Tja ik heb het ook niet zelf bedacht, de tradisies van het schoolplein he
Eitje leggen was ook altijd leuk! Of rond de tafel ohhh goeie ouwe tijd
Wat moest je mest dat laatste doen? Ik weet het waarschijnlijk wel maar
Hahha die onderste had ik vroeger gekregen van iemand, maar werd snel afgepakt door mn ouders want het was LEVENSGEVAARLIJK. mn moeder mocht er wel mee spelen en ging voordoen hoe het werkte maar wij mochten absoluut niet, die ballen zouden je doodslaan oid
Hebben als in: op de basisschool, dan jaa
Edit:oh wacht t gaat over 't schoolplein hahahaha duh
Sowieso Frans, JEHEEHEEEE. Zovan feestje
Heb echt zin om buiten te spelen nu. Waarom doen we dat niet meer, gewoon bij iedereen in de straat aanbellen of ze komen spelen
Mama van Lemongrab, mag Lemongrab buitenspelen?
Wel voor het donker thuis zijn he!
Maakte jij wel eens een ‘friemel/zeepzakje’?
- Nou nee
- Ja
0 stemmers
Volgens mij maakte onze oppas dat best vaak voor ons, dat was imo echt leuk. Je had dan gewoon een plastic zakje met zeep, wasmiddel etc. En dan ging je dan in een boterhamzakje doen en in knijpen?
Wel echt op hele jonge leeftijd.
Ja mooi ff verstoppertje doen of ik verklaar de oorlog
Smurfensnot heettte dat
Dit ding met een zuigende aantrekkingskracht op kinderen:
- likt ik aan
- likete ik niet
- wablief?
0 stemmers
Oh ja, nee dan niet
Haha ja is toch gezellig! Had bij mijn vorige huis met huisgenoten trouwens wel een beetje die vibe in de buurt want we gingen vaak tafeltennissen op het schoolplein tegenover ons en dan kwamen allemaal buurtkinderen kijken die dan mee wilden doen en dan stonden we uiteindelijk met koekenpannen (want niet genoeg batjes) met kiddos en studenten rond de tafel te doen, was echt leuk
Altijd met de avondvierdaagse dit!
Ah geweldig dit. Vroeger kende ik het niet als kind maar ik bleef eens slapen bij mijn vriendin in Groningen en toen was het avondvierdaagse en ging haar moeder dit maken voor ons. Zo lekker!! Lekker zuigen aan dat theedoekie
Dit vond ik ook geweldig! Vooral die onderste. Hoe heette dat ook alweer, klik klak ofzo? Minder fijn als het tegen mijn pols kwam haha
Ik deed dit wel met het zakje sambal dat je kreeg bij de Chinees, telt dat ook?
Haha risotto rijst van Picnic! Was alsnog wel effe bezig, maar geen uur zoals sommige andere soorten die ik heb geprobeerd.
Mijn enkels/scheenbenen doen al pijn als ik hier naar kijk
Ik had een klein roze portemonneentje, special voor vakantie, en dan kreeg ik van m’n ouders 15 gulden, en nog een zakcentje van opa en oma.
Op 1 van de eerste vakanties die ik me actief kan herinneren werd ik gerold op de kermis op de boulevard van Lanzarote
Ik kan dat gevoel nog oproepen.
Janken.