Ja klopt, echt de hel!! Ik kan ze niet eens aanraken, pak ze altijd tussen m’n nagels
Alleen nat gaan ze nog wel
Kun jij voor het slapen gaan een bepaalde tijd in je hoofd nemen dat je wakker wil worden en ook daadwerkelijk op/rond dat tijdstip wakker worden?
- Ja, ik snap wat je bedoelt en dat kan ik
- Lukt soms, maar dat lijkt me toeval
- Lukt soms wel, maar niet altijd
- Wtf heb jij het over
0 stemmers
Moest er opeens aan denken dat mijn opa nooit een wekker zette, omdat hij gewoon wist hoe laat hij wakker wilde worden.
Oh dat vind ik echt lekker haha
Zet altijd een wekker voor de zekerheid, maar meestal ben ik een halfuur voor de wekker wakker.
Maar ik slaap ook superlicht en ik ben altijd voor acht uur wakker.
Heb je wel eens iemand weggeswiped op een datingapp, puur op basis van z’n/haar naam? (Of kan je je voorstellen dat je dat zou doen)
- Jazeker
- Nee hoor, all names welcome
0 stemmers
Exact dit heb ik ook. Ik ben ook ongeveer 2x per nacht random wakker en slaap nooit een hele nacht eigenlijk
Als je dezelfde naam hebt als mijn broer, dan hoef ik je echt niet.
Ik heb dat dus met m’n vader
Nou mijn vader en broer hebben dezelfde namen, dus nope het gaat niet gebeuren.
Wtf waar heb je het over, ik heb een peuter en ben happy als ik 3 of 4 uur slaap weet te pakken. Somehow altijd natuurlijk vooral geclusterd vlak voordat de wekker gaat dus vaak tussen 1-6 uur. Uiteraard nooit in 1 blok maar gemiddeld slaap ik door de peuter max 30-45 min achter elkaar. En soms uren wakker liggen te wachten totdat ze in slaap valt (bovenop mij). En ja ik lig al mega vroeg in bed
Zoveel pollopties en er dan toch nog eentje vergeten
Nee en ik heb gelukkig ook nooit een gehad.
gaat het om de zus van je partner? want dan zou ik ze naar hem doorverwijzen indd
Heb jij kleding die je wel draagt, maar minder dan een keer per jaar?
- Nee, als ik het niet minstens 1x per jaar draag, draag ik het nooit
- Ja, ik heb kleding die ik wel draag, maar minder dan 1x per jaar.
0 stemmers
Ik draag alles wat ik heb elke week
Joe zie je die kraaienpoten, ik zou blij zijn
Verse jus dorange is
- Geel
- Oranje
0 stemmers
Ik kijk nu die Tinder Swindler documentaire. Even wat vragen voor jullie haha.
Zou jij een jongen willen daten die je mee neemt in een privé jet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand die wel eens is opgelicht via Tinder?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is echt mijn talent. Ik denk niet dat ik ooit een wekker heb gezet eigenlijk.
Wel altijd discussie met mijn vriend, die zet honderd wekkers en gaat dan nog een uur snoozen. Maar ik kan dat echt niet handelen omdat ik zo’n godsgruwelijke hekel aan wekkers heb. Dus ik moet hem altijd overhalen om zijn wekker te mogen vervangen met mijn innerlijke wekker
Een galajurk