hoeveel oliebollen? denk je, gemiddeld pp
Ik vind âwat vind je zelf het leukst aan je functie/ het bedrijf?â een fijne vraag. En als ik diegene beetje kan peilen ook âen het minst leuke?â Die laatste verwachten ze vaak niet en dat vind ik juist leuk! Ze vragen ook naar mijn ontwikkel/minpunten dus mogen zij ook even goed eerlijk zijn!
Ik koop er 12 en we zijn met zân tweeĂ«n, kan nog geen voorspelling doen van de verdeling
Geen idee want heb zelf geen gevoel voor stijl/smaak.
Geen smaak is ook smaak
Heb jij airpods/draadloze oortjes?
- Ja
- Nee, ouderwets met snoertje
- Nee, maar wel een andere draadloze koptelefoon
- Nee, ik gebruik nooit oortjes/koptelefoons uberhaupt
0 stemmers
Hoe vier jij oud&nieuw?
- Alleen
- Mijn gezin
- Met partner
- Met familie
- Met vrienden
- Met huisgenoten
- Ik weet het nog niet
0 stemmers
Vind je dat je een ontwikkelde eigen stijl hebt?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Neutraal
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Is ongelikte beer een stijl of een levenswijze?
Ken jij iemand die op 23 april jarig is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn hypothese is dat veel mensen eigenlijk gewoon evenveel mensen kennen die op een âspecialeâ dag jarig zijn dan op een ânormaleâ dag. Dus niet meer dan gemiddeld, maar dat je die verjaardagen op speciale dagen gewoon beter onthoudt.
Ik onthoud echt maar de verjaardag van iets van 5 personen om me heen dus zal vast wel iemand kennen die 31 dec of 6 maart of 8 november jarig is maar ik heb werkelijk geen idee.
Niet helemaal gerelateerd maar ik vind dit nog steeds zoân whack iets
Vooral afhankelijk van wat ik verder al heb gegeten op een dag. En voor popcorn zoetzout!
Ik vroeg me de laatste tijd al af waarom siblings hier op het forum zo vaak gebruikt wordt. Heb het buiten het forum nog nooit ergens gezien namelijk (in het Nederlands dan)!
Zit er in jouw naam een reeks letters die in dezelfde volgorde als het alfabet staat? Bijvoorbeeld zoals in Abcoude (A B C) of van Dijk (I J K).
- Voornaam
- Tussennaam
- Achternaam
- Nee
0 stemmers
Als ik iets benoem waar mijn broer/zus ook in voorkomt wil ik dat dat verhaal helemaal niet herleidbaar is naar diegene. In die context zou ik een neutraler woord zoals âpartnerâ willen.
Familielid
Tja, ik omschrijf het nu steeds wollig en bij familielid kan je net zo goed denken aan een 60 jarige
Een van mn baarmoedergenoten.
Als 2 letters ook al telt als reeks wel, anders niet
Nick & Simon
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Brace
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Ali B
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Jan Smit
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Yes-R
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Ik had een periode als 12 jarige dat ik Nederlandstalige muziek heel leuk vond. Gelukkig ben ik daar snel overheen gegroeid.