Stel je persoonlijke vraag #33

Mijn moeder heeft dit weleens gehad en dat was een scam door twee jongens. Ze heeft het pakket direct retour gestuurd. Een paar dagen daarna kwamen ze hun pakketje ophalen en ze claimden dat ze het verkeerde adres hadden ingevuld (woonde aan de andere kant van de stad, dus totaal andere postcode/straat). Volgens mij is het idee dan dat ze het pakket ophalen maar dat de kosten zijn voor de bewoner op het adres. Ze gaf aan dat ze het pakket retour had gestuurd en toen hebben ze haar brievenbus kapotgeschopt🤷‍♀️

12 likes

Zoenen in de ochtend met ochtendadem

• Yuk no way
  • Mwah nee liever niet
  • Okee
  • Heerlijk

0 stemmers

Heb je een messenslijper?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

1 like

Ik hoop niet dat je met je ochtendadem messen kunt slijpen :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Eens in de zo veel tijd neem ik al mijn messen die geslepen moeten worden mee naar mijn ouders. Kan mijn vader zich uitleven :joy:

1 like

Ben echt benieuwd naar welke correlatie jij op zoek bent hier.

29 likes

Geen slijper, wel een aanzetstaal!

2 likes

Hier wordt het kaasfondue.

2 likes

Ik ga dan net zo lang Facebook stalken tot ik degene vind waar hij voor was.
Zo heb ik laatst een pakketje in de brievenbus gehad voor iemand die inderdaad het verkeerde huisnummer in had gevuld per ongeluk, ze bleek verderop in de straat te wonen in een appartementencomplex.

2 likes

Mijn ouders zeker weten wel!!

@Schaakmat en ook @Marquez goede tips! Thanks!!

4 likes

Tot hoe laat max muziek op oudjaarsavond? Dus de nacht van de jaarwisseling 31ste op 1 jan

• 22:00
  • 23:00
  • 00:00
  • 01:00
  • 02:00
  • 03:00
  • 04:00

0 stemmers

3 likes

Ik vind dat er echt een paar avonden in het jaar zijn dat mensen niet moeten zeiken over geluidsoverlast. Tuurlijk het moet een beetje normaal blijven maar vind dat mensen met oud & nieuw gewoon hun gang moeten kunnen gaan

36 likes

Ik interpreteer nieuwsjaarsavond als de avond van 1 januari.
@evert Dan heeft het toch niets meer met oud & nieuw te maken?

3 likes

Ja exact

Accepteer gewoon dat je die nacht kut slaapt, of iemand nou muziek draait of iemand ineens om half 5 weer een vuurwerkbom afsteekt, laat ze lekker.

Het is 1 dag van de 365 dat is niks je kan letterlijk alle andere nachten in het jaar rustig slapen. Wat een gezeik.

23 likes

Sorry ik bedoel oudjaarsavond, dus de 31ste!
Dus echt de nacht van de jaarswisseling

Twee bakjes met medicatie omgewisseld. Dus persoon A kreeg de pillen van persoon B en omgekeerd. Persoon A slikte het zo achterover maar persoon B viel het direct op. Gelukkig ging het om een allergie tablet, vitamine blabla en paracetamol. Maar toch vond ik het echt mega beschamend.

En in dezelfde trant

Iemand de medicatie van 23:00 al om 17:00 gegeven… wat dus de slaapmedicatie was van die persoon :woozy_face: die viel dus boven de soep in slaap.

30 likes

Dan maar een zeiker. Ook die ene avond in het jaar kan je best rekening houden met de mensen om je heen en om een uur of 01:00 (ipv 22:00) zorgen dat het stiller wordt. Baby’s hebben niet zo’n boodschap aan dat het maar 1 nacht is en zijn direct 2 dagen van de rel als zoiets zo belachelijk lang door gaat (en zo hard is dat ze niet kunnen slapen). Denk dan eerder als je 1 keer per jaar lang met zoveel geluid wil doorfeesten, zorg dan dat je ergens bent met meer ruimte voor herrie om je heen en anderen er geen last van hebben. Heb ik het wel over echt veel herrie met harde muziek en geschreeuw, veel mensen en echt een feest. Een beetje normaal volume muziek en gepraat waar anderen nog wel bij in slaap kunnen vallen maar het misschien nog wel een beetje horen kan best een keer in het jaar tot de volgende ochtend ja.

En die vuurwerkbom vind ik de rest van de dag ook niet kunnen trouwens, maakt geen fuck uit of dat half 5 is.

26 likes

Ik heb gestemd wat ik nu zou doen: gelijk retour. Laatst had ik dit en was mijn gedachtegang: ik maak het open en dan stuur ik het met de retourbon terug.
Nou die sticker zat er niet in en het bleken vrij bijzondere seksattributen. Doosje ging heel snel weer dicht en het pakket retour!

4 likes

Ik heb 4u gestemd omdat er geen later tijdstip is. Van mij mogen ze door tot ze willen, gun iedereen wel z’n lol.

Ben jij weleens op een (oudjaars of ander) feestje geweest waar de politie werd gebeld voor geluidsoverlast?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij weleens de politie gebeld over de geluidsoverlast van een (oudjaars of ander) feestje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Volgens mij kon je dat zelf al prima bedenken vanuit m’n bericht: omdat baby’s echt 2 dagen van de rel zijn als ze niet normaal kunnen slapen.

Persoonlijk kan ik best oké zijn met een feest hoor, slaap toch met oordoppen in en heb daar sowieso niet zo’n last van, zou ik persoonlijk geen enkele nacht in het jaar last van hebben.

Meerdere van mijn feestjes :flushed: Heb gewoon de tijd dan niet door en zet de muziek graag heel luid.
En dan zo beschaamd door de flat lopen een paar dagen erna

1 like