Stel je persoonlijke vraag #33

Als je thuis werkt, hoeveel % van de werkdag ben je dan echt intensief aan het werk?

• Meer dan op kantoor
  • Iets minder dan op kantoor
  • 70 - 80% van de werkdag
  • 50 - 60% van de werkdag
  • 30 - 40% van de werkdag
  • Minder dan 25% van de werkdag
  • Nauwelijks, zorg af en toe dat ik online/bereikbaar ben

0 stemmers

3 likes

Maar ik denk dat dat op kantoor hetzelfde is

3 likes

Hij had zijn dreadlocks in een soort van staart. Eerder een rubber elastiekje eromheen gedaan om de boel bij elkaar te houden.

1 like

Op kantoor neem ik ook wel de telefoon op, koffie zetten, random vragen van collega’s (projectadministratie)

Maar thuis kan ik lekker ongestoord doorwerken (financiële administratie)

Maar goed, wat ik op kantoor doe is ook “werk” alleen soms zijn er zoveel mails en telefoontjes en random shit dat ik weinig financieel gedaan krijg en dan heb ik echt het gevoel alsof ik niets gedaan heb? :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik moet dit nu zoveel doen, verschillende vakken, verschillende groepen, online, offline, allemaal met korte deadlines en ik word echt gek :sweat_smile:

Ja, maar het heet feta.

3 likes

Kun je dat misschien inspreken voor ons? Zodat ik nog meer kennis van de kaas krijg.

1 like

@Soy.peor help ik ben geen Griek

2 likes

Feta.

1 like

Misschien vind ik het nog wel erger dat je niet consequent was want even later had je het wel netjes over feta. Sorry ik moet je even pesten voor het botvieren van opgekropte taalergernissen. Waaronder veel fetakaas en naanbrood.
Ik wou dat ik niet wist hoe het hoorde, voor mij is het ook niet makkelijk weet je.

10 likes

Heb jij gisteren last gehad van storm Corrie?

• Ja
  • Nou nee

0 stemmers

Ik vind mensen die vallen etc. Echt nooit grappig maar mensen die wegwaaien daar zit echt mn zwak helaas.

Haha wat is er met naanbrood trouwens?

1 like

Naan betekent brood, dus naanbrood is dubbelop!

2 likes

Oke maar dan snap ik het nog niet, heb volgens mij nog nooit over naanbrood gehad in mn leven.

En “chai” is een Indiaas drankje met thee, kruiden en melk. Als je het over een chai tea latte hebt dan zeg je dus eigenlijk “thee thee met melk melk.”

Drink jij wel eens een thee thee met (plantaardige) melk melk?

• Regelmatig
  • Soms
  • Wel eens gedaan
  • Nooit gedaan, wil ik nog wel
  • Nooit gedaan, wil ik ook niet

0 stemmers

1 like

PG tips sterk gezet met een zoetje en een flinke slok melk. Heerlijk. :drooling_face:

Edit: Oeh of ging de vraag specifiek over chai? Daar ben ik niet zo gek op en drink ik zelf nagenoeg nooit meer.

3 likes

Zometeen weer bij Starbucks :heart_eyes:

4 likes

Het hetzelfde als fetakaas zeggen. Feta is al kaas, daar hoef je niet kaas achteraan te zetten zoals je deed. Naanbrood was gewoon @Nescio dr andere ergernis en een voorbeeld.

2 likes

niet meer sinds ik ontdekt heb dat echte chai veel en veel lekkerder is

1 like

Ja ik ben verpest. Ik zei ook altijd nadessert.

1 like