Als je drinken uit de koelkast pakt om in te schenken:
- Koelkastdeur open laten staan
- Koelkastdeur even dichtmaken
0 stemmers
Als je drinken uit de koelkast pakt om in te schenken:
0 stemmers
Mijn overbuurman (kijk recht zijn keuken in) laat de koelkast de hele tijd open staan terwijl hij kookt om er af en toe iets uit te pakken. Echt gewoon een halfuur lang, pas als hij klaar is met koken doet hij hem dicht.
Ik erger me hier onredelijk veel aan haha. Moet mezelf echt tegenhouden om niet te gaan gebaren voor het raam ofzo
Ik zou die reality foto juist mooi vinden als het helemaal uitgegroeid is! Hoop dat ik zo’n lichte kleur grijs word, ben echt zo benieuwd hoe m’n haar er (hopelijk over 900 jaar pas) uit ziet als het echt grijs is. Heb wel wat grijze haren maar niet genoeg om echt te kunnen zien hoe het er later uit komt te zien haha
Is dit weer zoiets dat er nu een wetenschappelijk onderbouwd artikel tevoorschijn komt dat blijkbaar de koelkast in 1 sec open en weer dichtdoen om er iets uit te pakken en 30 sec later weer in 1 sec open en weer dicht om het weer terug te zetten meer energie verbruikt en milieubelastender is dan de koelkast 32 seconden aan een stuk open te hebben?
Volgens mij is mijn vriezer niet zo goed want mijn ijs is nooit te hard
In de magnetron
Heiligschennis
Ijssoep!
Zijn jouw ouders sportief ?
0 stemmers
Mn vader heeft dus nu een echt heftige beenbreuk, die kan normaal echt niet zonder een paar dagen niet sporten. Vraag me af hoe dat gaat.
Mijn leven zou zonder alcohol minder leuk zijn.
0 stemmers
Haha @monkeyslut voel je je nu ook een alcoholist? Ik vind het gewoon echt gezellig, en leuk om samen met vrienden bepaalde drankjes te proberen etc. Zou het zeker missen als ik dat niet meer met vrienden en family doe. En ik heb de meest hilarische avonden vroeger gehad daardoor. Ja kan iemand kansloos vinden maar no ragratsz
Mijn vader is zo iemand die een route uitstippelt om te fietsen en als hij geen rond getal heeft, hij nog een lusje erbij pakt om tot de 200km te komen.
Stop ik mijn lepel in heet water
Sportief is een groot woord denk ik, maar mijn moeder beweegt wel regelmatig. Gaat 1x pw fitnessen en volgens mij 2x pw een uur wandelen (weer of geen weer) op redelijk tempo. En als ze op vakantie gaan, dan gaan ze rondjes van 40km ofzo fietsen. Dat is volgens mij het enige wat mijn vader doet
Haha ja toen ik nog de enige was die eens had gestemd wel even! Het verbaasde me ook dat ik de enige was maar nu niet meer gelukkig
Mijn vader voetbalt elke week en gaat elke dag naar de sportschool om daar 1 uur te gaan hardlopen op de loopband Mijn moeder weet volgens mij niet eens wat sporten is haha. Fijn om te weten dat ik een perfecte mix ben.
Alleen zelf niet drinken of niemand niet? Ik heb ja gestemd omdat ik het jammer zou vinden als er uberhaupt geen alcohol gedronken werd, denk dat veel feestjes dan wel aanzienlijk minder leuk zouden zijn. Alleen zelf niet drinken zou ik jammer vinden maar geen heel groot issue denk ik, heb al wel eens een tijd niet mogen drinken vanwege medisch gedoe en dat vond ik prima vol te houden
Ik drink niet maar mn moeder zegt dat het me in bepaalde situaties misschien zou helpen als ik wel wat zou drinken
Helpen? Hoe dan? Aan hoofdpijn misschien