Wij wonen in een nieuwbouwwijk inclusief tering goeie isolatie dus je hoort hier echt niks s nachts
Dit hadden wij op school ook! Ik associeer maandag nog steeds met groen, dinsdag met blauw, woensdag met geel, donderdag met oranje en vrijdag met rood, haha.
Plottwist, het was wel dr jongste zoon (17). Blijkbaar zat ie te kakken en vond ie het vervelend.
Edit: screenshot van het gesprek is weg. Ze vertelde dat dr zoon buikgriep had en op de wc zat de hele nacht in elk geval. En dat ze de baby verder nooit hoort gelukkig.
Oh vergeten, sorry, je hebt gelijk, ik haal hem weg.
Thanks voor dit haha was dit vergeten, geweldig.
Niet echt klussen, maar vorige maand begon vanaf 6:30 de bladblazer. Ik woon in een studentenflat op de campus en ik snap echt niet waarom ze daar zo vroeg aan beginnen??
Omdat een hoveniersbedrijf niet zân hele schema aan gaat oppassen omdat studenten perse uit moeten slapen, ofzo?
Ik hoor af en toe heipalen die de grond ingebeukt worden om 7 uur, maar verder is het redelijk klusvrij op dit moment
Van het voorjaar worden de handige Harryâs en Hettyâs wakker uit hun winterslaap
Ik weet dat hoveniers vroeger beginnen dan kantoortijden, maar zo vroeg had ik zelf nog niet meegekregen. Maar mijn irritatie was vooral dat hij het in zân eentje deed en rond een uur of 10 weer weg was. Zal inderdaad wel wat met planning te maken hebben, maar ik denk dan als je met meerdere medewerkers de hele dag er bent is het in 1 Ă 2 dagen gebeurd? Nu was hij er denk ik wel 2 weken mee bezigđ
Met hoeveel mensen appen jullie (bijna) elke dag?
- 0
- 1-2
- 2-5
- 5-10
- 10+
0 stemmers
Die bladblazer komt iedere week langs mijn lokaal in de klas, net als ik iets sta uit te leggen of mijn klas net superstil aan het werk is altijd slecht getimed in elk geval, laatst stonden ze 10 minuten met elkaar te schreeuwen terwijl die dingen aan stonden, toen heb ik de ramen maar dicht gedaan (mag niet eigenlijk, want corona). was wel trots want de kinderen keken een keer op en gingen vervolgens gewoon door met hun werk
Ja ik denk dat het ook per persoon verschilt wat je als last ervaart. Ik hoor mijn buren wel dagelijks, maar wel gewoon leefgeluiden. Maar het feit dat ik ze hoor vind ik soms ook al vervelend. Onze bovenburen hebben twee kleine kinderen en die hoor ik vooral regelmatig als ze spelen en door het huis rennen. Dat vind ik ook irritant, maar zou ik nooit over klagen omdat het gewoon leefgeluiden zijn. Alleen die kindjes slapen boven ons en toen ze een keer zondagochtend vroeg om half 7 de hele tent aan het verbouwen waren moest ik wel even tot 10 tellen om niet naar boven te gaan. Verder zijn het prima buren, gewoon normale mensen die niet veel klussen, geen overlastgevende huisdieren hebben, geen harde muziek draaien etc. dus ondanks dat ik heb aangegeven wel wekelijks overlast te ervaren ligt dat niet per se aan hen.
Hahahaha, nou van vliegen en wespen raken ze wel heel vlug afgeleid. Meestal zeg ik meteen: âja jongens en vliegt een vlieg, je hoort een bladblazer, er loopt een spin. Je kunt ondertussen gewoon doorwerkenâ. Of ik laat ze allemaal 10 seconde kijken, even volle aandacht op dat en daarna weer op mij/hun werk
Oh het zou voor mij echt de hemel zijn als ik mijn bovenburen nooit zou horen
Ligt eraan of er iets in zit waar ik allergisch voor ben. Als ik het niet zeker weet, sla ik het liever over
Jeukend tandvlees is geen pretje
10+ maar dat is alleen omdat mân meest actieve groepsapp uit 13 man bestaat en daar de hele dag door in wordt gepraat. Zonder die app zou ik op 3-4 mensen komen ofzo, sommige dagen zelfs 0 dan.
Die vieze madenkaas mag je houden
Dat mag niet eens kaas heten. Dat is gewoon echt ziek. Ik werd helemaal naar van het zien alleen ervan. Heb wel last gehad van een maden fobie waarbij ik het woord niet eens kon lezen, en in alles die gore dingen zag maar echt. Als dat kaas is en mensen dit oprecht eten ga ik nog liever dood.
Ooh dit doet me aan iets anders denken:
Als een collega die je niet super goed kent zelfgemaakt eten/hapjes/cake/whatever uitdeelt op kantoorâŠ
- Doe ik alsof ik geen trek heb omdat ik niet weet hoe schoon diegene/diens keuken is
- Eet ik dat graag
0 stemmers
Edit: oeps sorry, stond per ongeluk op anoniem
Als die persoon er gewoon normaal uitziet ja dan maakt het me niet uit, als iemand er heel smoezelig uitziet of nagels met rouwrandjes heeft ofzo dan nee bedankt.