Stel je persoonlijke vraag #33

Overheid :joy:
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar het klopt wel. Neem al het maximale mee naar volgend jaar en dan moet er ook nog een deel op voor 1 juni. Het is ook eigenlijk een verschrikkelijk luxe-probleem.

1 like

Ik vermaak me altijd wel in m’n vakanties, ondanks lockdown nu. Beetje slapen, series kijken en rommelen in huis elke dag opnieuw.

6 likes

Ik heb alleen een paar losse dagen vrij over komende 2 weken en ik zie vooral zo op tegen komende week. Ik werk namelijk in de energiesector en de prijzen stijgen weer net zoals begin oktober dus het is nogal chaotisch
Normaliter is dit juist een rustige periode dus ik had al allemaal dingen ingepland om bij/weg te werken etc., krijg je dit :broken_heart:

2 likes

Ja nu wel want ik werk in de retail. Vind het eigenlijk wel lekker :speak_no_evil: (komende week moeten we nog komen, daarna vrij)

oh je neemt wel mee dus? je zei dat het op moest, vandaar, dat mag niet :slightly_smiling_face: maar helder!

Ze doen samen drie wijken, ben ik wel even vergeten te vermelden. :sweat_smile: Maar er zijn wel wat mensen die royaal geven ja!

4 likes

Ben jij ooit op tv geweest? Maakt niet uit op wat voor manier

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

als je zelf een kerstdiner organiseert voor broer en partner, kan je dan vragen of zij de drank(jes) meenemen? voor de duidelijkheid, we zijn dan in totaal met 4 en wij regelen de andere boodschappen en het koken en het is bij ons thuis.

  • ja kan prima, maar zou het zelf nooit doen
  • ja kan prima, ik zou het zelf ook vragen
  • nee dat kan je niet maken als gastheer/vrouw
  • nee want je moet het menu kennen om bijpassende drankjes te regelen

0 stemmers

2 likes

Ik neem uren mee die ik mee mag nemen en een deel van de uren moet ik dit jaar opmaken anders vervallen deze dus vandaar nu de vakantie.

1 like

Heb jij wel eens / vaak dromen over zwanger zijn/bevallen/een kind hebben?

  • Ja en dat is ook iets dat ik graag wil
  • Ja maar dat is iets wat ik (nu) absoluut niet wil
  • Nee en dat is iets dat ik wel graag wil
  • Nee en dat is ook wel iets dat ik (nu) absoluut niet wil

0 stemmers

Dat = kinderen krijgen op korte termijn

Ik heb het in de afgelopen weken echt 5 keer gedroomd ofzo 🥲 de ene keer heb ik een positieve test in handen in mijn droom, andere keer een echo, dan beval ik opeens.

4 likes

Ik heb al sinds mijn puberteit terugkerende nachtmerries over miskramen en onvruchtbaar zijn, terwijl ik dus wel echt heel graag kinderen wil (nog niet echt geprobeerd, dus hopelijk werkt het toch wel)

Gestolen van Reddit:

Iemand betaalt jouw partner 20 miljoen om seks met hem/haar te hebben. Je partner vertelt het je pas achteraf en wil het bedrag met je splitten. Wat doe jij?

  • Dit is een dealbreaker, ik maak het uit en het geld mag ie houden
  • Ik ben woest maar maak het niet uit en neem het geld wel aan
  • Ben blij, hallo 20 miljoen?!

0 stemmers

2 likes

Wat is de reden dat je dat deel aan hen vraagt?

Eerst het geld, dan dumpen. Dat is een andere vorm van naaien

36 likes

Oei ik vind dit mega lastig. Ik heb geen geldzorgen en ben echt heel erg onzeker en kan jaloers zijn (doe heel erg mijn best dit in te perken) dus ik denk dat ik op den duur wel gewetenswroeging krijg

2 likes

Ben jij materialistisch?

  • Ja, ik word blij van spulletjes
  • Nee, totaal geen last van
  • Een beetje

0 stemmers

Ben jij zuinig op je spullen?

  • Ja, ik ben er heel zuinig op
  • Ligt aan de waarde van het product
  • Nee, ik ben niet zuinig met mijn spullen

0 stemmers

De immateriële waarde :nerd_face:
Ik heb een soort kistje en die heb ik gewoon van een rommelmarkt maar toch wil ik die nooit kwijt en zou balen als het stuk zou gaan.
Op mijn tafel ben ik ook heel zuinig, inclusief placemats en onderzetters enzo. Dat ken ik niet van mezelf want normaal ben ik van is toch een gebruiksvoorwerp, mag er gebruikt uitzien.

1 like

Ik ben ook materialistisch ingesteld, maar het voordeel is dat ik weer super zuinig ben op mijn spullen.

Dus elk nadeel heeft zijn voordeel

1 like

Geen vriendschapen verloren, maar er zijn wel wat goede vrienden verhuisd of druk geworden met nieuwe baan/partner/vrienden, dus ik zou best nieuwe vrienden willen. Maar ja, waar?

En ik zou mijn vriend echt een sukkel vinden als hij voor 20 miljoen seks met iemand afslaat. Tenzij hij zelf niet wil natuurlijk

6 likes

Heb jij kerstmuziek aan nu op je werk / nu je thuiswerkt?

  • Ja zelf voor gekozen, heerlijk
  • Ja, maar de playlist is helaas door het hoofdkantoor samengesteld en niet mijn ding
  • Nee, te druk om naar muziek te luisteren
  • Nee, ga weg met kerst

0 stemmers

1 like