Stel je persoonlijke vraag #33

Ja nu je het zegt…

En ook opeens veel last minute reisjes naar Gambia.

Als je er op klikt en je koopt een paar dagen later iets heel anders op diezelfde site, ontvangen zij alsnog een percentage.

Dus het is vast eens voortgekomen omdat ik wel nieuwsgierig was naar het artikel :woman_shrugging:t3:

1 like

Stoppen ze ja? :anguished: Zag ze een paar weken geleden nog bij een ander stel in Gambia in t roer om

2 likes

Ik krijg gelijk deze ellende in m’n hoofd

19 likes

Ik dat nr van Sean Paul (? Dacht ik)
Of is dat wobbly?

1 like

Hee @Wobbly was ook een forummer

4 likes

We moeten corona (deze variant) als griep gaan beschouwen. (dus niet meer testen, geen mondkapjes, geen maatregelen etc.)

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

3 likes

Met nuance: niet NU al, maar als de trend in de ziekenhuiscijfers doorzet wel op de middellange termijn.

25 likes

Wow echt zin in alle meningen van mensen die het blijkbaar echt niet snappen (een ‘griepje’ bestaat niet)

9 likes

Dit is echt de heuvel waar ik op wil sterven, kan er zo niet tegen als mensen het over “griepjes” hebben

16 likes

Een vriendin gisteren: meh ik heb zoveel last van de booster, voelt alsof ik griep heb! Twijfel of ik vanmiddag wel moet gaan sporten

Meid als je griep hebt komt die gedachte niet eens in je op

15 likes

Maar dat staat er toch niet? Eens hoor dat mensen verkoudheid vaak als griepje bestempelen. Maar bij ‘als griep’ denk ik bijvoorbeeld aan jaarlijkse vaccinaties en niet iets waar je massaal op test.

Ik zeg toch ook niet dat dat daar staat in de poll? Ik reageer op wat @tessel zegt die volgens mij verwijst naar mensen die vanalles als griepje bestempelen.

2 likes

Ah ja het leek nu net een reactie van jou en @tessel op @schorem, maar misschien lees ik het dan verkeerd. Vind de vraag in elk geval niet zo gek voor een poll vanwege de vele nieuwsberichten hierover. Maar geen idee verder.

3 likes

Ik vind dat mensen vaker mogen accepteren dat hun mening als leek er niet te doet. Er zijn geen 17 miljoen virologen/epidemiologen/longartsen/intensivisten/immunologen. Als je het hebt over een ‘griepje’ toon je dus al aan dat je het niet begrijpt. Als je het niet begrijpt, is je mening over het onderwerp irrelevant.

28 likes

Ik kan hier echt niets zinnigs over zeggen, gewoon omdat ik niet weet wat niet testen, geen mondkapjes, geen maatregelen gaat doen.

Heel erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren in Denemarken vanaf morgen. Dan gaan de regels er daar toch af?

2 likes

Hahah same girl. Mensen die zeggen zich ‘grieperig’ te voelen. NEE. Ik heb zelfs wel eens iemand horen zeggen dat hij een ‘24uurs griepje’ had

7 likes

Ken jij iemand die Corrie heet?

• Ja één iemand
  • Ja meerdere
  • Nee niemand

0 stemmers

Ga jij vandaag naar buiten?

• Ja, vrijwillig
  • Ja, omdat het moet
  • Nee, ik blijf binnen

0 stemmers

2 likes