Ja of land van
@vitaminwater oh das een goeie! Heb ook 1 ander nummer dat altijd voorbij komt als mn playlist voorbij is (van een irrelevante artiest weet niet eens wie) dat ik super kut vind haha dus die gaat lekker op de negeerlijst
Ja of land van
@vitaminwater oh das een goeie! Heb ook 1 ander nummer dat altijd voorbij komt als mn playlist voorbij is (van een irrelevante artiest weet niet eens wie) dat ik super kut vind haha dus die gaat lekker op de negeerlijst
Wooow rustaahg! Werk je voor HBO ofzo?
Ik zie toch veel dingen op hun site die ik al op Netflix, Amazon en Ziggo gezien heb.
Maar dat is toch nog steeds logisch? Ze hebben hun eigen content plus content van WB meegenomen. Natuurlijk heb veel dan al gezien, maar punt is dat het nu verzameld staat op HBO.
Ik zeg ook nergens dat het niet kan? Alleen dat ik het aanbod niet bijzonder vind, omdat ik de meeste dingen al voorbij heb zien komen.
HBO IS HBO
Ik ben met mijn moeder en vriendin naar Amsterdam gegaan! Ik heb een glimp van ze opgevangen bij de kerk en later op het balkon
Ook Kofi Annan gezien!
Het was zo’n leuke feestdag, heel gezellig en in de trein werden de oranjefans geïnterviewd.
Als daar de serie Girls te zien is ga ik me wel abonneren. Ik vond dat destijds echt leuk, ben benieuwd hoe ik het nu zou vinden.
Oké dan maar zo, heb jij de serie Girls gekeken?
0 stemmers
Nog niet, want ik heb geen Ziggo en had dus nooit echt de mogelijkheid.
Begin januari was de hele serie op dvd bij Bol te koop voor 20€ en die heb ik aangeschaft maar nog niet bekeken.
Ik vond het geweldig, maar ik was toen wel een stuk jonger dan de hoofdrolspelers dus misschien vind ik het nu wel heel slecht.Het is bestwel “rauw”, echt totaal geen satc stijl.
Nee ik begreep uit trailers dat SATC wat meer gelikt en glamoureus was dan wat ik zag van Girls. Ik hoor overwegend positieve recensies van mensen dus ik ben heel benieuwd.
SATC vond ik destijds leuk, nu ook nog, al begrijp ik minder van Carrie dan vroeger. Zij en Big zijn in diverse opzichten behoorlijk slecht voor elkaar en ik denk dat Aidan een betere keuze was geweest.
Ik vond het toen het uitkwam heeelemaal het einde en superfeministisch en vernieuwend en cool, maar toen ik laatst een stuk opnieuw keek was het mega cringe en helemaal niet feministisch en kut.
Haha ja dit. Toen het uitkwam vond ik het geweldig dat je gewoon normale lijven en middelmatige seks zag ook bijvoorbeeld. Maar nu zie je ook wel dat het veel gebreken had alsnog
Haha ja ik ben dus echt benieuwd of ik het nu nog zo geweldig vind. Sowieso spreekt Girls mij wel veel meer aan dan SATC. Daar heb ik niet veel van gezien maar wat ik ervan heb gezien vond ik nooit zo leuk. We hebben nog altijd deze geweldige parody op Girls.
Ja dit had ik ook! Nu vind ik het irritainment
Ja het werd op het einde echt een serie love to hate. @kali die sexscenes waren wel echt compleet anders dan wat je ooit van een Amerikaanse productie hebt gezien. Niks romantisch aan. Vind ik ook verfrissend.
Ja ik vind Lena Dunham echt getalenteerd maar dat is waarschijnlijk een impopulaire mening. Waarom wordt ze eigenlijk precies gehaat? Ik heb dat nooit goed meegekregen.
Eigenlijk ook wel weer leuk dat er niet 1 likeable hoofdpersonage meer was op het eind (in het begin volgens mij ook al niet).
Wie vind je het leukst als je moet kiezen?
0 stemmers
Ik kan hier dus echt geen keuze in maken
Ik heb het btw nooit op TV gevolgd, ik keek het gewoon op mn laptop en downloade het dacht ik via popcorntime? Het voelt zo lang geleden maar ik kreeg iig altijd links van mensen uit USA zelf en dat werkte. Nu werkt dat al jaren niet meer.
Anyway een soort serie als Girls ipv weeeeeer zo’n afgezaagde vrouwen glitter and glamour serie ben ik altijd 100% voor.
Heb jij desperate housewives gekeken?
0 stemmers
Dat vond ik wel zooohoo slecht.