijker met een krokante dunne pizza slice.
Ik zit net ontbijt te eten en heb t ook op een rijtje gezet:
- haver
- sojabonen (sojamelk)
- druiven (rozijnen)
- appel
- lijnzaad
- kaneel (telt dit? Is bast)
- koffie (?)
Eigenlijk al best veel.
Oh als sojamelk ook meetelt zit ik op 13 vandaag, 25 in totaal. En havermelk? 14, 26 in totaal! omggg
Neeee je had al havermout he, haver is haver
hahaha dwight
shit, ik reken mezelf rijk. maar de pompoen- en zonnebloempitten had ik nog niet meegerekend
Ik zou wel eerst helemaal zelf inspector gadget gaan en mogelijk bewijs verzamelen. STEL het is waar toch fijn dat iemand je erop wijst en je hem kan confronteren
Haha ik vind hem zo geweldig en de acteur die dwight speelde zelf ook, hij heeft allemaal herinneringen aan dwight in zn huis staan en hangen
Ben jij geĂŻnteresseerd in gezond eten?
Ik merk zelf dat het me niet zoveel boeit. Kan me echt 0.0 schelen hoeveel planten ik op eet op een dag.
- Ja ik vind het echt leuk/interessant
- Een beetje/ik doe mn best
- Nee ik hou me er helemaal niet mee bezig
- ANDERS
0 stemmers
Dit ga ik doorgeven aan mijn psycholoog zodat ze het kunnen aanpassen. Veel logischer 30 planten
Ja dat is een gek woord, zeug klinkt nog naarder vind ik. We moeten mammalia gewoon standaard maken, dat klinkt wel leuk
Hahaha JA ik zat precies dit te denken, als dit komt uit het land dat met pizza aan de aanbevolen hoeveelheid groente komt hoeven we het niet zo nauw te nemen hoor.
Ik bedoel 30 verschillende groenten passen niet eens in mijn koelkast he. Ik focus me maar gewoon op de 250-300 g per dag en als ik twee keer achter elkaar broccoli wil eten, shoot me
Maar als je alles wat aan een stengel groeit mee kan tellen; met een kruidentheemelange ben je al bijna op de helft muesli bij je ontbijt, een salade als lunch, dan ben je er zo.
En aardappel is ook een plant dus je kan avondeten met een zak chips.
You and me baby ainât nothing but mammalsâŠ