Rauwe wortel en komkommer zijn het enige wat ik kan hebben als ik echt een zware kater heb. Anders ook nog van die theebiscuitjes met kaneel en droge toastjes
Ik heb nooit meer een kater sinds ik geen alcohol meer drink maar vroeger wel en echt vreselijk man bleh altijd kotsen ook
In de zomer altijd watermeloen, soort van eten en drinken tegelijk want bij een te erge kater is elke inspanning teveel. Andere jaargetijden altijd mcdonalds cheeseburger dippen in fritessaus
Ik kan dit wel (ben nu 26) maar ik zeg het eigenlijk nooit tegen mensen
Ik vind mensen die zeuren over hun kater verschrikkelijk irritant
Anti-kater bier
(Dat is gewoon het eerste biertje van de dag in de hoop dat je kater er van over gaat).
Ik heb helemaal geen favo kater eten behalve gewoon alles. Ga zo Grieks eten en heb fuet op en milka cakejes en ijsthee hahaha goed bezig
Ik heb nog nooit een kater gehad, maar ik drink max. twee glaasjes in de week.
Tomatensap als je brak bent of een bouillonnetje lekker zeg
Ik heb bijna nooit een kater als in hoofdpijn en/of overgeven. Maar wel vaak een brakkig gevoel door slecht/ weinig slapen na veel alcohol, cola is dan sowieso ineens het lekkerste ooit en met een echte kater is cola echt het beste.
Een paar jaar geleden had ik echt de allerergste kater die ik ooit heb gehad, ik heb mezelf naar de supermarkt gesleept, blikje cola gedronken, een aantal grote boeren gelaten en ik voelde mij gelijk beter.
Ik ben normaal dus na zo’n avond als gisteren echt intens brak, hoofdpijn, zwak. Maar vandaag! Vandaag voelde ik me zooo goed Ik heb nieteens paracetamol genomen!!! Sorry voor alle brakke takken out there maar is er iets zo fijn als verwachten helemaal naar de tering te zijn maar dan opeens op miraculeuze wijze niet brak te zijn? Ik heb zelfs weekboodschappen gedaan vandaag echt hoe dan
Ik heb netjes om en om wijn en water gedronken. Moe, maar niet brak
ohh ja echt goed koude karnemelk. En broodjes/toastjes met tonijnsalade. En ik heb altijd zin in mcdonalds, maar dat valt altijd tegen.
Ik heb net een salted lassi besteld bij m’n bestelde curry, echt zo’n zin in.
Denk jij dat het meer geld kost om iemand met overgewicht te cremeren ten opzichte van iemand zonder overgewicht?
- Eh nee dat is toch gewoon gelijk, zou absurd zijn als daar verschil in zat
- Ja dat denk ik wel, dat dat meer geld kost
0 stemmers
https://vm.tiktok.com/ZM8Kt1X6v/
Zag net deze tiktok. Kost dus serieus meer geld, in Amerika in ieder geval en na even googelen lijkt het alsof dat hier in NL ook zo is. Wist ik niet, vind ik echt bizar.
Wellicht kost het meer geld aan gas, maar ik zou het raar vinden als dat wordt doorberekend aan de nabestaanden.
Ja precies maar er wordt dus wel een toeslag voor berekend.
Maar zal het veel zijn?
Vrouw in video zegt extra 100/150$ maar hoe dat in NL zit idk