Ja zorgverlener in de Corona pandemie. Zowel hierbij NL en dan kan ik men ook meenemen naar het land van m’n ouders. Totaal andere zorg.
Ik was vroeger lid van de harde kern van Ajax. Waarschijnlijk niet voor een heel grote doelgroep interessant. Maar ik vond het altijd wel leuk om mee te maken, hoe die mensen in zo’n groep hun leven leven en dat er vaak meer achter zit dan ‘hooligan zijn’. Plus ik was één van de weinige vrouwen, is ook best leuk voor de docu waarschijnlijk.
Oh daar is ook een toffe afl over van ik durf het bijna niet te vragen
Nu niet meer, zonder beeldmateriaal uit die periode wordt het wel heel saai. Of zo’n scripted reality dat zou wel geweldig zijn
Maar dan gaat het over mijn periode waarin ik intensieve behandeling had voor mijn psychiatrische klachten terwijl ik zelf in opleiding ben tot psychiater. Dus dat zou opzich misschien wel een interessant verhaal kunnen zijn.
ik heb een vrij zeldzame en redelijk onbekende ziekte. Het is wel een saaie ziekte dus ik zou mn eigen docu niet kijken maar goed
Ik heb een nicht die is getrouwd met iemand die dezelfde naam heeft als haar broertje. Ik denk dat als je echt verliefd bent je je daar wel overheen kan zetten. Ik heb geen broer maar het lijkt me ook een beetje ewl.
Oke nu heb ik de docu wel gezien en dit is wel echt van een hele andere orde😆
Hoe lang doen jullie met een fles mayonaise?
Bijvoorbeeld met een fles van 430ML:
- 1 dag
- 1 week
- 1 maand
- 2/3 maanden
- 4/5 maanden
- 6 maanden tot een jaar
- Langer
0 stemmers
Voornamelijk vanwege mijn vriend. Ik zelf neem amper mayonaise. 1 week is misschien wat kort… maar 2 weken toch wel.
Ik heb zelfs de Tinder Swindler in het begin doorgespoeld
Anders: godverredomme alweer
Ik heb woensdsg een belangrijke echo dus dan ga ik echt janken
In navgolging hierop:
Ken jij iemand die positief testte en vervolgens niet in quarantaine ging?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mensen die dat doen vind ik:
- Geen mening, zelf weten
- Asociaal, egoïstisch en alle andere lelijke woorden die ik kan bedenken
- Ik snap het in sommige gevallen misschien wel
0 stemmers
Dit komt nadat ik een verhaal hoorde van iemand dat een kennis de uitvaart van haar eigen vader niet had kunnen bijwonen als ze had gezegd dat ze positief was. Het moment dat alles geregeld en rustig was is diegene wel in quarantaine gegaan.
Ik heb net drie weken niet corona ziek gehad dus ik zou wel even flink vloeken met omicron er meteen na. Fingers crossed
Ik vind dit dan wel weer zo’n situatie waarbij ik het mij enigszins wel kan voorstellen
Vind je een passief agressieve emoji?
- Ja
- Nee, gebruik het alleen normaal als iets van ‘geen idee’ ofzo
0 stemmers
Ik vind het dus echt een passief agressieve emoji en zag iemand anders dat in een ander topic ook zeggen, maar zag ook dat iemand anders dat niet vond. Toen raakte ik nieuwsgierig. Ken eigenlijk maar 1 iemand die deze emoji gebruikt en zij is enorm passief agressief, dus waarschijnlijk heeft dat m’n mening over deze emoji gevormd (niet iemand op het forum hoor. Nou veel te lang verhaal weer haha lekker kort)
En ?
- Passief agressief
- Normaal
0 stemmers
Vind deze twee erger
Oh god ja die ook inderdaad
Ligt heeel erg aan de context
“Heb er zin in!! ”
“Heb een nieuwe piercing laten zetten ”
“Nou lekker op tijd laten weten ”
“Wat fijn voor je… ”
Nee in dit specifieke geval is het stilgehouden, ik denk om alles gewoon door te kunnen laten gaan.