Mijn mentale capaciteit is nul
Ja met sta tafels past sowieso in elk huis veel meer. Ik vind met kerst bijvoorbeeld dat iedereen moet kunnen zitten. Bij een verjaardagsfeestje ofzo vind ik dat een ander verhaal.
Oh ik las zitten niet.
We vieren kerst alleen met fam dus 4. Zittend zouden gok 16 mensen comfy passen aan tafels.
Als je op de bank zit en je ziet een haar liggen op de bank, wat doe je er dan mee?
- Ik gooi hem op de grond
- Ik gooi hem achter de bank
- Ik pak hem op en gooi hem in de prullenbak
- Ik laat hem lekker liggen
- Anders
0 stemmers
In de woonkamer zouden we (als we stoelen van de eettafel erbij zouden zetten) hier met 11 man kunnen zitten denk ik. Maar aan tafel hebben we maar plek voor zes personen, en stoelen erbij schuiven is dan ook geen optie. Dus dan zou het kerstmis in kringverjaardag-style moeten worden
Haha naaahw poppenhuis klinkt zo lief. Ik heb een vriendin en die heeft zo’n 4 jaar ook heel klein gewoond en als wij langskwamen werd dat ook serieus op formaat persoon ingedeeld waar we moesten zitten en/of slapen. Maar als je het leuk samen boeit hebt het uiteindelijk nooit in mijn ervaring.
Haha ja ik vond het altijd prima hoor. Totdat we met zn allen bleven slapen en er vanuit werd gegaan omdat ik de kleinste van de groep was op zo’n hele kleine kutbank weeeeer moest slapen. Zitten maakt niet uit. Maar het zat me echt heel hoog. Dus toen hebben we eerlijk geloot. Ik mocht uiteindelijk bij haar in haar 2 persoonsbed slapen. Echt je kan een paar keer op een crappy bank slapen maar dat is echt zon stomme reden om iemand die toevallig het kleinst is erop te gooien. Haha ik voel mn woede bijna weer opkomen. Maar waar we zaten met eten oid. Geen probleem! Een vriendin kon dan niet eens rechtop zitten in een bepaalde hoek hahaha
Heb jij je dit jaar met kerst aan de niet meer dan 4 mensen regel gehouden?
- Ja en ik was de host
- Ja en ik was geen host
- Nee en ik was de host
- Nee en ik was geen host
0 stemmers
Voor mijn gevoel heeft echt niemand iets met die regel gedaan
Er is bij mij familie een beetje flauw met de regel gespeeld. Ze hebben het bij m’n oom en tante gevierd, want zij zijn met 4, dus dan konden ze m’n oma en ouders als 3 gasten hebben. Bij oma ging niet, want dan zou ze 6 gasten hebben. Zelfde gezelschap.
Maar goed, ik was gewoon thuis zonder bezoek.
Ik vraag me af hoe de Kardashians het hebben gevierd. Dat was altijd zo’n mega big deal voor Kris en maandenlang voorbereiding. Ja ik heb de afgelopen maanden iets teveel kuwtk gekeken.
Met wie zou je liever een kerstdiner hebben?
- Paris Hilton
- Kim Kardashian
0 stemmers
Ik stem voor Kardashians. Maar…Als Kathy haar zussen ook mee eten met het diner dan bij Paris
Zijn jouw ouders blij met jouw partner/meest recente ex-partner?
- Ja ze vinden partner leuk
- Heb het idee van niet maar laten ze niet duidelijk weten
- Een ervan wel de ander niet
- Nee en dat uiten ze ook duidelijk
0 stemmers
Geen idee, moet mog wat dingen retourneren ook dus dat gaat er weer v af. Niks aan inpakspier iig want dat had ik zelf gemaakt!
En ben jij wel eens jaloers geweest op het contact wat jouw partner heeft met je ouders? Dus op de band die je partner heeft met je ouders?
- Nee
- Ja
- Een beetje
- N.v.t.
0 stemmers
Ben echt van mezelf geschrokken dat ik soms jaloerse gevoelens kreeg want dat herken ik helemaal niet van mezelf. Echt zo’n heel kinderachtig “het is MIJN papa!” Gevoel. Belachelijk gewoon, maar ik werd wel jaloers dat mn vader het zo goed kon vinden met hem. En ja ik kan bijvoorbeeld niet meepraten over autos etc.
Nee interesseert me echt geen bal. Alleen maar chill als we met z’n allen zijn en de focus niet volledig op mij ligt en er allerlei irritante vragen gesteld worden.
Oh dit was niet tijdens kerst ofzo, ik merkte het vooral tijdens het schilderen van muren etc. Alsof ik dan aan de kant werd geschoven. En zij 2 dikke vrienden waren. Vond ik toen aan de ene kant natuurlijk mooi, maar ik bestond toen niet meer lol. Maar alles beter dan schoonouders die hun schoonzoon niet mogen en/of andersom.
Als ze de afwasser voor me inruimen.
Mijn pa doet altijd heel enthousiast als mijn vriend binnenkomt dat ik dat soms irritant vind. Hallo ik ben je dochter, doe enthousiast bij mij aub. Maar dat is niet super serieus, verder vind ik het heel fijn dat ze zo goed met elkaar kunnen