Nou ja, nieuwjaarsschoonmaak: kerstspullen opruimen maar dat vind ik al best wat werk dus valt wel onder nieuwsjaarsschoonmaak toch.
Ik 2x zes maanden voor studie (naar verschillende landen). Was echt mega leuk! Ook wel confronterend want je bent opeens alleen en je moet nieuwe vrienden maken en het is soms wat eenzaam. Maar heb beide keren echt een hele leuke tijd gehad en goede vriendschappen aan overgehouden.
En ik en mān vriend (dus dat is niet alleen) hopen komend jaar wat concrete stappen te zetten om voor minstens een jaar naar de andere kant van de wereld te verhuizen om te werken en wonen
Bij vrienden op bezoek
Eerst taart eten en dan op restaurant.
Schansspringen kijken!
Als jij denkt aan iets zuurs, voel je dan ook die prikkeling/tinteling in je mond en krijg je meer speeksel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dingen zelden zuur genoeg dus ik kan me dat gevoel amper voor de geest halen. : (
Ik heb het echt supersnel al. Als ik nu aan zure matten denk brrr
Altijd met jus dāorange, zelfs als ik het woord alleen al lees šµāš«
Ik krijg het wel als ik weet sat ik bijvoorbeeld een kiwi ga eten.
Zie jij er rijker uit dan dat je bent of ben je rijker dan je eruit ziet?
- Ik zie er rijker uit dan dat ik ben
- Ik ben rijker dan dat ik eruit zie
- Denk dat het wel ongeveer klopt met elkaar
0 stemmers
En rijk eruit zien⦠ja dan denk ik toch wel aan chique/fancy eruit zien. Kwalitatief goede stoffen, niks gekreukeld, sieraden om, hakken etc.
Oud geld rijk of nieuw geld rijk?
Ik krijg best vaak te horen (vriendinnen, oudere mensen, leerlingen) dat ze vinden dat ik er altijd goed uit zie, leerling laatst dat ik eruit zie als zo iemand die zn hele leven op orde heeft. Vraag altijd wel hoezo dan, omdat ik het dus vaker hoor maar zelf niet kan plaatsen. Ik draag geen dure kleren of echt luxe dingen en niemand kan het goed uitleggen dan ook haha, maar meer zo āput togetherā of verzorgd ofzo vinden mensen dan. Ik moet er altijd wel om lachen want ik voel me echt alles behalve hoe ik blijkbaar op sommige mensen over kom
Oh en ik sta dus voor de klas, dus rijk ben ik ook echt niet
Rijker, maar dat komt vooral doordat ik flink pauper ben
Als ik de medewerkers van Douglas mag geloven zie ik eruit als een zwerver zonder geld
Ayran is zoooo lekker als je een kater hebt
Vanille cola
Wanneer vind jij āzometeenā?
- Binnen 1 minuut
- Binnen 5 minuten
- Binnen 10 minuten
- Binnen 30 minuten
- Binnen 1 uur
- Langer
0 stemmers
Fanta, terwijl ik dit verder nooit drink maar als ik brak ben moet ik dat hebben.
Cola. Altijd ijskoude cola.