Stel je persoonlijke vraag #33

die haalde mijn moeder wel eens maanden na de vierdaagse beschimmeld onderuit mijn tas :face_vomiting:

2 likes

God je kan acht maanden offline gaan maar als je terugkomt gaat het nog steeds over die afgelebberde theedoek

47 likes

Maar wat is dit nou dan? Wat zijn die rondjes op de sinaasappel?

Pepermuntjes. Wat een combi ook hè. Een soort huisgemaakte dextro-energy met vitamine c ofzo.

4 likes

The gift that keeps on giving

3 likes

Haha een beetje… Verder nog andere smaakversterkers erbij?

Dat katoen van de zakdoek proefde je er ook altijd lekker doorheen.

2 likes

Wij deden het met Mentos. En dan dat hele ding uitknijpen zodat je 10 kilometer lang met plakkerige klauwtjes rond liep🤢

4 likes

En waarom dan die combinatie pepermunt en sinaasappel? En waarom die zakdoek? :flushed:

12 likes

Een uur? :scream:
Risotto rijst hoort al dente te zijn, dat duurt ongeveer 20 minuutjes!

8 likes

Niemand weet het “waarom”.
Je deed het gewoon, en het was geweldig.

2 likes

Huh? Risotto ( het gerecht) krijg je van je levensdagen niet klaar in 20 minuten, tenzij je de rijst gewoon in 3 liter water kokend pleurt.
Een uur is echt heel redelijk voor risotto.

6 likes

Een uur misschien als je eerst de andere groente klaar maakt (30 min) en daarna de rijst (30 min) bedoel je dat? Want risotto rijst (ik gebruik arborio) hoor je echt niet langer dan 30 min in de pan te hebben, inclusief het langzaam toevoegen van water/bouillon etc.

Samenvatting

7 likes

Jaa dat noemde wij smurfensnot haha uren mee vermaakt

7 likes

Stoepranden was echt mijn game vroeger. Wij hadden waar ik woonde een hele goede stoep voor het huis dus elke zomeravond stond ik met mijn broertje of buurmeisjes te stoepranden. Soms deed mijn vader zelfs mee!

Oh ja en dat je met zo’n tennisbal tegen de muur aan moest gooien en iedereen achter je in een rij stond, iedereen moest er dan overheen springen maar de laatste in de rij moest dan de bal vangen. En Annamaria fotomodel was vooral op school echt fave, en vies en lekker!

28 likes

Nee, dat is echt niet nodig hoor. Als je gewoon een pannetje warme bouillon ernaast hebt staan en telkens een soeplepel toevoegt aan de rijst dan moet het in 20-30 minuten wel klaar zijn. De korrel moet van binnen nog net een beetje bite hebben. Is die rijst na een uur geen pap?

6 likes

Jaa eitje leggen!

2 likes

Jaa wij noemde dat geloof ik eitje kakken??

2 likes

Ja dat was met deze rijst ook :joy::joy: heb denk ik geen goeie gehad hiervoor haha!

2 likes

Wat is je favoriete soort beddengoed

• Linnen
  • Katoen satijn
  • Jersey stof
  • Katoen
  • Katoen oid met polyester
  • Flanel
  • Perkal (hotel)
  • Satijn
  • Velours
  • Anders namelijk