Stel je persoonlijke vraag #33

Ik vind echt niks zo vies als 4 kazen. Zo machtig en zo saai en geen groenten. Nee bedankt.

11 likes

ik ben ook shook
dacht dat vongole een over het algemeen top 5 pasta is samen met in ieder geval ragĂș

6 likes

en daarnaast lastig om een vega alternatief voor te verzinnen

5 likes

dan merk je pas hoe schofterig mensen kunnen zijn, regelmatig mensen gehad die geen gedag zeiden of iemand die me uitmaakte voor dom (als ik niet snel genoeg rekende).

@kali ik vind die andere sauzen lekkerder en vongole gedoe met die dingen ontleden

1 like

ontleden?

1 like

Over saaie sauzen gesproken
bolognese :woozy_face:

2 likes

Voor mij is het teveel van het goede

16 likes

Heb dit eigenlijk alleen op vakantie in Tsjechië gegeten. Maar was zo lekker altijd.

2 likes

Deze saaie week zou ik op dit moment ja zeggen. Als ik al een hele volle week heb of gewoon behoefte heb aan geen mensen, dan is het nee. Ligt dus aan mijn mood. Voor nu: waar is mijn sociale leven, ieder aanbod neem ik gretig aan.

39 likes

Dit wisselt wel een beetje per keer. Ligt o.a. aan hoe lang geleden ik die persoon heb gezien, hoe mijn gemoedstoestand is en hoeveel behoefte ik heb aan de oorspronkelijk geplande activiteit.

12 likes

Heb jij (kerst) vakantie?

  • Nee, ik werk gewoon door
  • Nee, ik werk sowieso niet
  • Ja, een paar dagen
  • Ja, 1 week
  • Ja, 2 weken
  • Ja, 3 weken
  • Ja, meer dan 3 weken

0 stemmers

Heb ook niet zoveel zin in vakantie door die lockdown. Dan neem ik liever een weekje vrij ergens in februari ofzo

nouja dat vlees uit die schelp scheppen. ik vind het chiller als ik niet zo hard hoef te werken voor mn eten

Nouja ik werk in de horeca dus ik werk niet “gewoon” door, maar we gaan wel schoonmaken en ordenen enzo

Ik zou de film voor mezelf verzetten omdat bij mij het aantal keer dat ik op mezelf iets doe veel groter is dan dat iemand me vraagt om af te spreken en ik die ‘kans dan niet wil laten voorbijgaan’ (omdat een datum regelen altijd zo’n gedoe is). Zelf vind ik dan wel makkelijk een andere datum voor de film.
Of ik vraag of diegene mee wilt naar wat ik van plan was!

1 like

Ik moest wel 2 weken nemen, vakantiedagen moesten op want kon ze niet meenemen naar volgend jaar. Maar het voelt volledig nutteloos al had ik niet veel spannende plannen. Naja, misschien ga ik nu wel de rommella opruimen :joy:

Ik heb 3 weken vrij van uni, kantoor is 2 weken dicht dus daar kan ik niet naartoe, en ik werk ook nog in de horeca maar zeker met de lockdown zijn er daar nu zo weinig diensten te verdelen dat ik aanstaande dinsdag nog werk en daarna pas 2 januari weer. Ik heb dus een soort gedwongen vakantie terwijl werken gezien mijn huidige mentale staat wel beter voor me zou zijn haha

2 likes

Dus dan heb je geen vakantie toch

Voor de pandemie mocht ik vrije dagen terugboeken. Maar nu niet meer.

Heb maar 2 dagen vrij volgende week. Dus de rest ga ik lekker werken

3 likes

weet niet waar je werkt enzo, maar het klinkt niet wettelijk: Hoe kan ik mijn vakantiedagen opnemen? | Rijksoverheid.nl