Stel je persoonlijke vraag #33

Ik ken alleen dat wappie café in Utrecht

31 likes

Keek jij 20 jaar geleden op tv naar het huwelijk van Maxima en Willem-Alexander?

• Ja
  • Nee
  • Toen bestond ik nog niet
  • Ik heb hier geen actieve herinnering aan
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb er een stukje van gezien, maar wat ik me vooral herinner van die dag is dat ik bij mijn toenmalige vriendje was, we ‘s middags gingen schaatsen (op kunstijs) en dat ik dat weekend voor het eerst dacht: shit, volgens mij wil ik het liever uitmaken.

4 likes

HBO Max komt 8 maart naar NL. Ga jij je abonneren?

• Ja, ik neem (waarschijnlijk) zelf een abonnement
  • Ja, ik neem (waarschijnlijk) met anderen een abonnement
  • Nee
  • Misschien
  • Anders

0 stemmers

Ik ben heel benieuwd naar And Just Like That en neem met een vriend een abonnement.

1 like

Haha ik dacht heel even “Wie is Max dan?”, maar het is natuurlijk max op z’n Engels.

9 likes

Misschien even om het aanbod te bekijken. Al vind ik wat op hun site staat niet zo bijzonder (en stond het allemaal niet op Netflix eerst?)

1 like

Ik vind HBO de beste streamingdienst die er is. Hun aanbod is van zo’n goeie kwaliteit. Ik kijk enkel Netflix als er een vervolgseizoen komt maar de nieuwe content kan me minder boeien.

9 likes

Ik kijk nauwelijks series dus hopelijk is het film aanbod prima

Nee, dat kan niet. HBO is HBO. Hun eigen content ( bijvoorbeeld game of thrones) kan nooit ergens anders te zien zijn.
De burger King kan zeg maar ook geen mcflurry verkopen.

2 likes

Ze gaan wel Friends en The Big Bang Theory uitzenden en dat stond eerder bij o.a. Netflix.

1 like

Ja dat klopt, maar dat zijn dan ook geen HBO producties, maar Warner Bros producties.
Ik heb over de eigen producties. Dus niet " alle series stonden op Netflix". Dat kan simpelweg niet.

6 likes

Luister jij muziek van Marco Borsato?

• Ja
  • Nee & deed ik eerder ook al niet
  • Alleen als het voorbij komt (in een playlist oid)
  • Als een nummer voorbij komt skip ik die bewust
  • Eerder wel nu niet meer

0 stemmers

En van Ali B?

• Ja
  • Nee & deed ik eerder ook al niet
  • Alleen als het voorbij komt (in een playlist oid)
  • Als een nummer voorbij komt skip ik die bewust
  • Eerder wel nu niet meer

0 stemmers

2 likes

Toen ik jonger was luisterde ik super vaak naar Ik ben je zat en rampeneren maar dat is echt jaren geleden

15 likes

waku waku maar mee!

4 likes

Zucht :sweat_smile:

Dat komt omdat HBO ( de zender) bij Ziggo te bekijken was. En HBO zendt ( komt 'tie) HBO content uit.

Ik hou het hier maar bij geloof ik, want begrijp niet waarom mensen dit moeilijk vinden :sweat_smile:

4 likes

Same, rampeneren staat nog in een ouwe gouwe playlist maar die ga ik er uit halen

4 likes

En moppie vond ik ook tof, maar dat heeft Lange Frans verpest

2 likes

Je kan op Spotify aangeven dat je bepaalde artiesten niet meer wilt luisteren, ook fijn. Wat mij betreft worden deze twee figuren (en nog wel meer) er gewoon afgeknald, maar cancel culture bestaat helaas niet.

6 likes

Ja of land van :upside_down_face:

@vitaminwater oh das een goeie! Heb ook 1 ander nummer dat altijd voorbij komt als mn playlist voorbij is (van een irrelevante artiest weet niet eens wie) dat ik super kut vind haha dus die gaat lekker op de negeerlijst

1 like

Wooow rustaahg! Werk je voor HBO ofzo?
Ik zie toch veel dingen op hun site die ik al op Netflix, Amazon en Ziggo gezien heb.

1 like