Onzin, zo breng ik het helemaal niet. Ik zei dat ik het normaal zou vinden als het na 1 uur stiller is. Je hoeft niet naar huis, er mag nog best geluid en muziek zijn, maar zorg gewoon dat mensen om je heen kunnen slapen. Als je ervoor kiest om je feest te vieren op een plek waar veel mensen wonen zorg dan gewoon dat je geen knetterharde muziek draait buiten na 1 uur of met veel mensen staat te schreeuwen, want je weet niet wat er achter elke deur om je heen plaats vindt en of die ene nacht kut slapen gemist kan worden en wat voor gevolgen dat heeft. Heb het niet per se specifiek over mijn baby, heb het over baby’s als voorbeeld.
Als jij weet dat je geen rekening kan houden met de mensen om je heen verplaats je feest dan lekker naar een gepaste plek ipv ergens waar veel mensen wonen. Dát zeg ik.
Fucking retorisch dit ook, want eerste jaar met baby, maar er is hier echt nooit herrie met oud en nieuw, ook al woon ik midden in het centrum. Maar áls mijn buren dit jaar als eerste jaar kiezen om een technofeest te geven, hoop ik dat ze na 1 uur even chill doen omdat er in dit blok 4 huizen zijn waar baby’s wonen ja.