Ja nu je het zegt…
En ook opeens veel last minute reisjes naar Gambia.
Ja nu je het zegt…
En ook opeens veel last minute reisjes naar Gambia.
Als je er op klikt en je koopt een paar dagen later iets heel anders op diezelfde site, ontvangen zij alsnog een percentage.
Dus het is vast eens voortgekomen omdat ik wel nieuwsgierig was naar het artikel
Stoppen ze ja? Zag ze een paar weken geleden nog bij een ander stel in Gambia in t roer om
Ik dat nr van Sean Paul (? Dacht ik)
Of is dat wobbly?
Hee @Wobbly was ook een forummer
We moeten corona (deze variant) als griep gaan beschouwen. (dus niet meer testen, geen mondkapjes, geen maatregelen etc.)
0 stemmers
Met nuance: niet NU al, maar als de trend in de ziekenhuiscijfers doorzet wel op de middellange termijn.
Wow echt zin in alle meningen van mensen die het blijkbaar echt niet snappen (een ‘griepje’ bestaat niet)
Dit is echt de heuvel waar ik op wil sterven, kan er zo niet tegen als mensen het over “griepjes” hebben
Een vriendin gisteren: meh ik heb zoveel last van de booster, voelt alsof ik griep heb! Twijfel of ik vanmiddag wel moet gaan sporten
Meid als je griep hebt komt die gedachte niet eens in je op
Maar dat staat er toch niet? Eens hoor dat mensen verkoudheid vaak als griepje bestempelen. Maar bij ‘als griep’ denk ik bijvoorbeeld aan jaarlijkse vaccinaties en niet iets waar je massaal op test.
Ik zeg toch ook niet dat dat daar staat in de poll? Ik reageer op wat @tessel zegt die volgens mij verwijst naar mensen die vanalles als griepje bestempelen.
Ah ja het leek nu net een reactie van jou en @tessel op @schorem, maar misschien lees ik het dan verkeerd. Vind de vraag in elk geval niet zo gek voor een poll vanwege de vele nieuwsberichten hierover. Maar geen idee verder.
Ik vind dat mensen vaker mogen accepteren dat hun mening als leek er niet te doet. Er zijn geen 17 miljoen virologen/epidemiologen/longartsen/intensivisten/immunologen. Als je het hebt over een ‘griepje’ toon je dus al aan dat je het niet begrijpt. Als je het niet begrijpt, is je mening over het onderwerp irrelevant.
Ik kan hier echt niets zinnigs over zeggen, gewoon omdat ik niet weet wat niet testen, geen mondkapjes, geen maatregelen gaat doen.
Heel erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren in Denemarken vanaf morgen. Dan gaan de regels er daar toch af?
Hahah same girl. Mensen die zeggen zich ‘grieperig’ te voelen. NEE. Ik heb zelfs wel eens iemand horen zeggen dat hij een ‘24uurs griepje’ had
Ken jij iemand die Corrie heet?
0 stemmers
Ga jij vandaag naar buiten?
0 stemmers
Ik wil naar buiten maar het mag niet
Heb jij al een zomervakantie geboekt?
0 stemmers
0 stemmers