Stel je persoonlijke vraag #33

Helpen? Hoe dan? Aan hoofdpijn misschien

5 likes

Hahaha nee eventjes maar zodat het lekker zacht wordt en makkelijk te (vr)eten zonder tandpijn

1 like

Het vervaagt je zenuwen een beetje en laat je minder bewust nadenken. Als je in sociale situaties heel erg doorslaat in overdenken, kan alcohol best helpen om dat wat terug te schroeven. Ik snap het wel

6 likes

Haha doet me aan een aflevering van de Ideale Wereld van onlangs denken (klik).

Ik heb ‘eens’ gestemd want ik kan oprecht genieten van een goede wijn of een lekkere cocktail. Ik ben irl ook een heel verstandig en verantwoordelijk iemand die niet buiten de lijntjes kleurt, en alcohol zorgt ervoor dat ik soms dingen wat meer kan loslaten. In een dronken bui heb ik al eens niet de meest verstandige beslissingen gemaakt, maar die hebben wel gezorgd voor de leukste avonden en de beste/grappigste herinneringen.

1 like

Ik ga brabbelen als een tweejarige als ik lichtelijk ben aangeschoten. Dan maar overdenken

2 likes

Te weinig overdenken is ook niet goed😂

2 likes

Stel je volgt iemand op Instagram, een schrijver of een influencer ofzo, en diegene heeft een boek uitgebracht en repost constant foto’s van iedereen die dat boek aan het lezen is, reacties/recensies, noem maar op

• Irritant
  • Leuk
  • Boeit me niet

0 stemmers

Ontwikkel je hierdoor meer interesse voor het boek, of eerder een soort afkeer?

• Interesse
  • Afkeer

0 stemmers

Dit is waarschijnlijk ook van toepassing op andere producten dan boeken maar dat kom ik zelf aanzienlijk minder tegen op m’n tijdlijn.

1 like

Of Bonnie ff wil kappen met d’r kleine dingen boekje spam.

24 likes

ik had oa Bonnie in gedachten ja :joy:

Heel irritant. Kan nog oké zijn als het af en toe is, maar ik ken ook heel veel accounts (sommige restaurants doen dit ook) die al-les delen. Soms per dag tientallen stories, echt lekker boeiend.

En wat ik al helemaal irritant vind is als accounts een winactie doet waarvoor je iets in je stories moet delen en ze dan dat vervolgens zelf weer gaan delen? Echt who cares

5 likes

@Panorama @Schaakmat het hóéft ook niet en niemand verplicht je iets, maar ik heb zelf andere ervaringen dus ik vind het ook niet zo’n gekke suggestie van @sushi 's moeder

Zou je het vervelend vinden als (één van) je ouder(s) contact zou willen houden met jouw ex-partner?

• Ja, ik zou dit sowieso vervelend vinden en liever niet hebben
  • Het ligt aan de vorm van contact, bijv. app-contact af en toe is oké maar elkaar nog zien liever niet
  • Het ligt aan de ex-partner en aan hoe we uit elkaar zijn gegaan
  • Nee, ik zou dit helemaal niet vervelend vinden/het maakt me niets uit
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Hangt er vanaf, ik volg redelijk wat mensen die een kookboek hebben uitgebracht. Als ze dan de koekjes oid die mensen daaruit gebakken hebben reposten, vind ik dat leuk, want ik zie wat er allemaal in zit en of het boek dus wat is.

6 likes

In geval van kinderen samen hebben, ligt dit wel iets anders natuurlijk. Dan ontkom je er haast niet aan.

3 likes

Ik kan prima zonder de effecten van alcohol. Maar ik vind wijn en speciaalbier wel lekker en alcoholvrije alternatieven zijn gewoon… not it. Als ze dat nou eens drastisch zouden verbeteren zou ik makkelijk zonder kunnen.

6 likes

Nah dan heb je therapie ipv alcohol nodig

5 likes

Ongeveer in dezelfde trant: mensen die stories herposten van mensen die ze een fijne verjaardag wensen. Waarom??? Wat boeit het iemand anders hoeveel mensen jou hebben gefeliciteerd. Word hier altijd echt onredelijk agressief van :triumph:

41 likes

Hahaha dat doet me ook denken aan het geboortekaartje van Mila, van Mascha en Gregor, dat iedereen die dat kaartje ontvangen had dat in zijn stories ging zetten. Lekker interessant, alsof je dat met ieder ander willekeurig geboortekaartje ook zou doen :joy:

3 likes

Haha en waarom zou je überhaupt iemand feliciteren via Instagramstory? Bye

7 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: AITA topic