Laat maar wel goals
Ik heb twee donkere haren onder mijn kin en die vullen elkaar aan ofzo want altijd als ik er net 1 uit heb geplukt komt de andere twee dagen later opzetten. Ik vind die haren onder mijn kin overigens afschuwelijk. Ik heb ook een lange zwarte haar bovenop mijn voet. Dit was mijn spreekbeurt over mijn ongewenste beharing
Ik heb echt een halve baard
Ik was altijd heel lichtblond en nu donkerblond en heb echt een partij dikke zwarte haren op mijn kin, niet normaal
Verveel jij je dan niet? Ik kan echt niet mijn aandacht houden bij 3 films achter elkaar kijken, na een tijdje heb ik denk ik gewoon een andere omgeving nodig. Er is op zich genoeg te doen zoals je al beschrijft, maar ik ben dan gewoon helemaal klaar met in die stoel zitten.
Ja ik was laatst bij de kapper en toen zei ze dat ik meer haar had dan de vorige x.
Toen keek ik een paar dagen later eens goed in de spiegel en zag ik allemaal van die rare korte grijze haren. Volgens mij zijn ze nieuw, dus ik dacht meteen ok dat bedoelde de kapper dus
Ik heb het haar van mijn vader en die is inmiddels wel helemaal wit/grijs, maar duurde wel echt lang. Mijn moeder heeft volgens mij nog steeds 0 grijze haren. Dus ik heb hoop dat het bij mij bij die enkele haartjes blijft voorlopig
Vliegangst hier dus t lijkt me vreselijk. Maar met 12 uur treinen heb ik geen probleem. Al heb je dan wel overstap.
Dit is te toevallig Maar mn vriend trok vanmiddag mijn eerste 2 grijze haren eruit, had het zelf nog nooit bij mezelf gezien. Ik ben 24
Ja, en voel me altijd zoân heks uit een stripboek oid als ik ze weer voel. Ze moeten er dan ook echt direct uit, huilen als ik niet thuis ben en geen pincet heb.
Journey - Donât Stop Believing
System of a Down - Toxicity
Plus het eten is ook niet bepaald lekker. De geur ook in dat vliegtuig dan, magnetronmaaltijd x 400. No thank you.
Mss in een privé jet dat ik het nog prima vind, maar zo tussen de rest van de veestapel, nee.
- Jaaaaaa
- Neeeee
0 stemmers
Ligt eraan wat voorn soep.
Lunch, avondeten, soep = leven
Als ik het voor avondeten gebruik doe ik er wel brood / een ander bijgerecht bij.
Dit
Is soep ontbijt?
- Waarom niet?
- Nee joh, ben jij gek
0 stemmers
Wie is er iconisch, je mag er maar 1 kiezen:
- Jessica Simpson natuurlijk
- Christina Aguilera (fout)
- Britney (fout)
0 stemmers
Haha awesome, of Chop Suey
Lekker gezellig in de vreedzame karaoke bar