Stel je persoonlijke vraag #33

Nee en ik heb gelukkig ook nooit een gehad.

10 likes

gaat het om de zus van je partner? want dan zou ik ze naar hem doorverwijzen indd :sweat_smile:

1 like

Heb jij kleding die je wel draagt, maar minder dan een keer per jaar?

• Nee, als ik het niet minstens 1x per jaar draag, draag ik het nooit
  • Ja, ik heb kleding die ik wel draag, maar minder dan 1x per jaar.

0 stemmers

2 likes

Ik draag alles wat ik heb elke week :sweat_smile:

1 like

Joe zie je die kraaienpoten, ik zou blij zijn

3 likes

Verse jus dorange is

• Geel
  • Oranje

0 stemmers

Ik kijk nu die Tinder Swindler documentaire. Even wat vragen voor jullie haha.

Zou jij een jongen willen daten die je mee neemt in een privé jet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken jij iemand die wel eens is opgelicht via Tinder?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit is echt mijn talent. Ik denk niet dat ik ooit een wekker heb gezet eigenlijk.
Wel altijd discussie met mijn vriend, die zet honderd wekkers en gaat dan nog een uur snoozen. Maar ik kan dat echt niet handelen omdat ik zo’n godsgruwelijke hekel aan wekkers heb. Dus ik moet hem altijd overhalen om zijn wekker te mogen vervangen met mijn :sparkles: innerlijke wekker :sparkles:

2 likes

Op je gemak een half uur snoozen als je een partner hebt die er niet uit hoeft

• Doe ik gewoon
  • Is asociaal
  • Ik ben pussy en heb geen mening

0 stemmers

4 likes

Een galajurk

2 likes

Doe ik gewoon maar is wel asociaal :skull:

15 likes

En hij heeft nog geen kussen op je gezicht gedrukt in je slaap? Respect.

3 likes

Ik snap snoozers ook nooit. Ik kan echt niet meer lekker liggen als ik weet dat ik er eigenlijk uit moet.

6 likes

Nee maar mijn ex heeft het wel uitgemaakt dat komt op hetzelfde neer toch??

4 likes

Mijn vriend wordt niet wakker van mijn wekker dus ik snooze gewoon lekker hoor. Anders zou ik het wel minder doen

2 likes

Ik heb de docu niet gezien maar mjjn partner heeft wel een stalkster aan Tinder over gehouden. Ze belde hem met zijn foto als haar profielfoto, ze ging in haar auto voor zijn huis zitten de hele avond etc. Echt creepy

7 likes

Oorlog.

4 likes

Het is niet echt een keuze die ik heel bewust maak, ik druk in een soort zombiemode mijn wekker uit zonder wakker te worden en slaap gewoon door tot mijn lichaam zelf besluit dat er genoeg geslapen is. Zelfs met wake up light, wekker aan de andere kant van de kamer, puzzels die ik moet oplossen voor de wekker uitgaat etc etc. Snap eigenlijk ook niet dat m’n vriend nog bij me is maarja

9 likes

Wow wat heftig. Dit soort verhalen en die docu doet je toch beseffen dat er ook gewoon heel veel nare mensen rondlopen. Gelukkig ook genoeg goede haha. Hoe is het uiteindelijk afgelopen?

1 like

Hij heeft haar geblokkeerd en uiteindelijk is ze vanzelf gestopt

2 likes