Stel je persoonlijke vraag #33

Hoeveel volgers heb jij op instagram?
  • Ik heb geen instagram
  • 0-100
  • 100-200
  • 200-300
  • 300-400
  • 400-500
  • 500+

0 stemmers

Hoeveel mensen volg jij op instagram
  • 0-100
  • 100-200
  • 200-300
  • 300-400
  • 400-500
  • 500+

0 stemmers

Hoe lang zit jij per dag ongeveer op instagram
  • 0-1 uur
  • 1-2 uur
  • 2-3 uur
  • 3-4 uur
  • 4+ uur

0 stemmers

Hoeveel foto’s heb jij in totaal op je profiel
  • Ik heb geen insta
  • Geen
  • 0-10
  • 10-20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-60
  • 60-70
  • 70-80
  • 80-90
  • 90-100
  • 100+

0 stemmers

Verdien jij geld met jouw instagram (anoniem?)
  • I wish :sob:
  • Ja
  • Nee
  • Ik heb geen instagram

0 stemmers

1 like

Ik denk het niet, want ik hoor ze al de hele week niet, denk dat ze bij hun vader zijn.
Maar wie weet, ik ga het wel gewoon vragen straks, het wordt nu een steeds groter ding in m’n hoofd.

1 like

Wat zeg / gebruik jij:

• Oud en nieuw
  • Oud op nieuw
  • Oudejaarsavond
  • Oudjaar
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Ik heb laatst zelf gevraagd aan onze buurvrouw of ze geen last geeft van onze baby. (Goed he :slightly_smiling_face:) maar ze zei: nee hoor we horen nooit wat, ik denk dat je meer last hebt van ons (2 jongens van 5 en 8 ofzo).
En ons huis is zo goed geĆÆsoleerd dat ik het me niet kan voorstellen dat je zoiets heel hard hoort eigenlijk?

1 like

Hoe maak jij een week of jaar visueel in je hoofd?

• Als een cirkel (een soort klok)
  • Als een tijdlijn (bijv een nieuw jaar begint weer vooraan)
  • Als een soort kalender bijvoorbeeld per week onder elkaar
  • Anders, namelijk
  • Niet

0 stemmers

4 likes

Aan de hand van mijn periodes op school en rondom schoolvakanties

1 like

Pff nou als jij ze zelfs helpt met hun hondengeblaf (irritant) en je buren daarnaast nog dagelijks tot 's avonds klussen (ook irritant) zou ik zelf ook nul behoefte hebben om als eerste die stap te nemen voor een gesprek erover. Ik zou het dan lekker laten.

5 likes

Een soort heuvel, januari laag, zomer in de piek en dan weer omlaag naar december.

Maar ik heb tegelijkertijd ook wel dat ik naar januari kijk als iets achter een soort dikke streep, een soort nieuwe bladzijde, terwijl het over een paar dagen is.

4 likes

Ik doe dat wel, maar ik ben al ontelbare keren aan de deur geweest (zowel ā€˜s nachts als overdag). Als je buren meerdere nachten per week een soort kabouter Plop-dans uitvoeren boven je hoofd, is het een keertje klaar

6 likes

Ja meerdere keren, omdat ze over mij loog en me wilde laten ontslaan op mijn werk.
Het is nu bijna 10 jaar later en op haar slechte dagen heeft ze het nog steeds over deze periode. Echt hoor, neem een hobby.

Vroeger in de kleuterklas hadden we 7 gekleurde vouwblaadjes achter elkaar geplakt en dan was het eerste blaadje rood (=maandag), tweede blaadje ett ik niet meer etc, vierde blaadje was donderdag en die was bruin. Beetje zo:

Best heftig dat zoiets je altijd bij blijft

6 likes

Mijn buurman stond onder invloed op m’n platte dak te schreeuwen dat ie een architect was. Ik stond me om te kleden en hij kon mij door de lichtstraat zien dus toen heb ik geschreeuwd dat ie op moest bokken. Hij ging niet overigens :sweat_smile:

2 likes

Aan de wekelijkse wascycle van mijn mondkapjes :sob:

1 like

Mijn buurjongetje was een huilbaby en zijn kamer was naast mijn slaapkamer en die muren van dat huis hielden niks tegen. Wat kon hij krijsen zeg.
Maar ja als ik sliep dan sliep ik er gewoon wel doorheen en die ouders konden er ook weinig aan doen. Zo vaak dat ze hun excuses kwamen aanbieden en of ze er iets aan konden doen oid voor mij, eh ja wat dan haha. Toen ze een keer een weekend weg gingen kreeg ik wel een kaartje in de bus met een chocoladereep dat ze een weekend weg waren en ik rustig kon slapen ofzo haha. Wel cute

16 likes

Bij ons was het:
maandag: blauw
dinsdag: geel
woensdag: bruin
donderdag: groen
vrijdag: rood

3 likes

Ik heb nu al een halfjaar last van mn buren omdat ze sinds juni de sleutel hebben en ER NOG STEEDS NIET WONEN maar wel verbouwen!!! Het is een sociale huurwoning btw, geen villa

Ik hoor mijn buren gewoon altijd (bovenburen), ik weet niet of andere mensen dat ook als ā€˜ā€˜last’’ zouden ervaren maar ik ben nogal gevoelig daarin. In zekere zin wen je er ook wel aan, maar bepaalde geluiden zijn (vind ik) echt niet te negeren. Soms gaan ze sporten, waardoor het klinkt alsof het plafond naar beneden komt zetten. Maar mijn buurvrouw stampt bijvoorbeeld ook heel vaak door het huis met schoenen aan en dat maakt ook zoveel lawaai, of deuren die dicht worden geslagen, gestamp op de trap. Als ik het voor het kiezen zou hebben zou ik noooooit meer ergens gaan wonen met bovenburen.

2 likes

Ik was gisteren weer even in de stad en was vergeten hoe kut dat rond oud en nieuw altijd is :broken_heart: love de rust in mijn saaie nieuwe dorpje

2 likes

Wij wonen in een nieuwbouwwijk inclusief tering goeie isolatie dus je hoort hier echt niks s nachts

1 like

Dit hadden wij op school ook! Ik associeer maandag nog steeds met groen, dinsdag met blauw, woensdag met geel, donderdag met oranje en vrijdag met rood, haha.

2 likes