Ah ik moest hier gister nog aan denken! Ik vond dit echt zooo leuk maar het was wel over de top
Jij bent wel echt vol passie over HBO
- Ja
- Nee (maar zou ik wel willen)
- Nee (wil ik ook niet)
0 stemmers
Aan het voeteneind van mijn bed in mijn studio. Heb dat nog nooit gehad (tv kunnen kijken vanuit bed) dus het voelt zooo lekker luxe
Ik heb dat boek van Lena Dunham toen het pas uitkwam gekocht maar ik kwam er echt niet doorheen (en ik ben best een doorzetter qua lezen). De serie Girls vond ik dan wel weer tof (die heeft ze ook zelf geschreven toch).
Ik heb ook geen televisie in mijn woonkamer, ik kijk alles op mijn 15 inch laptop haha.
Ik neem trouwens nooit mijn laptop mee naar mn slaapkamer!
Mijn slaapkamer is tevens mijn woon-, eet-, studeerkamer en keuken.
Ik heb nergens een tv. We hebben een beamer met oprolscherm omdat we een stel hipsters zijn die niet zo’n zwart gat
in de woonkamer willen.
Dat wil ik ook! Heb je een beamer die ook met dag licht kan?
Een beamer beste (en enige interieur) idee van mijn vriend.
Oh geweldig een vriendin van me heeft er ook een. Zij heeft van die hoge grote muren zo chill.
Ik wil ook echt geen tv ik kijk toch meer internet.
Ja deze is fel genoeg wel. Alleen als het echt heel zonnig is moet er ff een gordijntje dicht. Maar we kijken toch doorgaan alleen 's avonds.
Fijn! Welke heb je?
Ik wilde om dezelfde reden geen tv, had een beamer maar was niet echt tevreden, vond het te veel gedoe… moet zeggen dat ik een mini beamer had dus was ook niet de beste kwaliteit. Heb nu een Samsung The Frame en love it veel makkelijker en ook geen zwart vlak.
Was jij als kind een kieskeurige eter?
- Ja, heel erg, ik lustte weinig
- Ja, best wel
- Nee, viel wel mee
- Nee, ik lustte bijna alles
0 stemmers
Ben je nu een kieskeurige eter?
- Ja, heel erg, ik lust weinig
- Ja, best wel
- Nee, valt wel mee
- Nee, ik lust bijna alles
0 stemmers
Schermpje uitrollen, beamer aan, geluid via de audiotoren, series via de Chromecast. Set-up wel zo makkelijk mogelijk gemaakt natuurlijk, want ik wil ook geen gedoe haha.
Heb je de beamer dan aan t plafond hangen?
Ja, zie foto hierboven
Oww wat goed, super makkelijke set up idd! Zoiets was ook mijn ideaal plaatje maar te veel gedoe om voor elkaar te krijgen (voor mij).