Whaha, ja alsof mensen dan helemaal onder het modder zitten met bladeren en taken in hun haar.
Missha soft finish 50++. LRP anthelios no perfume anti shine spf 50 of Paula’s Choice spf 30 super light daily wrinkle defense. En in mijn tas in de lente/zomer een spray/brume van LRP factor 50. Smeer elke ochtend en in de lente/zomer meerdere keren per dag. Ben hier helaas wel te laat mee begonnen, pas toen ik 35 was ofzo, had veel pigmentvlekken gescheeld als ik er als 20 jarige al mee was gestart.
Cosrx heeft een fijne, Purito heeft een nieuwe, Bioré watery essence en nog meer
@Vaiana @Daelyss @kali @Spaarlamp
Bedankt voor alle reacties! Die van Bioré is duidelijk de winnaar haha dus ga die zeker bestellen.
@Vaiana wat een fijne website! Die ga ik zeker vaker gebruiken, thanks voor de tip.
@Daelyss welke spray van LRP gebruik je om bij te werken? Ik zie er meerdere
Thanks! Ik moet binnenkort maar een update maken met nieuwe producten die ik geprobeerd heb!
Oh, is het jouw website?! Nog beter! Wat leuk.
Maar je post het nu toch zelf in dit topic nu? Of mis ik iets.
Ja, al verdraait ze nu dus hoe het gegaan is. Maar indd, post er dan gewoon niet opnieuw over
Welk van de zeven vinkjes van Joris Luyendijk heb/ben jij?
- Man
- Wit
- Hetero
- Minstens één hoogopgeleide of welgestelde ouder
- Minstens één in Nederland geboren ouder
- Vwo- of gymnasiumdiploma
- Universiteitsdiploma
- Noppes
0 stemmers
Echt zo fijn dat een witte geprivilegieerde man erachter is gekomen dat hij geprivilegieerd is en een boek heeft geschreven zodat andere geprivilegieerde mensen dat ook kunnen ontdekken en daar eindelijk eens aandacht voor komt
Ik dacht zelf trouwens ‘ha, ik ben in ieder geval hoogopgeleid dus die nemen ze me niet af’ maar ik heb tijdens het schrijven van dit bericht 3x het woord geprivilegieerd moeten laten corrigeren door de spellchecker dus ik vind het persoonlijk allemaal erg ontluisterend
Ik heb het nog niet allemaal gevolgd, maar ik hoop dat er ook nog mooie analyses gaan volgen over hoe dit ontvangen wordt vergeleken met boeken als Witte Onschuld of Hallo Witte Mensen.
Ja het is op zich goed dat er nu iemand is binnen de doelgroep die het zegt. Maar blijft vermoeiend dat bijv. het concept van een glazen plafond al jaren benoemd wordt door vrouwen en daar niet echt naar geluisterd wordt. Nu een man het zegt is het opeens de waarheid. Maar ja, soit. Is voor het goede doel.
En dit probleem is natuurlijk ook niet uniek voor het feminisme.
Ik gebruik nu de minerale stick van Benton en vind hem mwah. Hij geeft geen waas ofzo, maar het smeert echt super stroef.
Vond deze wel erg fijn!! Trekt snel in en geeft geen viezig laagje.
En deze vind ik ook fijn, maar is 33spf en dus geen 50
Voor de ouders met kind(eren) op de kdv/bso/school: heb jij je kind(eren) al een keer niet kunnen brengen door personeelstekort?
- Ja
- Nee
0 stemmers
https://www.littlewonderland.nl/nl/cosrx-aloe-soothing-sun-cream.html
Ik heb momenteel deze!
Wow wat chill! Weet je waar/wanneer?
Ik heb nu de zonnebrand van Hyggee besteld trouwens, vegan/cruelty free/wordt niet verkocht in China, er zit niacinamide in (waar mijn huid erg goed op gaat) en ik las er veel goede dingen over. Ben benieuwd!
Hier werd twee weken geleden gevraagd of ouders hun kinderen thuis konden houden indien enigszins mogelijk. Er waren zoveel leidsters/leiders ziek dat ze de veiligheid van de kinderen niet meer konden garanderen. Dit was niet in NL overigens.
Oh wat leuk! Meeste kapperszaken en natural hair winkels kan je trouwens ook ruim roze/paarse haarverf kopen haha
Edit: over ‘grijs’ heen gelezen, dat is wel lastiger hier ja, kan je nog het beste met toners aan de gang
Als je 's nachts wakker wordt en vrij nodig moet plassen ga je er dan direct uit?
- Ja
- Ik wacht nog ff maar ga dan wel
- Ik probeer weer in slaap te vallen
0 stemmers
Ik HAAT het, maar ik wil ook niet minder water drinken. Zit ik echt zo heen en weer te wiebelen en ik heb het nu altijd ijskoud in bed, pure ellende.
Dit gebeurt mij dus elke nacht wel minstens één keer en om 1 of andere reden probeer ik het toch elke keer te negeren terwijl ik weet dat dat niet lukt en daarnaast is dat ook nog eens slecht voor je