Dat laatste eet ik ook vaak, heerlijk met extra gezouten roomboter (verkopen ze hier, eet alleen nog maar dit).
Neus en keel? Heb alleen maar neuszelftesten gehad en al 5 soorten gedaan. Ken die keeldingen niet?
Gister alleen neus gedaan, geen twijfel mogelijk dat ie negatief was. Maar vandaag ook keel erbij, die leek wel positief te zijn, had een heeeel vaag streepje. Dus vanavond naar de ggd
ik ga ervan uit dat die positief gaat zijn
Betekent gewoon dat je het staafje eerst door je keel haalt en daarna neus. Zoals de GGD het ook doet.
Die voor je neus kun je ook in je keel gebruiken.
Ik woon niet in NL en hier mag je alleen nog maar naar de GGD als je schoolplichtig bent/een essentieel beroep hebt/in een zorginstelling woont of zorgbehoevend bent.
Dus alleen een zelftest gedaan
Nog een corona-poll.
- Ik werk in de zorg en heb geen corona (gehad)
- Ik werk in de zorg en heb corona (gehad)
- Ik werk in het onderwijs en heb geen corona (gehad)
- Ik werk in het onderwijs en heb corona (gehad)
- Ik werk niet in zorg of onderwijs en heb geen corona (gehad)
- Ik werk niet in zorg of onderwijs en heb corona (gehad)
0 stemmers
Mexico is een van de weinige (vakantie)landen waar je geen coronapas voor hoeft te hebben, dus dat heeft er vast mee te maken
Ik werk niet in de zorg, maar wel in het ziekenhuis. Weet niet waar ik corona heb opgelopen, maar ben de 2 weken ervoor wel veel op positief bevonden patiƫntenkamers geweest (nadat de patiƫnt weg was), dus zou kunnen.
Hoe hebben sommigen nog nooit een zelftest gedaan??
strandfotoās en jello shots
Mijn zelftest was tot 2x toe negatief, maar die van mn vriend was positief, dus toen hebben we een pcr gedaan en die was hartstikke positief⦠Vertrouw die dingen dus niet meer.
Ik kan en moet via mān werk (ziekenhuis) testen. Kan iedere dag testen, afspraak is meestal binnen een uur te plannen en uitslag ook op dezelfde dag.
En ik test eigenlijk niet als ik geen klachten heb.
Mijn moeder werkt in een ziekenhuis, dus dankzij haar kreeg ik die troep binnen.
Ik had een negatief zelftest (keel en neus) maar een positieve bij de GGD.
Maar mensen doen dit gewoon op eigen initiatief? Ik volg de handleidingen en hier staat het niet in.
Ja, klopt! Nu met de omicron-variant wordt dus aangeraden ook in de keel te testen en dat doet men dan gewoon met de testen die we gewend zijn.
Geen enkel symptoom hebben en niet hoeven testen 
Bestel jij via affiliate linkjes van influencers?
- Nee uit principe doe ik dat niet
- Alleen de wat kleinere influencers, grotere niet per se
- Ja sowieso bij iedereen, gun iedereen die money
0 stemmers
OkƩ ga ik ook doen vanaf nu! Snap niet dat ik dit niet weet.