Stel je persoonlijke vraag #33

Ik herken dit wel, heb er de schurft aan en ook aan vrijgezellenfeestjes. Ik zeg tegenwoordig standaard dat ik verhinderd ben en regel zelf wel een cadeau.
Het hele idee vind ik irritant; vaak gaat het om een hele rits vrienden die 1 ding gemeen hebben; de moeder / bruid in spé. Terwijl je die mensen verder niks te melden hebt, en daar moet je dan een middag lang beschamende spelletjes mee doen.

Mij niet bellen hoor. Ik heb overigens ook schoonfamilie boos gemaakt toen ik zelf geen vrijgezellenfeestje / babyshower wilde. Hallo, wie is hier nu de snackbar, gij of ik?

13 likes

Een begraafplaats bezoeken als bezienswaardigheid tijdens een stedentrip (bijvoorbeeld in Parijs en Milaan, en vast nog vele andere steden), vind ik:

• Leuk, heb ik weleens gedaan of zou ik wel doen
  • Heb ik geen mening over
  • Vind ik een raar idee

0 stemmers

2 likes

Mee betalen om niet gierig te zijn en te doen alsof je het echt jammer vind én zelf wat kopen om je schuldgevoel af te kopen

9 likes

Ik heb knaldrang maar tante Corrie is op bezoek dus zit in quarantaine. Dus dan maar even zo. We gaan gezellig de bloemetjes buiten zetten met elkaar! Stel je favo avond samen:

Waar gaan we uit eten? (Alle restaurants hebben ook goeie vega en vegan opties voor het gemak)
  • Sumo of andere all you can eat sushi
  • La Cubanita
  • Die lokale net iets te hippe bio hamburger tent
  • Pannenkoekenboerderij
  • Fine dining met verrassingsmenu met 100 kleine liflafjes

0 stemmers

Wat wordt je drankje van de avond (voor de rest van de avond, dus na het eten)?
  • Bier
  • Cocktails
  • Cola
  • Water
  • Water met wodka

0 stemmers

Wat gaan we na het eten doen?
  • Disco bowlen
  • Karaoke
  • Naar een improv show van de lokale toneelvereniging
  • Ik ben partypooper en ga meteen na het eten naar huis

0 stemmers

Lol je dacht dat je kon kiezen he. Maar die ene bazige vriendin (ik) trekt je mee naar de karaoke bar! Kies nu welke nummers je gaat zingen.

In de categorie Queens of pop
  • Toxic, Britney Spears
  • Wrecking ball, Miley Cyrus
  • Dirrty, Christina Aguilera
  • Just like a pill, Pink
  • If you had my love, JLO

0 stemmers

In de categorie “over the top performance”
  • Total eclipse of the heart, Bonnie Tyler
  • I will survive, Gloria Gaynor
  • Bohemian Rhapsody, Queen
  • My heart will go on, Celine Dion
  • Sweet child o’mine, Guns ‘n Roses

0 stemmers

En wat wordt je uitsmijter?
  • De hoogste tijd, André Hazes
  • Nog 3,2,1 (dat aftel lied), Telekids
  • My Way, Frank Sinatra

0 stemmers

En waar / hoe sluiten we de avond af?
  • In de meest foute tent van de stad die tot de vroege uurtjes open is (denk Feest v Sinterklaas voor de Hagenezen)
  • Meer karaoke in een of andere illegale karaoke kelder
  • In het bed van een one night stand die je in de karaoke bar hebt opgepikt
  • In de shoarmazaak
  • Ik zei al dat ik saai ben en was allang afgehaakt

0 stemmers

3 likes

Ja dat had ik dus ook.
Een ‘vriendin’, inmiddels ex-vriendin, zat ook te zeiken dat ik aangaf geen vrijgezellen feest wil.
En maar drammen en doen tegen over mijn beste vriendin, dat ze het zo jammer vindt dat ik geen vrijgezellen feest wil.
Rot een end heen, ik ga niet voor paal lopen met een piemelpak.
Laat mij lekker mijn ding doen.
Maar je snapt inmiddels wel waarom we geen vrienden meer zijn

4 likes

Dat is toch absurd, om wie gaat het nou. :sweat_smile:
Ik had van tevoren mijn man en zus ingeseind dat ik het echt onder geen beding wil, want de vrijgezellenfeestjes die doorgaans georganiseerd werden waren bepaald niet mijn ding. Lichaamshaar van 10 verschillende mannen verzamelen in de stad, je met lipstick laten kussen op verschillende plekken, echt bah hou op. Ze hebben mijn zus toen nog om willen praten maar die kent mij door en door en heeft -zeer tot hun tegenzin- haar poot stijf gehouden.

En vervolgens is ze met mij, mijn moeder en beste vriend een high tea gaan doen. Kleinschalig, lekker en gewoon. Ik vond dat zoveel fijner.

15 likes

Dat is wel inderdaad waar ik dus ook bang voor was.
Ik hoef mezelf niet voor paal te laten zetten omdat ik ga trouwen.
Zelfde met een babyshower, kom maar als het kindje er is. Er kan nog van alles misgaan.

Weet je, als ze een vrijgezellenfeest wil, ze is zelf verloofd. Veel plezier meid, ga lekker eens trouwen na 5 jaar verloofd te zijn :joy:

2 likes

Heb je een matras van de Lidl?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ben je er tevreden over?

• Ja
  • Nee
  • M’n matras komt ergens anders vandaan

0 stemmers

2 likes

Mensen in m’n omgeving wel en die zijn er heel tevreden over. Vgm komt een van hun matrassen ook als beste naar voren bij een consumentenbond test oid

1 like

Ja, dat hoorde ik ook! Ben nu aan het rondkijken naar matrassen en die van de Lidl heeft wel een fijne prijs.

1 like

Pijpelaaaaa

6 likes

Hoezo gaan we niet discobowlen?! :face_with_symbols_over_mouth:

9 likes

Stel je komt een kennis tegen van toen je 11/12/13 ofzo was en diegene zegt tegen jou: goh jij bent ook niks veranderd!
Vind je dat leuk om te horen?

• Ja is wel een compliment denk ik zo
  • Nee niet leuk, wil juist veranderd zijn
  • Vind ik niks van

0 stemmers

De vraag is of ik diegene nog herken.

8 likes

Niet perse “leuk”, maar die in Buenos Aires is wel heel bijzonder en een toeristische trekpleister eigenlijk

3 likes

Die in Barcelona ook! (Montjuïc)

Was toen wel echt op mijn allerlelijkste ooit met zo’n puberhoofd waar alles precies niet in past omdat je schedel nog 3 jaar achterloopt qua groei. Hoop dat ik in dat opzicht wel veranderd ben, verder boeit het me niet.

3 likes

hahaha wat

Iemand hier had laatst een dekbed van microvezel gekocht :cold_face:
Ik krijg van microvezel wat anderen hebben met plaatjes van de diepe zee of dingen met gaatjes. Ik krijg er helemaal slappe benen van.

Microvezel doekjes:

• Heb ik geen gevoelens bij
  • Vind ik naar voelen
  • Vind ik heel naar voelen
  • Vind ik zo naar dat het plaatje voor mij in een spoiler had gemogen
  • Vind ik fijn voelen

0 stemmers

1 like

Ik wist niet dat dit bestond maar brrr. Het ergste met microvezel is wanneer je handen ruw zijn en je zo’n doekje oppakt, dan plakt het half aan je handen en je hoort het zo’n viezig schurig geluid maken.

20 likes