Stel je persoonlijke vraag #33

Nou ja, nieuwjaarsschoonmaak: kerstspullen opruimen maar dat vind ik al best wat werk dus valt wel onder nieuwsjaarsschoonmaak toch.

1 like

Ik 2x zes maanden voor studie (naar verschillende landen). Was echt mega leuk! Ook wel confronterend want je bent opeens alleen en je moet nieuwe vrienden maken en het is soms wat eenzaam. Maar heb beide keren echt een hele leuke tijd gehad en goede vriendschappen aan overgehouden.

En ik en m’n vriend (dus dat is niet alleen) hopen komend jaar wat concrete stappen te zetten om voor minstens een jaar naar de andere kant van de wereld te verhuizen om te werken en wonen :slight_smile:

2 likes

Bij vrienden op bezoek :grin:

Eerst taart eten en dan op restaurant.

2 likes

Schansspringen kijken!

3 likes

Als jij denkt aan iets zuurs, voel je dan ook die prikkeling/tinteling in je mond en krijg je meer speeksel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dingen zelden zuur genoeg dus ik kan me dat gevoel amper voor de geest halen. : (

1 like

Ik heb het echt supersnel al. Als ik nu aan zure matten denk brrr :grimacing:

Altijd met jus d’orange, zelfs als ik het woord alleen al lees šŸ˜µā€šŸ’«

Ik krijg het wel als ik weet sat ik bijvoorbeeld een kiwi ga eten.

Zie jij er rijker uit dan dat je bent of ben je rijker dan je eruit ziet?

• Ik zie er rijker uit dan dat ik ben
  • Ik ben rijker dan dat ik eruit zie
  • Denk dat het wel ongeveer klopt met elkaar

0 stemmers

En rijk eruit zien… ja dan denk ik toch wel aan chique/fancy eruit zien. Kwalitatief goede stoffen, niks gekreukeld, sieraden om, hakken etc.

Oud geld rijk of nieuw geld rijk? :laughing:

2 likes

Ik krijg best vaak te horen (vriendinnen, oudere mensen, leerlingen) dat ze vinden dat ik er altijd goed uit zie, leerling laatst dat ik eruit zie als zo iemand die zn hele leven op orde heeft. Vraag altijd wel hoezo dan, omdat ik het dus vaker hoor maar zelf niet kan plaatsen. Ik draag geen dure kleren of echt luxe dingen en niemand kan het goed uitleggen dan ook haha, maar meer zo ā€˜put together’ of verzorgd ofzo vinden mensen dan. Ik moet er altijd wel om lachen want ik voel me echt alles behalve hoe ik blijkbaar op sommige mensen over kom :sweat_smile:

Oh en ik sta dus voor de klas, dus rijk ben ik ook echt niet :+1:t3:

7 likes

Rijker, maar dat komt vooral doordat ik flink pauper ben

2 likes

Als ik de medewerkers van Douglas mag geloven zie ik eruit als een zwerver zonder geld

48 likes

Ayran is zoooo lekker als je een kater hebt :heart_eyes:

2 likes

Vanille cola :heart:

5 likes

Wanneer vind jij ā€˜zometeen’?

• Binnen 1 minuut
  • Binnen 5 minuten
  • Binnen 10 minuten
  • Binnen 30 minuten
  • Binnen 1 uur
  • Langer

0 stemmers

1 like

Fanta, terwijl ik dit verder nooit drink maar als ik brak ben moet ik dat hebben.

3 likes

Cola. Altijd ijskoude cola.

7 likes