Stel je persoonlijke vraag #33

Ja als ik het negeer en weer in slaap val, dan word ik dus zo weer wakker. Wel handig heb nou ook geen zin om mn bed onder te pissen maar het is zo kut.

1 like

Vroegah moest ik soms wel 7x per nacht plassen echt horror :sob: heb blaas klachten dus moest er wel uit

Nu max 2x per nacht maar ga altijd ff snel en slaap gelukkig ook snel weer in

2 likes

Ja precies, dat heb ik dus ook! Word na max 10 minuten ofzo toch wel weer wakker en dan inclusief stekend gevoel waardoor ik amper kan plassen als ik eenmaal op de wc zit
Echt NIET de juiste aanpak en toch elke keer weer proberen

2 likes

Ik ga plassen want anders ga ik over naar de wc gaan dromen en ben ik bang dat ik in bed plas. (En ik krijg buikpijn als ik te lang mn plas op hou)

1 like

Ik ben heel evil want ik vond het leuk te horen dat veel mannen als ze ouder worden een vergrote prostaat krijgen waardoor ze veel vaker moeten plassen 's nachts. Het eerste wat ik dacht was, haha lekker voor jullie. :laughing: maar nee dat is wel kut en ik gun dat lieve schattig opa’tjes natuurlijk ook niet. Maar het voelde toch als een soort, mooi hebben jullie ook een keer wat :partying_face:

2 likes

Ja, echt huilen, ik slaap op zolder en moet dan ook de trap helemaal af om naar de wc te kunnen, probeer het te negeren maar wie hou ik voor de gek.

3 likes

nee joh, die hangen dan gewoon zo’n urinaal aan hun bed. hoef je je bed niet uit

1 like

Zet een potje naast je bed :stuck_out_tongue: Ik heb ook ergens gewoond waar ik 30 treden de trap afmoest voordat ik naar de wc kon. Gelukkig was dat maar zo’n 5 maanden maar dat was al veel te lang. Ook echt zo’n gigantisch oud pand. Dat moet echt vernieuwd worden niemand wil zover lopen nog om naar de wc te kunnen. Iig, ik niet.

De opa van een vriendin van mij, die woonde bij hun in. En hij plaste 's nachts in een fles en dat ging ze aan mij laten zien. :cry:

2 likes

En je hebt de volgende ochtend geen nat dekbed?

2 likes

Ik droom vaak dat mijn plas maar niet ophoud, eindeloos en eindeloos ben ik aan het plassen totdat ik er helemaal naar van word. Wie weet droom ik wel 10 minuten dat ik aan het plassen ben, de horror. Dus ik ga maar niet meer proberen alsnog in slaap te vallen.

2 likes

Slaat echt nergens op maar anders “klopt” het niet ofzo ahahah en ik pas het zelfs aan als ik er eentje naar mijn vriend (over hem) stuur naar dat van hem :sob: :joy:

2 likes

Weet je al wat balletcore is?

• ja
  • nee
  • ik denk van wel…

0 stemmers

It’s simply an aesthetic influenced by the color palette, fabric, textures, and details found on ballerinas, and clothing that’s easy to move in is a movement we’re now all getting behind. <

Welk van dit soort balletcore zaken zou jij willen dragen / draag je al?

0 stemmers

2 likes

Ja +1 voor deze @Dombo! Echt superfijne gezichts SPF!

3 likes

We zijn weer terug in 2007. Tijd om de haarbanden weer van stal te halen en weer als Blair Waldorf te kleden.

9 likes

Jup the 2000s are back.

@schaakmat Nee, ik ben beland in een Chassidisch jodenfuik op YT.

1 like

Ik zou wel een toffe leotard willen voor salsa dansavonden.

3 likes

Ik weiger om stropdassen te dragen ipv kettingen. En heupbroeken mogen van mij op de brandstapel

@Paranimf heb jij de nieuwste YouTubevideo van Mina Le gekeken?

4 likes

Ja! Ik droom altijd dat ik in een gebouw met heel veel toiletten ben en nodig moet plassen, maar alle toiletten zijn dan vies, kapot of eigenlijk een douchecabine.

2 likes

De leotard wel zonder knielegging maar met iets anders haha, ik mis ballet echt

2 likes