Stel je persoonlijke vraag #33

Dit zou een PRACHTIG cadeau zijn, wow!! Handgemaakt heeft imo meer waarde dan iets gekocht in een winkel dus go for it!

43 likes

Dat vind ik dus ook!
Maar zit nu steeds te denken hoe gĂȘnant het zou zijn als hij net ( bij wijze van spreken) een duur horloge krijgt van 1 van de gasten, en dan kom ik daarna met m’n ‘hoi, gefeliciteerd, zelf geknutseld’.

Moet echt al cringen als ik er aan denk😣

2 likes

Nee niet zelf geknutseld, handgemaakt!

11 likes

Nee man

En wat is het alternatief? Dat je naar de bank gaat om een lening af te sluiten om een rolex te kopen?

36 likes

Nee niet cringen, zoiets is juist heel leuk! Andere dingen kan hij makkelijk zelf kopen als hij dat zou willen, ik zou dit persoonlijk een veel leuker cadeau vinden.

8 likes

Als hij daar belachelijk over doet dan heb je alleen maar bevestiging dat het een domme dick is, en waarom zou je daar indruk op willen maken. Denk dat je er echt een te groot ding van maakt dat hij rijk is. Het is gewoon een vriend van jouw vriend, je hoeft toch niet anders te doen dan je bij elke andere vriend zou doen.

24 likes

Boeiend dat hij rijk is. Een zelfgemaakt kado is altijd leuk om te krijgen

3 likes

Ja, je hebt helemaal gelijk.
Ik denk dat hij het wel leuk vindt.
Gaat me meer om de andere gasten die denken, ‘wat komt zij nou met een prul aan
’

Denk er gewoon te veel over na! Het moet me niets schelen natuurlijk.

Bedankt allemaal voor de boost!

4 likes

Vind jij het oprecht leuk als een celeb zwanger raakt? Bijv. nu met Rihanna

• Ja dat vind ik leuk
  • Dat ligt aan de celeb maar als het een leuke is dan vind het vaak wel leuk ja
  • Nee boeit mij niks

0 stemmers

En trouwen

• Nee boeit mij niks
  • Ligt eraan wie er gaat trouwen maar als het een leuke celeb is dan vind ik dat leuk ja
  • Ja sowieso vind ik dat leuk

0 stemmers

nav die Rihanna post in het Boulevard topic met 85 likes

Als ze dat denken zegt dat toch vooral wat over hen. Lekker geven en veel plezier!

1 like

Een fles wijn in de Jumbo door een onhandige move met de kinderwagen. Gelukkig bleef de rest staan.

1 like

Ik had dit met een grote doos eieren :upside_down_face: :upside_down_face: Gelukkig geen irritante manager. Het zijn vaak ook gewoon wel handvaten, maar je moet de tape aan de onderkant van de doos niet altijd vertrouwen. Tegenwoordig pak ik dozen wijn en eieren ook altijd aan de onderkant op.

Als het klanten gebeurt (toevallig vandaag nog met wijn) vinden ze het zelf altijd heel erg, maar behalve dat het ons een paar minuutjes tijd kost geven we er vaak niks om :sweat_smile:

1 like

Dat Rihanna zwanger is vind ik niet per se heel boeiend, maar vond die fotoÂŽs echt wel tof

8 likes

Ja daarom heb ik het ook een like gegeven

2 likes

Ik voel me altijd zo wereldvreemd als mensen dat leuk vinden. Alleen bij vrienden of directe familie doet het me wat, omdat ik dan wel een instant band voel met hun kind of partner. Maar het los daarvan oprecht leuk vinden dat iemand een kind krijgt of gaat trouwen, snap ik echt totaal niet.

3 likes

Alleen de trouwerijen van royals vind ik leuk. Het hele circus er omheen en natuurlijk de jurk.

3 likes

Weet jij wat een shinigami is?

• Ja, vanwege een interesse in Japanse mythologie/Shinto/andere religies
  • Ja, vanwege Death Note
  • Ja, vanwege andere manga/anime
  • Ja, vanwege het nieuwe nummer van Grimes
  • Gewoon ja
  • Ik heb een vermoeden maar weet het niet zeker
  • Nee geen idee
  • Anders

0 stemmers

Shinigami is in de Japanse cultuur een soort god/geest van de dood, of een voorstelling van de dood.

2 likes

Weet jij wat waku waku is?

• Ja, al langer maar nooit gekeken
  • Ja, en ook gekeken
  • Ja, door het forum
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja moest voor mijn gevoel mn hele kindertijd na waku waku naar bed terwijl mijn zus nog Gtst mocht kijken :rage::rage:

9 likes

Ik ken het door deze bizarre podcast over waku waku

5 likes