Stel je persoonlijke vraag #33

Echt genieten! Je kunt toch niets doen, dus je moet eigenlijk verplicht relaxen. Lekker lezen, muziek luisteren, drie films achter elkaar kijken, dutjes doen, even verplicht geen internet. Wanneer doe je dat nu? En je eten en drankjes worden ook nog eens gebracht, echt top. Zonde dat het zo slecht voor het milieu is.

8 likes

Volgens mij is rond de 30-35 wel gemiddeld voor een eerste grijze haar.

Ben je 30-35 en heb je al je eerste grijze haar gehad?

• Ik ben niet rond de 30-35
  • Nee, nog niks
  • IK GA NU KIJKEN
  • Ja, precies 1 ook
  • Ja, wel meer dan 1
  • Ja, ik ben al behoorlijk grijs

0 stemmers

1 like

In mijn familie wordt iedereen laat grijs, eind vijftig beginnen ze pas grijs te worden

3 likes

Ik had op mijn 16e al een grijze haar volgens de kapper lol, maar dat zegt voor mijn gevoel niks want ik ben nog niet grijs aan het worden 6 jaar later

3 likes

Altijd als ik wopke zie moet ik denken aan luckytv, zie het zo voor me:“Hee Vladi, Russisch roofdier van me”

17 likes

De eerste was denk ik al een jaar of 10 geleden, maar toen waren ze op 1 hand wel te tellen.

Had ook tot een paar jaar geleden niet echt de behoefte het te verven, maar aangezien ik van mezelf best donkere haren heb valt het inmiddels wel erg op. Wilde het echt gaan embracen maar door dat grote verschil vind ik het er bij mezelf echt onverzorgd uitzien en maakt het me ook heel grauw. Dus toch maar verven helaas.

2 likes

Op mijn 16e de eerste, en nu als bijna veertiger grotendeels grijs als ik het niet kleur.

1 like

Vinden jullie grijze haren boeiend?

• Ja omg dan word ik echt oud
  • Meh
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik ben ijdel

5 likes

Ik heb er 2 en ben er trots op

1 like

Die op mijn hoofd begin ik langzaam vrede mee te krijgen, maar ik heb inmiddels ook twee grijze wenkbrauwharen en die trek ik er iedere keer huilend uit.

2 likes

Herken je deze celebrity?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het is Jennifer Lopez. Ik vind haar er op deze foto zo anders uit zien (in de rest van de shoot niet) maar ben blijkbaar een van de weinigen :sweat_smile:

1 like

Heb jij donkere haren op je kin?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja dit! Ik heb ook al grijze neusharen en schaamharen ontdekt. :sob:

3 likes

Donkere haar. Enkelvoud. :woman_mage:t2:

4 likes

Ik heb er altijd 1tje die dan extra zichtbaar is :sweat_smile:

1 like

Van mijn moeders kant is iedereen pas heel laat grijs. Mijn opa had pas met 80 jaar zijn eerste grijze haren. Van mijn vaders kant is iedereen heel vroeg grijs. Ik ben nu 36 en grijs vrij nog dus ik hoop dat ik het van mijn moeders kant heb mee gekregen!

4 likes

Ik heb er 1 en daar ben ik niet trots op

3 likes

Op mn wangen 🥲

1 like

Ik heb het idee dat je minder donkere haren krijgt, wanneer je blond bent