Stel je persoonlijke vraag #33

Ik werk niet in de zorg, maar wel in het ziekenhuis. Weet niet waar ik corona heb opgelopen, maar ben de 2 weken ervoor wel veel op positief bevonden patiëntenkamers geweest (nadat de patiënt weg was), dus zou kunnen.

2 likes

Hoe hebben sommigen nog nooit een zelftest gedaan??

8 likes

strandfoto’s en jello shots

2 likes

Mijn zelftest was tot 2x toe negatief, maar die van mn vriend was positief, dus toen hebben we een pcr gedaan en die was hartstikke positief… Vertrouw die dingen dus niet meer.

1 like

Ik kan en moet via m’n werk (ziekenhuis) testen. Kan iedere dag testen, afspraak is meestal binnen een uur te plannen en uitslag ook op dezelfde dag.
En ik test eigenlijk niet als ik geen klachten heb.

3 likes

Mijn moeder werkt in een ziekenhuis, dus dankzij haar kreeg ik die troep binnen.

1 like

Ik had een negatief zelftest (keel en neus) maar een positieve bij de GGD.

1 like

Maar mensen doen dit gewoon op eigen initiatief? Ik volg de handleidingen en hier staat het niet in.

3 likes

Ja, klopt! Nu met de omicron-variant wordt dus aangeraden ook in de keel te testen en dat doet men dan gewoon met de testen die we gewend zijn.

1 like

Geen enkel symptoom hebben en niet hoeven testen :woman_shrugging:

2 likes

Bestel jij via affiliate linkjes van influencers?

• Nee uit principe doe ik dat niet
  • Alleen de wat kleinere influencers, grotere niet per se
  • Ja sowieso bij iedereen, gun iedereen die money

0 stemmers

1 like

Oké ga ik ook doen vanaf nu! Snap niet dat ik dit niet weet.

2 likes

maar ook geen kerst gevierd met familie? bezoek gehad, op bezoek bij vrienden/familie, naar kantoor, nauw contact geweest van iemand?

1 like

Ze verkopen meestal geen meuk waar ik interesse in heb

19 likes

Geloof je haar niet?

5 likes

?
ik kan 't toch wel bijzonder vinden. Mja ik doe sowieso preventief een testje als ik mensen onder ogen kom

1 like

@kali je reactie is ineens weg! Dat gebeurde een paar dagen geleden ook al bij jou. Maar bedankt voor de tip, handig! Denk dat ik wel kan fietsen dan.

Ik kan hier wanneer ik wil een pcr test doen en de zelftesten zijn altijd uitverkocht :sweat_smile:

2 likes

Ook al heb je dit wel gedaan dan kan dat nog gewoon zonder zelftest toch. Ik ben sinds corona niet meer verkouden geweest dus heb me nog nooit laten testen :woman_shrugging:t3: Ga ook nooit op vakantie en ben ook nooit in de buurt geweest van een corona geval oid. Daarnaast vind ik het ook doodeng dus heb dan ook vrij weinig zin om me preventief te laten testen ofzo.

2 likes

Ik ben elke dag intensief in contact met mensen ivm werk.
Zelfs gewerkt met mensen die covid positief zijn getest.
Maar zelfs als ik corona zou hebben, moet ik gewoon werken als ik symptoomloos ben.
Tot nu toe geen symptomen gehad, dus waarom zou ik me laten testen?

2 likes